• Misschien zoals iemand weet, is mijn account op twitter opeens geschorst. Het was zonder reden, dus ik ging een mailtje naar twitter sturen. Uitgelegd wat het probleem was, kreeg ik dit terug:
    Hello,

    Twitter has automated systems that find and remove multiple automated spam accounts in bulk. Unfortunately, it looks like your account got caught up in one of these spam groups by mistake.

    I've restored your account; sorry for the inconvenience.

    Please note that it may take an hour or so for your follower and following numbers to return to normal.

    Thanks,

    Support
    -
    Nou oke, fijn dacht ik dan zal ik er zo wel weer op kunnen. Maar na een uur of 4 kon ik er nog steeds niet op, tenminste hij gaf aan dat ik nog steeds geschorst was. Dus ik stuur nog een mailtje. Dat hij er niks is veranderd. Vervolgens krijg ik hetzelfde berichtje en nu, na 2 uur alweer, kan ik er nogsteeds niet op.. Nja, heeft iemand dat ook ooit gehad? En anders, weet iemand misschien hoelang die schorsing dan zegmaar duurt? Want dan kan ik ook wel wachten.

    Misschien komt dit nu heel no-life over, maar het was wel gezellig om daar op te zitten want het was een fan account en ik kletste dan met allemaal mensen over de wereld enzo. En das wel leuk. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:06 ]

    Je bent al de derde...Ik zal eens kijken op mijn twitter

    Edit: Nope ik heb geen problemen

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:05 ]

    @Leannan Ah oke, toch thanks. Maar het was echt gewoon opeens dat er boven een balkje stond dat ik geschorst was. Was wel heel vaag, en dan sturen ze zo'n berichtje en dan lossen ze eigenlijk niks op. Want daarvoor krijg je dan een heel standaard berichtje waarin ze zeggen dat je de regels moet lezen. Toen stuurde ik ereen terug dat ik dat had gedaan en verder niet wist van wat en hoe en dan sturen ze dat terug..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:09 ]

    Wheejo, waarom is iedereen opeens geschorst? :/
    Ik heb geen problemen. Gewoon blijven mailen (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Wheejo, waarom is iedereen opeens geschorst? :/
    Ik heb geen problemen. Gewoon blijven mailen (:


    ;o wie dan nog meer?

    Heb je veel zitten spammen? Want dan kan het nog wel eens zijn dat je wel gewoon echt bent geschorst. Maar zo niet, dan weet ik ook niet wat je zou kunnen doen.. Misschien afwachten? En als je je account echt niet meer op kan zou ik gewoon een nieuw maken, al is het wel stom om helemaal overnieuw te beginnen en zo..


    Believe in yourself.

    Uhm ga twittermail spammen :Y) Nee geen problemen met twitter. Wat was je twitternaam?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Uhm ga twittermail spammen :Y) Nee geen problemen met twitter. Wat was je twitternaam?


    lavigneftw

    & @Wolfsbane, nee heb niet gespamt ofzo.. Ja daarom, ik vind het niet erg om een nieuwe aan te maken maar dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen enzo..