• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ze pakt mijn hand en loopt mee. Ik loop naar buiten, de tuin is nu toch verlaten. "Ten eerste wil je dat ik weet dat ik niet zonder gevoel met je gevreëen hebt" zeg ik. "Dat heb ik dus echt wel,ik zou zo een relatie met je beginnen als dat kon.." ik zwijg even aarzelend. Nadenkend hoe ik het moet verwoorden. "Ik kan het niet en wil het wel maar het gaat gewoon niet" zeg ik. "Ik ga nooit een relatie aan, thuis ook niet" ik zwijg even. "je moet beloven...nee zweren dat je het aan niemand door verteld.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Niet lachen,' begon hij serieus. Meestal als mensen zo beginnen sierde een glimlach mijn gezicht al, dit keer was het niet anders. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Maar ik was inslaap gevallen op het balkon,' vertelde hij verder. Het is omdat hij nu ook lachte, anders had ik geprobeerd mijn lach in te houden. Ik deed dat dus niet en lachte nu ook eventjes. 'Was de reis te lang dat je moe werd?' vroeg ik lachend. 'Ik weet niet of jij nu honger heb, maar ik wel,' zei ik met een lachje en liep verder richting de keuken. De geur van het eten kwam al onder mijn neus terecht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik besluit toch maar naar beneden te gaan dan en loop langzaam de trap af. Beneden aangekomen loop ik door naar de keuken en blijf even staan als ik Jay zie, hij pakt net wat te eten. Ik bijt op mijn lip en loop er ook heen
    "Hey." zeg ik zacht, waarna ik mijn blik op het eten richt en een flinke pizzapunt op een bord kwak. Ik haal een sliert kaas eraf met mijn en stof de vinger in mijn mond. Dat is lekker.


