• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik doe niet anders,' zei ze nadat ze haar hoofd had geschud. 'Zo ben ik gewoon, je weet het nog niet maar nu wel, aangezien je me pas een paar uur hebt meegemaakt, goed?' ging ze verder en ze ging met haar vingers langs haar piercing. Ik geloofde haar niet... 'Alles is goed,' zei ze weer. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik geloof je niet,' zei ik zachtjes en ging aarzelend met mijn duim bij haar piercing. Het voelde grappig. 'Eerder deze dag deed je precies het tegenovergestelde.'

    [ff afdrogen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud zijn hoofd en ik kijk hem verbaasd aan. "Ik geloof je niet." Hoe kan hij dat nou weten? Hij gaat met zijn duim langs mijn piercing en ik laat mijn hand zakken. "Eerder deze dag deed je precies het tegenovergestelde."
    "Zo ben ik gewoon." zeg ik zuchtend en ik haal mijn hand door mijn haar, die moet gewoon érgens aan zitten. Dat gaat alleen nu niet omdat het los opgestoken zit. "Hoe kan ik je overtuigen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Zo ben ik gewoon,' zei ze zuchtend. Weer schudde ik lichtjes mijn hoofd. Nog eventjes bleef ik zachtjes friemelen aan haar piercing. 'Hoe kan ik je overtuigen?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Door je te gedragen als vanmiddag,' zei ik zachtjes. 'Jij bent nu jezelf niet Haven,' zei ik nog steeds zachtjes. 'Je houd niet van praten en handje vasthouden vind je ongemakkelijk. Zo net wou je gewoon praten en knuffelen vond je maar een beetje ongemakkelijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij haalt zijn schouders licht op. "Door je te gedragen als vanmiddag.' zegt hij zacht. "Jij bent nu jezelf niet Haven. Je houd niet van praten en handje vasthouden vind je ongemakkelijk. Zo net wou je gewoon praten en knuffelen vond je maar een beetje ongemakkelijk." Dit lokt nog een zucht vanuit mijn mond uit.
    "Nouhou." zeg ik zeurderig. "Begin dan maar met van mijn piercing af te blijven." zeg ik en ik pak zijn hand vast om hem weg te duwen. Daarna laat ik hem snel los. "En stel geen vragen meer. Als ik iets zeg, wil ik graag zoiets zeggen en dan bedoel ik het ook zo, ook al is het in het echt anders." Ik tuit mijn lippen omdat ik weet hoe raar het klinkt. "Ik wil sommige dingen gewoon anders dan ze echt zijn."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nouhou,' zei ze op een zeurderig manier. Een glimlachje sierde mijn gezicht weer. 'Begin dan maar met van mijn piercing af te blijven,' zei ze en ze pakte mijn hand vast om hem vervolgens weg te duwen. Ik bleef haar aankijken en wachtte of er meer kwam. 'En stel geen vragen meer. Als ik iets zeg, wil ik graag zoiets zeggen en dan bedoel ik het ook zo, ook al is het in het echt anders,' vertelde ze en ze tuitte haar lippen. Fronsend keek ik haar aan. Ik snapte het maar half. 'Ik wil sommige dingen gewoon anders dan ze echt zijn,' zei ze verder waarna ik kort knikte. Ik begon het denk ik een beetje te begrijpen, maar nog niet echt helemaal.. 'Kun je een voorbeeld noemen?' vroeg ik zachtjes al had ze net gezegd dat ik geen vragen meer mocht stellen.

    [Hierna misschien nog één.. En anders ben ik er pas weer over 3 uur]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okaay. Veel plezier met naar huis gaan enzo.]

    Haven Lockwood

    "Kun je een voorbeeld noemen?" vraagt hij zacht. Ik denk even na.
    "Eh... Als ik zeg dat het goed is, is het goed want ik wíl dat het goed is. Dan hoeven we er beiden niet over na te denken en word het ook niet ingewikkeld." leg ik uit. "En... Ik heb een vraag aan jou." zeg ik aarzelend, maar prik dan met mijn vinger in zijn borst. "Hoe kan ik weten dat jij wel doet waar ik op reken? Zoals dat twee dagen ding. Als ik een inspeling maak op een ander is het stom voor jou, maar wat als jij dat doet tegen een ander?"


