• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    [Jezus O.o ben zo. Klaar dan post ik]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Dus zoals ik het goed begrijp. Is het een wonder dat jij bij mij niet hoefde weg te rennen?" vraagt hij en hij glimlacht speels. Ik grinnik zacht.
    "Het gebeurd wel eens maar zelden. Dus het is best een wonder. Maar ook een wonder dat we beide, denk ik dan, nuchter waren op dat moment. Gebeurd niet vaak. Misschien is het wel handiger omdat je dan beter kan rennen." bedenk ik me.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Het gebeurd wel eens maar zelden. Dus het is best een wonder. Maar ook een wonder dat we beide, denk ik dan, nuchter waren op dat moment. Gebeurd niet vaak. Misschien is het wel handiger omdat je dan beter kan rennen,' zei ze waarop ik knikte. Het was zeker bijzonder dat we beide nuchter waren, zeker voor mij dat ik nuchter was. 'Ik vond het zo wel leuk,' biechtte ik op. 'Maar bij mij hoef je niet weg te rennen. Ik heb geen boze vriendin of vriend die achter je aan komt.'

    [ff douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Douchse]

    Haven Lockwood

    "Ik vond het zo wel leuk." biecht hij op. "Maar bij mij hoef je niet weg te rennen. Ik heb geen boze vriendin of vriend die achter je aan komt."
    Ik grinnik. "Ik vond het ook wel leuk hoor. Het is echter. Maar als we betrapt worden op een openbare plek moeten we alsnog rennen. Ik zit hier liever niet bij de politie." zeg ik en ik loop weer richting de uitgang van het fitnesscentrum. Ik heb het hier wel weer gezien.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    "Wat dacht. Je van dit?" Chayenne begint me te kussen en ik kus zacht terug. Ik laat ondertussen mijn duimen de huid bij haar heupen strelen en de rest van mijn vingers met de band van haar broekje spelen. Ik neem speels haar onderlip zacht tussen mijn tanden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns, en open mijn mond.
    Ik voel zijn handen bij de rand van mijn broekje, ik grijns nog breder.
    Dit kan nog wel is leuk worden..


    El Diablo.

    [@ Nightshot, kan je misschien proberen om iets langere posts te maken? Deze zijn wel erg kort.]


    Your make-up is terrible

    Damario Da silva Santos
    Als ze haar mond opent laat ik mijn tong met de hare spelen. Ik merk dat ze hier zelf plezier aan beleeft en dat is goed. Met haar kan ik tenminste nog een beetje ruig doen. Bij May kan dat niet, die is daar veels te breekbaar voor. Chayenne kan het wel aan. Volgens mij vind ze het nog lekker ook...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wie ruikt er weer naar kokos ;D]

    Jay Shawn Fitch

    'Ik vond het ook wel leuk hoor. Het is echter. Maar als we betrapt worden op een openbare plek moeten we alsnog rennen. Ik zit hier liever niet bij de politie,' zei ze en ze liep weer naar de uitgang toe. Met een lach op mijn gezicht liep ik achter haar aan. 'Maar dan ren je niet van me weg,' zei ik lachend. 'Nu de andere kant bekijken?' vroeg ik toen we bij de uitgang waren gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns, en laat mijn handen over zijn borstkas glijden, hmm. Best gespierd, i like! Ik speel wat met zijn tong en ga naar de rand van zijn broek. Ik glijd met mijn hand langs de rand en grijns.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Maar dan ren je niet van me weg." zegt hij lachend. "Nu de andere kant bekijken?" vraagt hij en ik knik.
    "Nee, ik ren met je weg." grinnik ik terwijl we weer langs het zwembad lopen. "En ik neem aan dat je ook niet geweldadig bent?" vraag ik, toch voor de zekerheid.
    Ik loop door naar de andere kant waar ik duidelijk een sauna herken. Ik grijns even en loop erop af. Dan zie ik dat hij aanstaat en als ik mijn gezicht tegen het beslagen glas druk, kan ik niets zien, helaas.


    Your make-up is terrible

    Damario Da silva Santos
    Ik voel haar handen over mijn borstkas glijden. Haar hand gaat langs de rand van me broek en ze kijkt me grijnzend aan. Ik grijns ook even en bijt op mijn onderlip. Ik breng mijn handen via haar slanke middel omhoog naar haar borsten maar omvat ze nog niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, ik ren met je weg,' grinnikte en we liepen langs het zwembad. Gelijk vielen mijn ogen weer op de kleedhokjes. 'En ik neem aan dat je ook niet geweldadig bent?' vroeg ze en ik keek haar eventjes aan. We waren gekomen aan de andere kant en daar bleek een sauna te wezen. Haven liep naar het glas toe en drukte haar gezicht er tegen aan. Ik lachte eventjes. 'Ik zal nooit gewelddadig zijn tegen over een vrouw,' zei ik met een glimlach. 'Kan je het trouwens zien?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns, en bijt kort op mijn onderlip. Vervolgens begin ik met kusjes in zijn nek te drukken, en soms zacht te bijten. Ik grijns, ik weet dat hij het ook met die May had gedaan. Maar dit heeft hij dan zeker niet meegemaakt..


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Ik zal nooit gewelddadig zijn tegen over een vrouw." zegt hij met een glimlach. "Kan je het trouwens zien?" vraagt hij.
    "Dat dacht ik al, je bent altijd zo enorm respectvol, voor zover ik merk." merk ik op en ik kijk op van het glas. "Nee, ik kan het niet zien." zeg ik tegen hem en ik trek de deur van de sauna open, waar ik twee gestaltes half over elkaar heen zie en ik grijns. Die zijn lekker bezig.


    Your make-up is terrible