    Your make-up is terrible

    Max Raphael Verville
    Ik loop achter Jay aan naar de keuken en door de lekkere geur van het eten krijg ik gelijk honger. Ik pak een pizzapunt en neem er een paar happen van. Niet veel later komt er een meisje de keuken binnen, die als ze Jay ziet op haar lip bijt. 'Hey,' zegt ze zacht waarna ze ook een pizzapunt pakt en met haar vinger en een sliert kaas vanaf haalt die ze vervolgens in haar mond stopt.
    'Hee, ik ben Max,' zeg ik vriendelijk tegen haar als ik mijn mond leeg heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    Ik pakte een punt en legde die op een bord neer. 'Hey,' hoorde ik opeens zachtjes achter mij. Ik draaide mijzelf om en zag dat het Haven was. Ik glimlachte lichtjes. Max was er ondertussen ook bij gekomen en had zichzelf voorgesteld. 'Heey Haven,' zei ik zachtjes tegen haar en nam een hap van mijn pizza punt. Heerlijk! 'Dit was Max de ondankbare,' zei ik met mijn mond nog half vol en knikte lichtjes naar Max. 'Hij heeft me net bedankt,' voegde ik er aan toe nadat ik mijn mond leeg had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    "Ten eerste wil je dat ik weet dat ik niet zonder gevoel met je gevreëen hebt. Dat heb ik dus echt wel,ik zou zo een relatie met je beginnen als dat kon.." hij zwijgt even. "Ik kan het niet en wil het wel maar het gaat gewoon niet. Ik ga nooit een relatie aan, thuis ook niet" Weer zwijgt hij even. "je moet beloven...nee zweren dat je het aan niemand door verteld.." Ik kijk hem aan. Hij wou wel een relatie met me? Maar het kon niet? Waarom niet. Was het misschien een slappe smoes, maar ik gleoofde hem toch. 'Ik zweer het. Asjeblieft vertel het me.' Ze ik als ik op een houten bankje in de tuin ga zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Hee, ik ben Max." hoor ik een vriendelijke stem achter me en ik draai me met een zwakke glimlach om. Ik wil net iets zeggen als Jay begint te praten.
    "Heey Haven." zegt hij zacht.
    "Ik ben dus Haven." zeg ik schouder ophalend tegen Max.
    "Dit was Max de ondankbare." zegt hij met zijn mond halfvol en knikt naar Max. "Hij heeft me net bedankt."
    "Nou, dan hoef ik je geen extra bedankjes meer te geven dus." Ik glimlach even naar Max en ga dan met mijn pizzapunt aan de keukenbar zitten. Ik stop een stuk in mijn mond en kauw een beetje luidruchtig en niet erg beschaafd.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nou, dan hoef ik je geen extra bedankjes meer te geven dus,' zei ze en ik keek haar eventjes aan. Ze ging aan de keukenbar zitten. Ik liep naar haar toe. 'Maar jouw bedankjes zijn leuker,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik ging naast haar zitten en keek eventjes naar Max. Dat was best onbeleefd van mij. Ik wenkte naar Max dat hij er ook bij mocht zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    May gaat op een houten bankje zitten. "Ik zweer het alsjeblieft vertel het me" Ik begin te ijsberen. Het is zó genant! Ik pluk aan mijn lip en blijf stil staan. Ik kijk May aan en ik slik. "Ik word..." ik krijg het niet eens over mijn lippen. Ik knijp mijn ogen dicht en haal diep adem. "Ik word thuis mishandelt" zeg ik in één adem. Ik zwijg eventjes en open mijn ogen waar heel veel schaamte en pijn in staat. "Door mijn vader" Ik zwijg eventjes. "Hij slaat mij...en mijn zusjes..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max Raphael Verville
    'Heey Haven,' zegt Jay zacht.
    'Ik ben dus Haven,' zegt het meisje.
    'Dit was Max de ondankbare,' zegt hij met nog eten in zijn mond.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Hij heeft me net bedankt,' voegt hij er dan aan toe.
    'Nou, dan hoef ik je geen extra bedankjes meer te geven dus,' zegt het meisje en ze glimlacht even naar me.
    Jay loopt naar haar toe en zegt iets tegen haar waarna hij naast haar gaat zitten en mij wenkt.
    Ik blijf staan waar ik sta. 'Ik kan jullie anders ook wel even alleen laten als jullie dat liever hebben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    Jay loopt onverwachts naar me toe. "Maar jouw bedankjes zijn leuker." zegt hij. Ik schud kort mijn hoofd.
    "Ik kan jullie anders ook wel even alleen laten als jullie dat liever hebben?" zegt Max plots, nadat Jay hem heeft gewenkt.
    "Hoeft niet." zeg ik snel. "Kom er gezellig bij." Zo weet ik tenminste zeker dat in niet geconfronteerd word met dingen waarmee ik helemaal niet geconfronteerd wíl worden. En Max lijkt me op zich wel een leuke jongen, het is ook beter om meer dan één iemand te kennen hier.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze schudde kort haar hoofd. Ik keek haar eventjes verbaasd aan. 'Ik kan jullie anders ook wel even alleen laten als jullie dat liever hebben?' vroeg Max opeens. Ik wou zeggen dat het niet hoefde, maar Haven had blijkbaar hetzelfde idee en was mij voor. 'Hoeft niet. Kom er gezellig bij,' zei ze tegen hem. Ik boog nog gauw naar Haven toe. 'Dat zijn ze wel,' zei ik vlug en ik ging gewoon zitten. Ik keek nog eventjes naar Max. 'Kom dan,' zei ik met een klein lachje en nam en hap van mijn pizza punt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    'Hoeft niet,' zegt Haven snel. 'Kom er gezellig bij'.
    Jay zegt nog iets tegen Haven en kijkt dan naar mij. 'Kom dan,' zeg hij met een klein lachje.
    Ik haal mijn schouders op, loop naar ze toe en ga tegenover ze zitten. 'Dus, wat vinden jullie er tot nu toe van?' vraag ik aan Haven en Jay.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    "Dat zijn ze wel." zegt hij snel en gaat gewoon zeggen. Ik werp hem even een blik toe met gefronsde wenkbrauwen maar hij kijkt alweer naar Max. "Kom dan."
    Uiteindelijk gaan Max tegenover ons zitten en ik neem nog een veel te grote hap van mijn pizza. Soms ben ik niet echt een meisje, maar meer een jongen. Misschien komt het omdat ik zo weinig manieren heb.
    "Dus, wat vinden jullie er tot nutoe van?" vraagt hij aan ons.
    "Het is hier erg mooi. Verder weet ik het nog niet." zeg ik met mijn mond vol.


    Your make-up is terrible

    Topic 4


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible