• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    (Dat maakt me niet uit, dan heeft ze tenminste wat te doen. Nu is ze gewoon dood aan het wezen. 8D
    Waar is Haven nu, en met wie?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Buiten, alleen.]


    Your make-up is terrible

    [Ben ff twee collages aan het maken.. Vandaar dat ik Jay maar even laat dansen xd.. Maar als iemand hem lastig vallen is goed, maar ik reageer alleen wel langzaam.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci
    Pablo antwoord niet, waardoor ik hem alleen een beetje zuchtend en daarna geïrriteerd aankijk.
    "Goed, morgenavond ben jij de eerste," Meld ik hem dus maar.
    "En dat betekend dat, als jij niet opdaagt of niet wilt, ik gewonnen heb en jou haar de mooie kleur groen gaat dragen." Het klonk niet meer als iets dat ik aan hem meldde, maar als een soort eis.
    Hierna loop ik naar hem toe, knijp hem even plagend in zijn wang en maak zijn haar daarna snel door de war door mijn hand er doorheen te woelen.
    "Bye!" Riep ik lachend, want ik wist dat hij dit niet leuk vond, en rende snel weg, waardoor ik na een kleine vijf minuten buiten stond.
    Ik zuchtte diep en keek om me heen, terwijl ik dit deed, zag ik opeens Haven staan en na mijn opties nog een keer overgelopen te hebben (weggaan of naar haar toe gaan voor wat 'gezelschap') koos ik toch voor de tweede.
    Misschien was ze in die paar uurtjes wel veranderd, wist ik veel, maar waarschijnlijk niet.
    "Héy," zei ik toen maar, niet wetende hoe ik haar anders zou moeten begroeten. Het voelde nogal ongemakkelijk nu, omdat ze ook vast niet op mijn gezelschap wachtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    Ik trap net de sigaret uit onder mijn zwarte schoen als ik een stem hoor.
    "Héy." Ik kijk op naar het Italiaanse meisje dat hier ook zit en ik pers een glimlachje op mijn gezicht. Die bitch.
    "Is miss Independent Italia er ook nog?" vraag ik aan haar, met een licht schijnheilige lach op mijn gezicht. Ik kan het niet laten, ze heeft mij eerder behoorlijk beledigd.


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Ik merk hoe ze een glimlachje op haar gezicht perst, het zag er erg zuinig uit en het was zeker niet van harte.
    “Is miss Independent Italia er ook nog?” vroeg ze aan mij, met een lichtelijke schijnheilige lach op haar gezicht, waardoor ik mijn wenkbrauw licht optrok. Zat ze daar nog zo erg mee?
    En over mijn gedachtes die ik eerder had: Nee, dus. Ze was, en kon, niet veranderen.
    Zucht, waarschijnlijk zou ik hun gehele verblijf wel niet goed met haar op kunnen schieten, maar ik zei alleen wat ik ervan dacht. Daar is niets mis mee.
    “Zit je daar nog steeds mee? Wees blij dat ik eerlijk was dan dat ik me had ingehouden en achter je rug om zou praten,” Ik haalde mijn schouders droog om. “Al zou ik dat laatste niet doen, zo ben ik niet. Ik zeg het liever recht in iemands gezicht.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damario da silva santos
    "Ik weet het niet May" zeg ik. Ik wil het haar al helemaal niet vertellen dat maakt alles alleen nog maar nog genanter. "Maar bedankt" voeg ik er aan toe. Ik zou nu graag gewoon alleen zijn, of door iemand geknuffelt worden, wat liefde krijgen van een meid zodat ik niet meer zo over jongens kan denken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Ze heeft haar wenkbrauw opgetrokken van mijn vreemde begroeting, een klein detail dat me verteld dat ze hem niet verwacht had.
    "Zit je daar nog steeds mee? Wees blij dat ik eerlijk was dan dat ik me had ingehouden en achter je rug om zou praten." Ze haalt haar schouders op. "Al zou ik dat laatste niet doen, zo ben ik niet. Ik zeg het liever recht in iemands gezicht."
    Ik grinnik even en verplaats van gewicht iets meer naar mijn linkerbeen terwijl ik mijn jurk iets naar beneden trek. Ze zou mogen willen dat ik er nog steeds mee zit, ik vond het gewoon een leuke begroeting.
    "Ermee zitten zou je het niet kunnen noemen." zeg ik en veeg een los plukje haar achter mijn oor. "Het leek me alleen wel een gepaste begroeting voor je."


