• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Seattle,' antwoordde hij waarna ik knikte. Hij begon al weer beetje tegen Haven te praten en ik at rustig door. 'Je stelt toch ook geen vragen bij een blow job?' hoorde ik Haven opeens aan Max vragend. Ik hoestte even doordat een stukje pizza de verkeerde keelgat nam. 'Ik.. Eh..' zei ik en ik stond hoestend op en liep naar de kraan toe om een beetje te drinken.

    [Ben zo even eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik zucht diep en haal mijn schouders op. Ik stop mijn handen in mijn zakken. "Ik weet het niet" antwoord ik. "het zou zo vreemd zijn om hem opeens niet meer in huis te hebben" zeg ik zacht. "ik ben niet anders gewent weetje" Ik zwijg een poosje. "Ik zal er over nadenken, bedankt'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max Raphael Verville
    Haven kijkt me grijnzend aan. 'Dat lijkt me een goed idee. Je stelt toch ook geen vragen bij een blow job?' ze kijkt me uitdagend aan en neem een hap vaan haar pizza.
    Ik begin te grinniken.
    Jay begint daarentegen te hoesten. 'Ik.. Eh..' stamelt hij en hij staat hoestend op om vervolgens naar de kraan te lopen.
    'Een blowjob is iets heel anders dan eten, lieve schat,' grijns ik naar Haven. 'Meisjes mogen wat mij betreft best met volle mond praten maar bij een blowjob moeten ze gewoon hun mond houden. En dan denk ik er toch niet aan om te vragen waar ze vandaan komt,' voeg ik er met diezelfde grijns aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    Jay begint ineens te hoesten. "Ik.. eh.." stamelt hij en staat op om naar de kraan te lopen. Ik kijk hem fronsend na maar dan naar Max als hij begint te praten.
    "Een blowjob is iets heel anders dan eten, lieve schat." grijnst hij naar me. "Meisjes mogen wat mij betreft best met volle mond praten maar bij een blowjob moeten ze gewoon hun mond houden. En dan denk ik er toch niet aan om te vragen waar ze vandaan komt." voegt hij eraan toe, nog altijd grijnzend.
    Ik kan het niet laten om op dezelfde manier terug te grijnzen. "Zoveel verschil is er niet, je hebt bij beide je mond vol. En soms zelfs behoorlijk vol." zeg ik. Automatisch vraag ik me af hoe het bij hem zit. Jongens kennende zal hij hierop reageren en ermee willen opscheppen. "Maar met dat laatste heb je wel gelijk." Ik neem een laatste hap en lik langzaam mijn vingers af.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik nam een paar flinke slokken totdat ik zeker wist dat ik niet meer zou hoesten. Ik deed de kraan dicht en veegde mijn mond af. Eventjes keek ik naar Max en Haven, maar besloot om er niet weer heen te gaan. Al lag mijn stuk er nog wel.. Ik zuchtte lichtjes en liep de keuken uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    'Asjeblieft.' Zeg ik vriendelijk. 'Maar een klein vraagje. Je hebt het net ook meteen met Cheyenne gedaan toch. Of heb ij het nu fout?' Zeg ik als ik op mijn lip bijt. Ik wist het antqoord al maar wou het uit zijn $ond horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Max Raphael Verville
    Jay neemt wat flinke sloken water en loopt dan de keuken uit.
    Ik kijk hem even na maar haal dan mijn schouders op.
    'Zoveel verschil is er niet, je hebt bij beide je mond vol. En soms zelfs behoorlijk vol. Maar met dat laatste heb je wel gelijk.' Ze neemt de laatste hem van haar pizza en lik daarna haar vingers af. Hmmm, sexy.
    'Soms heb je inderdaad je mond erg vol ja,' grinnik ik. 'Maar het hangt er ook vanaf hoe groot de mond van het meisje is. Als haar mond niet zo groot is past en ook niet zo veel in'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    Ik kijk Jay verbaasd na als hij wegloopt, gaat het wel goed met hem? Ik zal zometeen wel even gaan kijken... Als dit gesprek voorbij is dan, het word net leuk.
    "Soms heb je inderdaad je mond erg vol ja." grinnikt hij. "Maar het hangt er ook vanaf hoe groot de mond van het meisje is. Als haar mond niet zo groot is past er ook niet zo veel in."
    Hij brengt me op een idee, ik grinnik zacht om mezelf en open mijn mond wijd. "Hoe vol zou mijn mond zijn?" zeg ik en ik mijn mond open probeer te houden terwijl ik praat.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Eigenlijk had ik nog niet echt een idee waar ik heen zou gaan. Echt zin om ergens heen te gaan had ik niet. Ik liep de woonkamer uit en bedacht ondertussen waar ik heen zou kunnen gaan. Ik ging als eerste naar boven om naar mijn kamer te gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik kijk May even onderzoekend aan. "Ja ik heb het net met Chayenne gedaan" zeg ik na een tijdje. "Maar ik ben niet iemand, dat als een meisje op mijn lul gaat zitten haar weer weg duwt en zegt; ja sorry nu niet heb het net met een ander meisje gedaan" zeg ik. "Dat doe ik alleen als ik een vriendin heb, maar die heb ik niet" Ik stop mijn handen in mijn zakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max Raphael Verville
    Haven opent haar mond nadat ze zacht heeft gegrinnikt.
    'Hoe vol zou mijn mond zijn?'
    'Dat kan ik zo niet in schatten hoor,' grinnik ik. 'Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe eh goed je het zou doen,' grijns ik en ik breng mijn hand naar haar gezicht toe om haar mond weer dicht te doen. 'Er is eigenlijk maar één manier om daar achter te komen,' zeg ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    Het was waar ik kon hem niet beschuldigen. Hij had gelijk. Hij had geen vriendin. Dat die slet nou perse op zijn lul ging zitten daar kon hij inderdaad ook nieta aann doen. 'Oke dat is waar.' Zeg ik met een glimlach


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Oke dat is waar" zegt May met een glimlach en ik glimlach ook eventjes. Blij dat dat opgeklaard was, weg schuld gevoel. "nou..ja dat was het dus wat ik je wilde vertellen en ik vertrouw erop dat je het niet door verteld" zeg ik. Ik schaam me er al erg genoeg voor..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Dat kan ik zo niet in schatten hoor." grinnikt hij en kijk hem gespeeld teleurgesteld aan. "Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe eh goed je het zou doen." grijnst hij en doet mijn mond weer dicht. "Er is eigenlijk maar één manier om daar achter te komen." zegt hij onschuldig.
    "Oh echt?" zeg ik en ik doe alsof ik diep nadenk, met denkrimpels in mijn voorhoofd. "Misschien als je laat weten hoe kunnen we het eens proberen." Ik kan het echt niet laten om het speels en uitdagend aan te kijken. Ik ben benieuwd of hij het aanneemt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    In die tijd dat ik boven was had ik me al weer omgekleed. Nou eigenlijk had ik alleen mijn spijkerbroek verwisseld voor mijn zwembroek. Hij voelde nog klam aan, maar dat maakte mij niets uit. Mijn shirt hield ik nog aan. Ik liep mijn kamer weer uit en ging richting de kelder. Een beetje sporten kon geen kwaad. Ook al had ik me net nog gedoucht. Ik ging daarna dan maar nog een keer douchen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you