• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Hij had me teruggekust en zacht gekreunt toen ik op zijn onderlip beet. Toen ik hem aankeek, keek hij terug.
    "Je maakt me gek." fluisterd.
    "Dat is de bedoeling ook." fluister ik terug.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat is de bedoeling ook,' fluisterde ze terug. Eventjes keek ik haar nog aan. Een klein twinkeling zat er in mijn ogen. Een lachje verscheen op mijn gezicht. 'Waarom?' vroeg ik zachtjes aan haar. Met een paar vingers streelde ik zachtjes haar bovenarm. 'Waarom wil jij mij gek maken?' voegde ik er nog met een lachje aan toe. Van mij mocht ze. Ik vond het niet erg, maar wat mijn hersenen en alles er van vinden is een heel andere vraag. Ze maakte me gek, maar ook goed gek in mijn hoofd. Ik wachte niet op antwoord en drukte mijn lippen op die van haar. Iets ruwer dan wat zij net bij mij deed.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 10:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Ik grijns als ze kreunt en even haar ogen sluit. Dan bijt ze zacht in mijn onderlip en gaat er met haar tong langs. Ik grijns breder, leg mijn hand in haar nek ik kus haar een beetje wilder en beweeg met mijn heupen inn poging een beetje te stoten. Maar nu zij op mij zit heeft zij de leiding


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns als hij me wilder zoent, en ik ga er rustig op in. Ik beweeg mijn heupen nu ook op en neer, zodat er nog wat actie beneden is. Ik grijns, en zoen hem verder.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik stoot een grommende kreun uit als ze eindelijk besluit haar heupen te bewegen zodat ik dieper en minder diep kom. Ze kust me weer zachtjes. Ik kus terug. Mijn vingers boren zich in het vlees van haar heupen van genot en ik bijt speels met gesloten ogen in haar onderlip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns kort, en ga nog sneller op en neer. Ik zoen hem weer in zijn nek en bijt soms. Grijnzend ga ik verder naar zijn sleutel been waar ik ook kusjes geef.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik kreun weer als ze sneller op en neer gaat en in mijn hals en op mijn sleutelbeen kust. Maar na een tijdje ben ik haar geplaag zat. Ik sta op terwijl ik haar op til en duw haar tegen de achterwand van de sauna. Kijk haar even met speels twinkelende ogen aan en dan begin ik hard diep en snel te stoten. Geniet maar schatje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Eigenlijk zijn jullie best ranzig bezig als je er over nadenk.. Ze zijn bezig terwijl ze warm zijn en ongelovelijk nat en glibberig door het zweet..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns weer als hij me optilt en tegen de achterwand duwt. Als hij harder en dieper begint te stoten kreun ik nog wat harder, en kreun soms zacht zijn naam.


    El Diablo.

    [HAHAHA XD dat moet je maar ff met een korreltje zout nemen en niet zo letterlijk over nadenken haha al zijn er mensen die et echt doen ]

    Damario da silva santos
    Chayenne begint harder te kreunen en soms zacht mijn naam. Ik ha iets sneller en geef soms speels een klein beetje of likje aan haar oorlel. Ik vind het geweldig als ik een meisje kan laten genieten met dit. Ik boor mijn vingers in het vlees van haar billen, bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even. Dit was heerlijk en op een heel andere manier als met May net.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik sluit genietend weer mijn ogen, en grijns. Ik zet mijn nagels in zijn schouders en kreun zacht. Ik moet toegeven, een van de besten ooit. Ik gooi mijn haar naar achter en grijns.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik kijk Chayenne grijnzend aan. "Je wilt het horen he?" Fluister ik zacht in haar oor terwijl ik stoot. Zij was wel iemand die wilde horen dat ze beter was dan haar voorganger, dan May dit keer. Ik kijk haar met twinkelende ogen aan en lik even over mijn lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me aan, een klein twinkeling in zijn ogen en een lachje op zijn gezicht. "Waarom?" vraag hij zachtjes. Hij streelt met zijn vingers over mijn bovenarm. "Waarom wil jij mij gek maken?"
    Hij wacht niet op het antwoord en duwt zijn lippen ruw op die van mij. Ademloos ga ik er in mee, ombeheerst zoen ik hem, mijn tong overal en nergens en af en toe bijtend op zijn lip. Mijn hand gaat wild door haar haar heen en uiteindelijk ruk ik me los van deze gekmakende zoen.
    "Daarom is het de bedoeling om je gek te maken." zeg ik zacht hijgend, doelend op zijn ruwe manier van doen.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik grinnik zacht, en knik. Ik kijk hem aan, en wacht tot hij het zegt. Eigenlijk hoeft het niet eens, ik weet dat ik beter benn. Maar het is altijd leuk om te horen..


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik kijk Chayenne aan en glimlach. "Natuurlijk ben je beter dan May" fluister ik zacht. "Ze was nog groentje en maagd, wat denk je zelf" ik grinnik even. "Plus ze bloedde me bed onder" ik merk dat ik er weer geirriteerd door raak en automatisch stoot ik veel harder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]