• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    [-voelt zich genegeerd-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.


    Your make-up is terrible

    (Damario kan met May praten. Die zit tegenover hem te eten en muziek van haar iPod te luisteren. )


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Ik zit in de keuken, nog steeds een beetje verward door alles. Ookal probeer ik het telkens uit me hoofd te zetten. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Ondanks dat ik het grootste feestbeest ben dat er op de wereld rondloopt heb ik plotseling geen zin meer om te gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    may violet grey
    Ik doe mijn oortjes uit als ik damario opeens met zijn hoofd op zijn armen zie steunen. 'Wat is er?' Vraag ik nieuwschierig. Ja ik was een nieuwschierig aagje. Ik kijk hem nieuwschierig aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Niks aan de hand, voel me niet zo lekker" zeg ik gesmoord, aangezien ik me hoofd niet optil. Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik heb sowieso geen zin om met iemand te praten nu, laat staan feesten straks. Het is ook zo verwarrend, ik heb net gewoon een jongen staan bekijken alsof ik een meid bekeek en ik voelde een raar warm gevoel toen hij glimlachte, het moet niet erger worden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Als je het doet, laat het me gewoon even weten. Dan heb ik er geen problemen mee of zo, laat me gewoon weten hoe het er daarna voorstaat,' zei ze zacht. Ik knikte lichtjes en durfde haar een beetje aan te kijken. 'Moet ik je nog steeds gezelschap houden of geef je het door aan die ander? Dat is alles denk ik,' ging ze verder. Ik bleef naar nog eventjes aankijken. 'M-moet ik die vraag nu beantwoorden?' vroeg ik zachtjes. 'Zo ja.. Dan.. Ik wil graag dat je me nog gezelschap houd.. Als je dat niet erg vind.. En als ik het aan een ander door geef.. Ik laat jou dan niet links liggen,' zei ik met een glimlachje. 'Je bent een goed persoon om mee te praten, al vind jij praten maar niks.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "M-moet ik die vraag nu beantwoorden?" vraagt hij zachtjes en ik knik. "Zo ja.. Dan.. Ik wil graag dat je me nog gezelschap houd.. Als je dat niet erg vind.. En als ik het aan een ander door geef.. Ik laat jou dan niet links liggen." zegt hij met een glimlachje. "Je bent een goed persoon om mee te praten, al vind jij praten maar niks." Ik glimlach er eventjes.
    "Voel je in ieder geval tot niets gedwongen, zolang je het maar even laat weten." zeg ik en ik krijg mijn stem niet meer op normaal volume terug. Ik draai me om en loop naar de trap, maar bedenk me en draai me weer om naar hem. "Ik vind jou gezelschap fijn." Ik glimlach kort en loop dan naar boven, waar het feest blijkbaar al is begonnen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Voel je in ieder geval tot niets gedwongen, zolang je het maar even laat weten,' zei ze waarna ik gelijk knikte. Ik voelde me helemaal niet gedwongen. Ze liep weg en verbaasd keek ik haar na. Toch draaide ze zich om naar mij. Ik keek haar vragend aan. 'Ik vind jou gezelschap fijn,' vertelde ze en glimlachte kort. Ik keek haar na toen ze weg liep. Ik voelde mijn wangen weer rood worden en een idiote glimlach stond op mijn gezicht. Ik bleef nog eventjes staan. Toen ik zeker wist dat mijn gezicht weer normaal was ging ik ook weer naar boven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Niks aan de hand, voel me niet zo lekker' Ik zucht even kort. Plots kont er een vrij knappe jongen naar me toe. 'Wil je dansen schoonheid?' Vraagt hij in het italiaans terwijl hij zijn hand voor me houd. 'Misschien zo.' Zeg ik ook in het Italiaans tegen de jongen. Dan went ik me weer naar Damario. 'Heb je soms iets verkeerds gegeten of verkeerd gedaan?' Vraag ik verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    "heb je soms iets verkeerds gegeten of gedaan?" vraagt ze nadat ik wat italiaans gebrabbel hoor. Wat dachtt je van verkeerd gevoel? "Ik weet het niet" antwoord ik. Ik wil plotseling hier niet meer zijn. Danmaar thuis bij papa die me dagelijks slaat. Dat vind ik niet erg, dat ben ik gewent maar dit??


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Oké, ik ga wel weg bij Pablo. Naar wie kan Caprice toe?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May violet Grey
    "Ik weet het niet" Zegt hij dan. Ik zucht even onhoorbaar. Oké dan. 'Ligt er iets op je hart of is het een raar gevoel?' Vraag ik weer kort. De keuken was leeg afgezien van ons twee. 'Je weet dat je altijd je hart kan luchten bij mij. Ik zou je nooit van mijn hele leven uitlachen of wat op je hart ligt door vertellen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Boven aangekomen bleek het feest al te zijn begonnen. Er waren al aardig wat mensen en ik wou dat ik beneden was gebleven. Ik kon nu niet echt veel mensen gebruiken. Ik ging naar buiten, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Nog meer mensen. Ik wou terug gaan totdat ik mee werd getrokken door iemand. Fijn.. Nu was ik verplicht om eventjes te dansen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ze kan naar Haven toekomen maar ik denk niet dat Caprice dat leuk vind haha.]

    Haven Lockwood

    Buiten aangekomen steek ik weer een sigaret op, het helpt gewoon even. Ik adem de rook diep en hou het lang binnen terwijl ik mijn oog over de mensen laat glijden. Het zijn er niet heel veel maar het is dan ook nog vroeg. Plotseling zie ik dat Jay naar buiten komt en word meegesleurd door een Italiaanse om te dansen. Ik volg hem eventjes en rook dan mijn sigaretje op, de Italianen negerend.


    Your make-up is terrible