• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Max Raphael Verville
    'Oh echt?' zegt ze waarna ze doet alsof ze nadenkt. 'Misschien als je laat weten hoe kunnen we het eens proberen.' Ze kijkt er speels en uitdagend bij.
    Ik denk even aan Jay en schud dan mijn hoofd. 'Ik denk niet dat dat zo'n goed idee is,' zeg ik. 'Ik bedoel, het is wel duidelijk dat er iets is tussen jou en Jay'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik mag Max wel ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Als hij zijn hoofd schud ben ik lichtelijk verbaasd, waarom slaat hij zoiets af? Er schieten gelijk allemaal gedachten door mijn hoofd maar hij verduidelijkt zichzelf al snel.
    "Ik denk niet dat dat zo'n goed idee is. Ik bedoel, het is wel duidelijk dat er iets is tussen jou en Jay." Ik kijk hem fronsend aan. Er is helemaal niets, toch?
    "Echt niet." zeg ik. "Er is niets tussen ons." Ik sla mijn armen over elkaar heen. "We kennen elkaar pas een paar uurtjes." verduidelijk ik het.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik kijk nog even naar May. "Ik ben blij dat ik het je heb kunnen vertellen maar ik wil nu even alleen zijn, nadenken" Ik geef haar zacht een kusje. "ik zie je zo op het feest Bonita" Ik geef haar nog een kus en loop weg. Met mijn handen in mijn zakken loop ik door het huis. Alleen zijn ja, maar misschien zie ik nog mensen die ik naarhet feest kan sturen. Als ik in de kelder kom zie ik een jongen sporten. het is de jongen van vanmiddg. "heey moet je niet op het feest zijn?" vraag ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max Raphael Verville
    Haven kijkt me fronsend aan.
    'Echt niet,' zegt ze. 'Er is niets tussen ons,' ze slaat haar armen over elkaar. 'We kennen elkaar pas een paar uurtjes'.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan er ook niks aan doen dat het lijkt alsof er iets tussen jullie is,' zeg ik en ik kijk haar twijfelend aan. 'Is er echt niks?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    In de kelder aangekomen ging ik gelijk door naar het fitness ruimte. Ik liep naar een loop band en begon daarmee. Niet lang daarna kwam er een jongen aan. Ik bekeek hem tijdens het rennen. Zo heel erg mocht ik hem nog niet. 'heey moet je niet op het feest zijn?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem eventjes aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd. Ik bleef door rennen. 'Ik moet hier zijn,' zei ik schouder ophalend. 'Moet jij daar niet zijn?' vroeg ik terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij haalt zijn schouders op. "Ik kan er ook niks aan doen dat het lijkt alsof er iets tussen jullie is." Hij kijkt me twijfelend aan. "Is er echt niks?"
    "Nee, er is echt niks." zeg ik overtuigend. "Anders zou ik zulke dingen toch niet tegen jou zeggen, zeker niet waar hij net bij was." Ik kijk hem even grijnzend aan. "Dus, wat zeg je ervan?"


    Your make-up is terrible

    Max Raphael Verville
    'Nee, er is echt niks,' zegt ze overtuigend. 'Anders zou ik zulke dingen toch niet tegen jou zeggen, zeker niet waar hij net bij was. Dus, wat zeg je ervan?' grijnst ze.
    Automatisch begin ook te grijnzen. 'Als jij er geen problemen mee hebt waarom ook niet?' grijns ik. Als ze zegt dat er niks is, dan is er vast ook niks. Ik haal even een hand door mijn warrige zwarte haar worden het nog warriger komt te zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damario Da Silva Santos
    "ik moet hier zijn, moet jij daar niet zijn?" vraagt de jongen. Ik bekijk hem even, al heb ik later pas door dat ik dat deed en begrijp ik het niet helemaal. "ik ga er zo heen" zeg ik. Ik stop mijn handen in mijn zakken. "Werken die apparaten een beetje goed? nog geen kans gehad om het te proberen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek weer naar voren zodat mijn concentratie wat meer op het rennen zat. 'Ik ga er zo heen,' zei hij, waardoor ik hem toch weer even aan keek. Hij had zijn handen in zijn zakken gestopt. 'Werken die apparaten een beetje goed? nog geen kans gehad om het te proberen,' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet, moet je uit testen,' zei ik en ik keek weer naar voren. Laatste wat ik wou is op mijn bek gaan voor hem. 'Ben nog niet zo lang bezig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik snap er exht elemaa niks eer van. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    may violet grey
    "nou..ja dat was het dus wat ik je wilde vertellen en ik vertrouw erop dat je het niet door verteld" Hij schaamde zich er echt voor. 'Je kunt me erop vertrouwen dat ik niets zal zeggen.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. 'Zullen we nu weer gaan eten. Ik ruik pizza.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Moet je proberen, ik ben nog niet zo lang bezig" zegt hij, hij blijft strak naar voren. Wat goed is want anders had hij me waarschijnlijk zien kijken naar zijn kont, god doe ik het weer! het is een jongen gast, geen meisje, niet naar kontje kijken. "Ik ben niet echt gekleed om te sporten" zeg ik met een kleine grijns


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij begint ook te grijnzen. "Als jij er geen problemen mee hebt waarom ook niet?" grijnst hij. Hij haalt zijn hand door zijn warrige haar, wat ik persoonlijk erg goed vind staan.
    "Wanneer heb je tijd?" vraag ik, met een onschuldige stem. "Zodat je me kan uitleggen wat je nou eigenlijk bedoeld voordat we het uit kunnen proberen."


    Your make-up is terrible

    Max Raphael Verville
    'Wanneer heb je tijd?' vraagt ze onschuldig. 'Zodat je me kan uitleggen wat je nou eigenlijk bedoeld voordat we het uit kunnen proberen'.
    'Hmmm,' zeg ik nadenkend. 'Ik meld het je nog wel wanneer ik tijd heb,' grinnik ik.
    'Weet jij misschien waar iedereen is?' vraag ik dan. 'Ik dacht dat we hier met 10 mensen zouden zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered