• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik grinnik even als ze me meetrekt naar mijn kamer. "Rustig aan baby" zeg ik zacht als ze me ook nog eens heftig begint te zoenen. "Laten we dat naar het einde van de avond verplaatsen goed?" Ik druk zachte kusjes in haar hals en op haar oorschelp. "Ik heb geen zin om voor de derde keer me outfit opnieuw aan te trekken en te perfectioneren" Ik kus haar en bijt weer even op haar lip. "eind van de avond, beloofd baby" zeg ik zacht en ik knijp eventjes in haar billen en trek haar dan weer terug naar de keuken waar ik weer op de barkruk ga zitten en haar weer tussen me benen trek en zachtjes kus. "kun jij dansen? batchata toevallig?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    We zijn weer in de keuken en hij kust me zachtjes ik zit weer veilig tussen zijn benen, maar ik bleef hem aankijken. "kun jij dansen? batchata toevallig?" ik kijk hem even aan en knik dan. 'Ik heb 8 jaar op een dansschool gezeten. Ik kan Ballet Streetdance Hip hop modern Salsa en ook Batchata, maar niet de Dominicaanse stijl, maar de dansschool stijl.' Zeg ik met een glimlach. Als een Italiaan me zou vragen om te dansen nee. Als Damario hè vroeg. Ja.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Dan ga ik je die leren" Ik sta op, trek haar mee naar buiten naar het dansvloertje. Ik zie mijn vriend de Dj staan, hij mij ook en met één blik weet hij wat ik denk en zet Mana ft Prince royce el verdadero amor perdona op. Ik trek May tegen me aan mijn ene arm om haar middel waardoor ze dicht tegen me aan blijft staan. Mijn andere hand op haar heup mocht ze nog enige sturing hebben. Als het ritme begint begin ik mijn heupen te bewegen en met mijn voeten de stapjes te zetten, heupen; één twéé tak-tak, één twéé tak-tak. voeten; één, twée tikje naast voet, één twéé tikje naast andere voet,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    'Dan ga ik je die leren.' Zegt hij waarna hij me naar buiten trekt. Er komt een goed ritmisch liedje op en zijn hand gaat rond mijn middel en op mijn heup. Zijn hand op mijn heup moest eigelijk bij mijn hand net als die rond mijn middel. Ik wis wel de theorie, maar niet de praktijk. Geen gedraai, maar ik kopieerde zijn woetstappen. Batchata was met snelle tussenstapjes voor zover ik het wist. Ik kreeg het onder de knie en pakte zijn hand bij mijn heup die ik losmaakte van mijn heup, maar waar ik mijn vingers in verstrengelde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    ze maakt mijn hand los en verstrengelt haar vingers met de mijne. ik glimlach als ze het door begint te krijgen. veels te snel is t liedje afgelopen en trek ik haar mee naar de hapjes en drankjes tafel. "dat is dus de dominicaanse manier"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Het liedje is gewoon te snel afgelopen en we lopen naar de hapjes. 'Dat is dus de Dominicaanse Manier.' Zegt hij. Ik kijk hem met pretoogjes aan. 'Dan laat ik je straks mijn manier zien.' Zeg ik grijnzend. Op de dansschool manier haalde ik een A+ dus ik. Ik gebaarde naar de man en hij stak 2 vingers op. Nog 2 liedjes wachten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik volg May haar blik en zie mijn best vriend grijnzen, hij knipoogt naar me en steekt een duim op, ik doe hetzelfde gebaar terug. "Mijn beste vriend" leg ik uit aan May. Een andere jongen neemt het even van hem over en even later staat hij naast me en geeft me een box."Heb je goed geflikt Puto" lacht hij. "het huis of het meisje" vraag ik grijnzend als hij twee glazen drank inschenkt. "Beide hijos de puta" lacht hij en ik lach ook even. "hook me up on someone later on okay" grijnst hij. "Haha consider it done" lach ik. Hij geeft me lachend een klap op mijn schouder, pakt de glazen en staat even later weer op zijn plek en ik kijk hem nog even lachend na.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Ik knik en luister naar het gesprek terwijl ik zelf een Bacardi cola neem. Ik werd min of meer gecomplimenteerd. Damario had het goed "geflikt" met mij. Hij zet nu het liedje op en ik trek hem mee. 'Het is wel wat sexier dan wat we net deden. Ik had een A+ voor deze opdracht.' Zeg ik grijnzend terwijl ik begin te Dansen (Als deze niet werkt opzoeken op YouTube Batchata Claudia Sabor. Dan die ene met zwart en een meisje met bruin haar en een zwart jurkje.) hij zou snel moeten volgen. Ik zie al snel dat vele ogen al snel op ons gericht zijn. Hij had een goed ritme net als ik waar ik blij om was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    May was zichtbaar blij dat ik het ritme zo goed kon bijhouden. "Iefje" zeg ik met een grinnik. "Dit is de eerste versie die we leren in dominicana voor we over gaan op de andere. Natuurlijk kan ik deze" zeg ik geamuseerd. "Al prefereer ik meer die andere. Is intenser, sensueler omdat je zo dicht tegen elkaar aan staat" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    De muziek was al aantal nummers verder en ik begon al aardig moe te worden. Het meisje tegen over mij had blijkbaar geen moeite. Ik trok een willekeurig persoon voor haar neer en liep er zelf vandoor. Even wat drinken.. Ik liet het meisje verbaasd achter en liep gelijk door naar de keuken. Toen ik daar aankwam pakte ik een glas en vulde die met water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May violet Grey
    ' mooi zo.' Zeg ik grijnzend terwijl het liedje op zijn einde is. Ik grinnik en ik loop met Damario weer terug naar de barkrukken. Ik drink mijn Bacardi cola op die ik al had staan en er stond net trouwens een jongen bij, maar die gin vast bestellen ofzo en ik nam een slok. Rustig aan drinken. Nu ik het eigelijk zo bekeek was het best wel druk voor mensen die ik niet eens kende.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Als het nummer is afgelopen gaan we terug naar de barkrukken waar we aan het begin van de avond waren begonnen. Daar gaat May op een barkruk zitten met haar Bacardi cola en kijkt rond. Plotseling zie ik Jay die een glas water aan het vullen is en krijg gelijk dat vreemde gevoel weer. Wat is dit toch?! Ik kijk eventjes naar hem, hij heeft zich leuk gekleed.. Ik bijt even op mijn lip en kijk weg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damario keek ondertussen even naar Jay waarna hij oo zijn lip beet. Ik keek ook even naar Jay. Hij had leuke kleding aan. Hij zag er leuk uit. Geen twijfel over mogelijk. Ik voelde me plots wat lichter in mijn hoofd. Ik ging plots giechelen om ik had geen idee wat. Wat had ik verkeerd gedaan waardoor ik me opeens zo licht voelde?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Ik dronk de glas in één keer achter elkaar leeg en vulde de glas gelijk weer. Ik ging later wel aan wat anders, nu nog even water. Ik draaide mijzelf om en leunde tegen het aanrecht aan. Ik keek een beetje om mij heen en zag verschillende mensen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Als May plotseling begint te giechelen werp ik haar eeen geirriteerde blik toe. Zit ze me nou uit te lachen. "Als jij nou eens een bacardi razz-fanta voor me gaat halen" zeg ik tegen May, ik trek haar van de barkruk en geef haar een klein zetje. Ik klim op de barkruk rn kijk haar na als ze naar de hapjes-drankjes tafel buitenloopt. Meteen kruipt dat vreemde gevoel weer nu ik alleen met Jay ben. Had ik haar maar laten blijven


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]