    Your make-up is terrible

    (Wat heb ik gekmist? Waar kan ik invallen en wanneer begint het feest??)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Het feest gaat zo beginnen, denk dat ik zo de melding geef dat hij is begonnen. Jay en Haven zijn nog even naar de kelder gegaan maar komen zo weer terug.]


    Your make-up is terrible

    [wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Niet veel. Jay is naar de kelder met Haven en May is samen dus met damario in de keuken. Maar may luisterd muziek en zit te eten.)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'En... Ik heb een vraag aan jou,' zei ze. Ze klonk aarzelend. Alweer. Ik snapte met moeite wat ze net vertelde en had geknikt. Ik was nu benieuwd naar haar vraag. Ze had geprikt in mijn borst en ik keek haar nog steefds vragend aan. 'Hoe kan ik weten dat jij wel doet waar ik op reken? Zoals dat twee dagen ding. Als ik een inspeling maak op een ander is het stom voor jou, maar wat als jij dat doet tegen een ander?' vroeg ze. Ik moest eventjes nadenken om hoe zij het bedoelde. 'Als jij een inspeling maakt op een ander dan loop ik weg. Dat weet jij toch? Zo dat jij gewoon je eigen ding kan doen, maar hoe bedoel je met als ik een inspeling maak op een ander? Wil je zeggen dat jij daar dan last van heb?' vroeg ik zachtjes. 'En het is niet altijd een twee dagen ding. Verschillend.. Alleen bij jou wil ik het zo kort mogelijk houden. Dus die twee dagen waren al weer ingekort.. Maar ik zal nooit vreemd gaan als ik met een ander ben, als je dat bedoeld. Ik weet alleen niet hoe het nu zit, ik bedoel wij twee zijn toch niet samen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [wat kan ik doen...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Als jij een inspeling maakt op een ander dan loop ik weg. Dat weet jij toch? Zo dat jij gewoon je eigen ding kan doen, maar hoe bedoel je met als ik een inspeling maak op een ander? Wil je zeggen dat jij daar dan last van heb?" vraagt hij zacht. "En het is niet altijd een twee dagen ding. Verschillend.. Alleen bij jou wil ik het zo kort mogelijk houden. Dus die twee dagen waren al weer ingekort.. Maar ik zal nooit vreemd gaan als ik met een ander ben, als je dat bedoeld. Ik weet alleen niet hoe het nu zit, ik bedoel wij twee zijn toch niet samen?"
    "Ik bedoelde meer dat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben." zucht ik. "Het word me té ingewikkeld als ik dat niet weet. Ik kan best weglopen maar ik wil weten wat erna gebeurd, wat gebeurd als iemand op jou inspelingen ingaat?"


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik bedoelde meer dat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben,' zuchtte ze. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. Dit word mij zelfs te ingewikkeld. 'Het word me té ingewikkeld als ik dat niet weet. Ik kan best weglopen maar ik wil weten wat erna gebeurd, wat gebeurd als iemand op jou inspelingen ingaat?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd? Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. Ik keek opzij zodat ik Haven niet aan hoefde te kijken. 'Ik weet niet eens wat ik zelf dan doe. Ik weet niet eens of ik het kan doen. Wat wil je dat ik doe?'

    [ff douche]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij haalt zijn schouders op. "Eerlijk gezegd? Ik weet het niet." zegt hij zacht en kijkt me niet aan. "Ik weet niet eens wat ik zelf dan doe. Ik weet niet eens of ik het kan doen. Wat wil je dat ik doe?" Dat laat me even nadenken.
    "Als je het doet, laat het me gewoon even weten. Dan heb ik er geen problemen mee of zo, laat me gewoon weten hoe het er daarna voorstaat." zeg ik zacht en ik slik. "Moet ik je nog steeds gezelschap houden of geef je het door aan die ander? Dat is alles denk ik."


    Your make-up is terrible