• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Ik merk dat mijn wangen niet de enige zijn die lekker rood uitslaan. Ik vraag me af waarom net nu en net hij.
    "Voor mij valt het niet mee." zegt hij zachtjes. "Voor mijn gevoel ben je echt speciaal." voegt hij er zachtjes aan toe. Hij kijkt me aan en drukt op een kusje op mijn beide, rode wangen, ik glimlach even. Wat heb ik me op mijn hals gehaald, nu ben ik alweer speciaal. Ja, ik moet toegeven dat ik lief doe maar speciaal? Ik ben nooit speciaal geweest voor iemand dus ik weet niet wat ik er nu van moet denken.
    "Jij bent ook..." Ik krijg het woord speciaal niet over mijn lippen. "Anders, dan de rest." zeg ik dan maar, beschaamd.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Jij bent ook...' begon ze, maar ze stopte. Ik wachtte geduldig af op de rest wat ze ging zeggen. 'Anders, dan de rest,' zei ze. Ik glimlachte eventjes en vatte het op als een compliment. Ik geloof dat ze het zo ook had bedoeld. 'Dank je,' zei ik zachtjes en keek toen maar weer naar voren. 'Ik zal niet lang blijven,' zei ik zachtjes. Ik kon gewoon aan haar merken dat ze er wel moeite mee had om aan anderen te denken. 'Hooguit twee dagen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dank je." zegt hij zachtjes en ik ben blij dat hij het alsnog goed opvat. "Ik zal niet lang blijven. Hooguit twee dagen." Ik knik even.
    "Twee dagen is prima. Drie dagen is ook prima." zeg ik iets luchtiger dan onze zachte stemmen van net. "Al heb je een week nodig. Maar langer krijg je niet." Mijn stem klinkt alweer plagerig.


    Your make-up is terrible

    [Laatste en dan ben ik slapen]

    Jay Shawn Fitch

    'Twee dagen is prima. Drie dagen is ook prima,' zei ze. Haar stem klonk anders dan net. 'Al heb je een week nodig. Maar langer krijg je niet,' zei ze erna en ik herkende haar plagerige stemmetje weer. Eventjes lachte ik en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Twee dagen,' zei ik en ik keek haar eventjes aan. 'Meer doe ik jou niet aan.'

    [Trusten ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Slaap lekker.]

    Haven Lockwood

    Hij lacht erom en schud zijn hoofd. "Twee dagen." herhaalt hij. "Meer doe ik jou niet aan."
    Ik schud kort mijn hoofd en sta op. "Je luisterd niet goed, ik zei dat je wat meer aan jezelf moet denken." zeg ik en ik ga bij hem op schoot zitten, mijn benen zijdelings langs zijn lichaam en ik buig me naar zijn oor. "Use me, abuse me, shut up and do me." fluister ik zacht, naar de tekst van een liedje. Ik kus hem verleidelijk op zijn lippen en kijk hem dan aan.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik haal mijn wenkbrouw op. "Stel je die vraag nou serieus?" Vraag ik een beetje verbaast. Ik trek haar iets dichter naar me toe. "Ik wil dat je op me komt zitten" zeg ik zacht met een speelse stem. "Of wil je dat er ook nog wat actie daar beneden komt?" Mijn ogen twinkelen vrolijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Je luistert niet goed, ik zei dat je wat meer aan jezelf moet denken,' zei ze. Ze was opgestaan en ik keek haar vragend. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ik doorhad wat ze ging doen. Ze ging op mijn schoot zitten met haar benen aan ieder een kant. 'Use me, abuse me, shut up and do me,' fluisterde ze zachtjes bij mijn oor. Rillingen gingen door mijn lichaam heen. Goeie rillingen. Vlak daarna kuste ze me en ik kon niets anders dan hetzelfde doen. Ze keek mij aan en ik haar. 'Ik luister wel,' zei ik zachtjes. Mijn handen legde ik op haar heupen om haar vervolgens dichter tegen mij aan te duwen. 'Het zijn al twee dagen in plaats van één,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [You lied to me ):]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wacht wie? D: Why?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gister ): over Jay en Damario, maar nu lees ik dat hun hele dag en nacht bij elkaar zijn ):]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns kort, 'sarcasme' lach ik. Ik duw hem op de bank, en ga op zijn schoot zitten. Daarna zoen ik hem weer vol op de mond.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ze duwt me op de bank, gaat op mijn schoot zitten en kust me vol op de mond. Terwijl ik terug kus, leg ik mijn handen op haar heupen en verschuif haar iets waardoor mijn lid diep in haar komt. Pff zij is ook al zo strak. Heerlijk!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Ik luister wel." zegt hij zachtjes nadat hij me had aangekeken. Zijn handen legt hij op mijn heupen om me vervolgens dichter tegen zich aan te duwen. "Het zijn al twee dagen in plaats van één." zegt hij met een klein lachje. Ik kijk hem kort grijnzend aan.
    "Ik ben trots op je." fluister ik waarna ik mijn lippen weer op die van hem duw. Ze zijn zo verleidelijk, zo lekker, dat ik er hebberig van word. Mijn hand woelt door zijn haar heen en ik bijt op zijn onderlip.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik ben trots op je,' fluisterde waarna ik haar lippen weer op de mijne terecht voelde komen. Haar hand woelde door mijn haren. Een klein kreuntje verliet mijn mond toen ze op mijn onderlip beet. 'Je maakt me gek,' fluisterde ik.

    [Ok, sorry voor korte maar moet gaan xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik kreun zacht als hij diep in me komt, en sluit mijn ogen.
    Ik bijt grijnzend op zijn onderlip, en strijk er met mijn tong langs.
    Mijn handen laat ik over zijn borstkas glijden.


    El Diablo.