    Your make-up is terrible

    [Ok, er mag wel iemand naar Jay.. Graag zelfs.. Wil beetje afleiding]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    Ze grinnikte even na wat ik gezegd had en verplaatste haar gewicht iets naar haar linkerbeen, terwijl ze haar jurk iets naar beneden trok.
    “Ermee zitten zou je het niet kunnen noemen. Het leek me alleen wel een gepaste begroeting voor je.” Ondertussen veegde ze een los plukje haar achter haar oor.
    Ik likte rustig over mijn lippen en stopte mijn handen in de broekzakken van mijn korte denim broekje. “Laat me dan maar niet met een gepaste begroeting voor jou komen,” zuchtte ik, waarna ik me een kwart omdraaide, zodat ik naast haar stond en dezelfde uitzicht had die zij had.
    “Ik houd gewoon niet van dat gedoe waarbij je het aan iemand over moet laten. Je kunt het beter zelf doen,” verklaarde ik, al wist ik bijna zeker dat ze hier toch niet op zat te wachten. Toch zei ik het, gewoon, omdat het kan.

    (Ik reageer wat later nu, ik moet even snel wat doen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    Ze likt over haar lippen en stopt haar handen in de zakken van haar korte broekje. "Laat me dan maar niet met een gepaste begroeting voor jou komen." zucht ze, waarna ze zich een kwartslag omdraait, zodat ze naast me staat.
    "Ik houd gewoon niet van dat gedoe waarbij je het aan iemand over moet laten. Je kunt het beter zelf doen." verklaard ze.
    "Dat is niet echt een begroeting." merk ik op met een lachje. Italianen ook... "Maar ik kan dingen prima zelf doen. Waarom zou je het zelf doen als iemand anders het voor je doet waarna je er nog leuke aandacht van krijgt ook?" verklaar ik terug waarna ik mijn schouders lichtjes ophaal. "Ik ben hier wel op vakantie, weet je. Lol maken is niet verboden en dat hielp toch wel een beetje mee aan veel lol."


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    "Ik weet het niet May, Maar bedankt" zegt hij. Hij ziet er deprisief uit. Misschien moest ik hem een knuffel geven. Dat was altijd goed. Ik hield zelf veel van knuffelen. Ik stapte van mijn stoel en liep naar hem toe en nam plaats naast hem om mijn armen om zijn brede lichaam heen te slaan. 'Het hoeft ook niet. Het was maar een suggestie.' Zeg ik vriendelijk. Knuffels waren altijd goed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Ik glimlach als ze plotseling haar armen om mijn lichaam slaat. "Het hoeft ook niet, het was maar een suggestie" ik draai me naar haar om en sla mijn armen om haar midde om terug te knuffelen. "Dankje" zeg ik zacht en ik druk een kusje op haar wang.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Hij deed zijn handen om mijn middel. 'Dankje.' Zegt hij vriendelijk waarna hij een kusje op mijn wang plant. 'Daar zijn vrienden voor.' Zeg ik met een glimlach en een steek in mijn hart. Hoe graag ik het ook onders wou hij kon het niet en ik accepteerde die keuze.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caprice Belle Ricci.
    “Dat is niet echt een begroeting.” Ik rolde mijn chocoladebruine gekleurde ogen toen ze dit zei en deed mijn armen over elkaar, terwijl ik op mijn rechterbeen leunde.
    “Maar ik kan dingen prima zelf doen. Waarom zou je het zelf doen als iemand anders het voor je doet, waarna je er nog leuke aandacht van krijgt ook? Ik ben hier wel op vakantie, weet je. Lol maken is niet verboden en dat hielp toch wel een beetje mee aan veel lol.” Ik kon het niet laten, dus trok ik arrogant mijn wenkbrauw op, waarna er een klein zuchtje tussen mijn lippen vandaan kwam.
    “Omdat je niemand anders dan jezelf nodig hebt, daarom. En leuke aandacht?” Het kwam een beetje geïrriteerd uit mijn mond, maar ik keek haar niet aan, nog steeds keek ik recht voor me uit. Zonder ook maar een blik naar haar te gunnen. “Nou, wat een leuke aandacht, zeg. Dat hoef ik helemaal niet, en zeker niet als degene denkt dat ‘ie alles is.”
    Misschien moest ik dit allemaal wel niet op haar afreageren, maar die bepaalde persoon kwam telkens in mijn gedachten als een terugkerende kakkerlak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.