• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik kijk May even aan. "Je bent een leuke meid May, woonde je maar in miami dan was het waarschijnlijk anders gelopen tussen ons. Je had dan nog nooit bij me thuis kunnen komen maar dan woonde je nog iniedergeval in de buurt" ik druk een zachte kus op haar voorhoofd. "Je bent lief"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Mijn post staat nog op de vorige pagina, a.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    Ik hoor dat ze zacht zucht en vraag me af wat voor tirade ze nu weer klaar heeft liggen over mijn bezigheden.
    "Omdat je niemand anders dan jezelf nodig hebt, daarom. En leuke aandacht?" klinkt het geïrriteerd. Ze kijkt niet naar mij maar recht voor zich uit, waardoor ik dat automatisch ook ga doen. "Nou, wat een leuke aandacht, zeg. Dat hoef ik helemaal niet, en zeker niet als degene denkt dat ‘ie alles is."
    Plotseling draai ik mijn hoofd met een ruk om naar die van haar. Ik heb zo het idee dat dit niet meer over mij en de jongens gaat maar over een heel andere situatie, dus trek ik vragend mijn wenkbrauwen op naar haar.
    "Waar heb je het nu over?" vraag ik nieuwsgierig. "Volgens mij gaat het in jou hoofd alweer heel ergens anders over, is het niet?" Er vormt zich een kleine glimlach op mijn lippen.


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Abrupt draait zij haar hoofd met een ruk om naar die van mij. Jezus, had ik het nu maar niet gezegd, als ik aan die gast denkt dan voel ik het bloed onder mijn nagels al. Ze beginnen nu alweer te jeuken, maar misschien moest ik gewoon mijn tirade binnen me houden. Nu begint zij zeker ook weer te zeiken.
    “Waar heb je het nu over?” De nieuwsgierige toon in haar stem irriteerde me mateloos, want het ging haar niets aan, ook al had ik me versproken. “Volgens mij gaat het in jou hoofd alweer heel ergens anders over, is het niet?” Ik keek nog steeds voor me uit en knarsetandde ondertussen, maar ik kon aan de toon van haar stem horen dat ze er om moest glimlachen.
    Als ze zo doorgaat, dan…
    “Dat gaat je niets aan.” Antwoordde ik bits, waarna ik sissend tussen mijn tanden vervolgde, “Ik bedoel dat je helemaal geen aandacht nodig hebt, je kunt het beste gewoon op jezelf rekenen en geen spotlight vragen.” Eigenlijk was ik nu al op het punt om weg te lopen, maar dan zou ze het zeker leuk vinden en dat plezier gunde ik haar niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    Tijdens het dansen probeerde ik af en toe om mij heen te kijken. Mijn ogen vielen eventjes op haven die met een meisje aan het praten was. Wat was naar naam ook al weer? Ca.. Ca.. Catrien? Catja? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik wist het niet meer. Het meisje voor me begon weer in het Italiaans tegen me te praten. Ik knikte en glimlachte vriendelijk naar haar, ook al had ik geen flauw idee wat ze zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dat gaat je niets aan." Antwoord ze bits, waarna ze sissend tussen haar tanden vervolgde, "Ik bedoel dat je helemaal geen aandacht nodig hebt, je kunt het beste gewoon op jezelf rekenen en geen spotlight vragen."
    Ik lach zachtjes. "Volgens mij heb je dat in eigen persoon ondervonden." Ik heb wel door hoe mijn reacties haar mateloos irriteren maar dat is iets wat ik juist leuk vind, al had ik wel verwacht dat ze nu al weg zou zijn. "Anyway, ik ben ook de enige persoon op wie ik reken maar de spotlight kan geen kwaad." Ik glimlach weer overdreven. "Beter de spotlight hier dan de chagrijnige zeur."


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    "Je bent een leuke meid May, woonde je maar in miami dan was het waarschijnlijk anders gelopen tussen ons. Je had dan nog nooit bij me thuis kunnen komen maar dan woonde je nog iniedergeval in de buurt" hij drukt een zachte kus op mijn voorhoofd. "Je bent lief" ik voel hoe ik weer begin te blozen. 'Dat is altijd nog een mogelijkheid. Ik zou mijn ouders nog kunnen ompraten. Van mijn vaders baas moeten we in een grote stad gaan wonen.' Zeg ik met een glimlach. Ik loog geen woord. Het was ook zo alleen dan zou ik LA uit hun hoofd moeten praten, maar dat ging wel lukken. Ze deden namelijk alles voor mijn liefdes leven hadden ze al is eerder gezegt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caprice Belle Ricci.
    Ze lachte zachtjes, waardoor ik pijnlijk op de binnenkant van mijn wang beet om niet weer uit te barsten.
    “Volgens mij heb je dat in eigen persoon ondervonden.” Mijn neusvleugels deukten in (dat als je boos bent, snap je…) en ik zette mijn nagels in mijn armen, waarna ik verder ‘luisterde’ naar wat ze te zeggen had.
    “Anyway, ik ben ook de enige persoon op wie ik reken, maar de spotlight kan geen kwaad. Beter de spotlight hier dan de chagrijnige zeur.” Ik rolde mijn ogen dramatisch, als dat geen hint was…
    “Dan wil ik liever de laatste zijn. Het maakt me niet uit hoe mensen over me denken, whatever, dat is hun probleem,” Zei ik, waarna ik snel vervolgde voordat zij weer kon praten, “En ik weet dat je me niet mag, van mijn part mag je. Niemand houdt je tegen. Ik zei alleen wat ik ervan dacht.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Dan wil ik liever de laatste zijn. Het maakt me niet uit hoe mensen over me denken, whatever, dat is hun probleem." zegt zeen vervolgt zich snel. "En ik weet dat je me niet mag, van mijn part mag je. Niemand houdt je tegen. Ik zei alleen wat ik ervan dacht."
    Vanuit mijn point of view zijn haar reacties erop helemaal geweldig en ik vraag me in stilte af of ik dit nog een stapje verder kan pushen of dat ik het hierbij moet laten. Ach, ik moet het toch tenminste geprobeerd hebben?
    "Ja, ik wéét nu wel dat je alleen zei wat je dacht." grinnik ik. "Maar als jij graag de chagrijnige zeur uithangt en het ook niet uitmaakt, wie ben ik dan om je tegen te houden. Van mij mag je je mening blijven geven. Maar dat het bij jou mislukt is, betekend het niet dat het bij íedereen mislukt hé?" vraag ik en zelfs ik hoor de uitdaging doorklinken in mijn stem.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik glimlach even naar May. "We zien wel hoe het loopt" zeg ik terwijl ik even zacht met mijn duim over haar kijklijn streel. "mocht je ooit in Miami gaan wonen, dan moet je me bellen" ik druk een zacht kusje op haar lippen. "Als ik tenminste welkom ben dan" zeg ik. "Na deze vakantie" ik kan een grinnik niet onderdrukken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    'We zien wel hoe het loopt.' Zegt hij terwijl hij mijn kaaklijn streelt. Ik voel meteen weer kippenvel over mijn lichaam razen. 'mocht je ooit in Miami gaan wonen, dan moet je me bellen" Hij drukte zacht een kusje op mijn lippen. "Als ik tenminste welkom ben dan. Na deze vakantie' Hij kan geen grinnik onderdrukken en ik glimlach. 'Tuurlijk ben je dan welkom, maar ik heb wel eerst je nummer nodig.' Zeg ik grijnzend terwijl ik langzaam naar voren boog en hem een tedere kus gaf. Niet zoals eerder, maar nu alsof ik "ervaring" had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    May kust me zacht. Ik trek haar tegen me aan en kus terug. "Die krijg je aan het eind van de vakantie als je die nog wilt" zeg ik met een grijns. "Ik wil wel wat dingen duidelijk maken oke?" Ik ga op een barkruk zitten en trek May tussen mijn benen en geef haar nog een kusje. "Ik vind dat wij beiden deze vakantie vrij zijn om te doen wat we willen, met wie we willen. Wat onze gevoelens ons ook zeggen. Daarvoor zijn we ook op deze vakantie gegaan" zeg ik. Mijn wenkbrouwen schieten even omhoog. "En als we na deze vakantie nog steeds hetzelfde voelen, krijg je me nummer en houden we contact"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    "Die krijg je aan het eind van de vakantie als je die nog wilt" zegt hij met een grijns. "Ik wil wel wat dingen duidelijk maken oké?" Hij gaat op een barkruk zitten en ik laat me gewillig tussen zijn benen trekken waarna ik een kusje van hem krijg "Ik vind dat wij beiden deze vakantie vrij zijn om te doen wat we willen, met wie we willen. Wat onze gevoelens ons ook zeggen. Daarvoor zijn we ook op deze vakantie gegaan" zegt hij. "En als we na deze vakantie nog steeds hetzelfde voelen, krijg je me nummer en houden we contact" gaat hij verder. Ik knik. 'Ik vind het een goede afspraak, maar zou je vanavond nog wel liefde met me willen maken.' Zeg ik terwijl ik me omdraai en op zijn lip bijt. Zoals hij al zei. Hoe kon je nee zeggen tegen een meisje dat het vrijwillig wou doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Ik vind het een goede afspraak maar zou je vanavond nog wel liefde met me willen maken?" Ze draait zich om en bijt zacht op mijn lip. Ik grijns even. "Ik wil dat doen wanneer je maar wilt schatje" zeg ik en ik bijt op mijn beurt zacht op haar onderlip. "Je weet waar mijn kamer is" fluister ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    "Ik wil dat doen wanneer je maar wilt schatje" zegt hij. Hij bijt op zijn beurt zacht op mijn onderlip, waardoor ik teruggrijns. "Je weet waar mijn kamer is" zegt hij op een fluistertoon. 'Oke dan.' Zeg ik grijnzend. Ik sta op en pak zijn hand. Een lievelijke glimlach speelt rond mijn lippen en ik trek hem mee uit de keuken door de hal de trap op naar zijn kamer. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem. Ik lik over zijn onder en bovenlip en schraap ook even kort mijn tanden eroverheen.


    I'm finally back, Finally after a Year break