• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    “Daar horen dingen als flirten en kussen ook bij,” Zei hij direct en ik keek hem droog aan. No way in hel dat ik dat met hem ga doen, en bovendien ik weet hoe hij met meisjes flirt, daar wil ik niet een van zijn. Weet je, ik wil hier geen eens over nadenken!
    En tenzij hij een glas met cola is, nooit binnen vier stappen in de buurt van mijn lippen komen.
    “Met me naar bed hoeft niet,” Voegde ze eraan toe, waarop ik zuchtte en hem hierna aankeek. “Dat zou ik ook niet met jouw doen, Donati,” Even keek ik weg en ik hoorde nog net hoe hij vroeg of het een ‘deal’ was, en aan zijn stem te horen wist ik gewoon dat hij zo’n stomme grijns op zijn gezicht had geplakt.
    Als ik nee zeg, ben ik zwak en kan hij nog wel misschien wat ergers verzinnen, maar als ik ja zeg en verlies… Nee, nee, dat gaat niet gebeuren! Ik ben niet voor niets Caprice Belle Ricci, I can do everything!
    Binnensmonds schold ik hem weer uit voor alles en nog wat en draaide mezelf toen naar hem toe. “Deal.”
    Het kwam er nogal enigszins verbeten en bits uit, maar daarna perste ik een verleidelijke blik in mijn ogen en een charmante glimlach op mijn lippen, zoals ik altijd doe als ik met iemand wil flirten.
    “Maar ik zeg alleen deal, omdat ik ga winnen en omdat jij dan achterblijft met het idee dat jij me nooit gaat krijgen…” Glimlachte ik groot en uitdagend keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wie wat met Damario doen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik wacht nog steeds op Syll, ze zitten nog in de kelder.]


    Your make-up is terrible

    Rechazame schreef:
    [Wie wat met Damario doen?]


    {He could meet Max? Dan heb ik ook weer iets te doen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, ik zal ff reageren ;d daarna lees ik de rest ff bij]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yeeh.]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze zoende mij. Te veel om op te letten en ik kreunde licht toen ik haar tanden in mijn lip voelde. Haar handen door mijn haar. Veelte snel maakte ze zich los van mij. 'Daarom is het de bedoeling om je gek te maken,' zei ze zachtjes. Ik hoorde hoe ze hijgde. Ik lachte zachtjes en merkte dat mijn ademhaling ook wel eens wat rustiger is geweest. 'Ga door,' was het enige wat ik zei en trok haar daarna weer dicht naar mij toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Ga door." zegt hij, ik hoor dat zijn ademhaling ook licht versneld is maar minder dan die van mij.
    Hij trekt me weer dicht naar hem toe waarna ik hebberig zijn lippen en lichaam aanval. Mijn handen gaan over zijn bovenlichaam en trekken zijn shirt een stuk omhoog. Mijn vingers gaan over zijn huid en mijn nagels krassen zacht over zijn vlees heen. Mijn onderlichaam beweegt zich zacht over die van hem heen, waardoor ik over zijn geslachtsdeel streel. Mijn mond vind zich een weg naar zijn nek en ik kus hem daar, afgewisseld met af en toe een zachte bijt.


    Your make-up is terrible

    [Is goed waar is max?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik negeer het wel van zijn shirt, aangezien hij nog steeds alleen in zijn zwembroek loopt xd]

    Jay Shawn Fitch

    Haar handen voelde ik over mijn huid heen gaan, net zoals haar nagels. Mijn adem stokte eventjes toen ze met haar onderlichaam begon te bewegen en mij daarmee daar beneden streelde. Mijn adem vond zijn functie weer terug na het eerste kreuntje die mijn mond verliet toen ze zachtjes in mijn nek beet. 'Oh god Haven,' zei ik zachtjes. Mijn onderlichaam bewoog een beetje met die van haar mee. Mijn hoofd had ik beetje schuin gedaan zodat ze er beter bij mijn. Mijn handen had ik op haar rug gelegd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh shit hahaha, ja negeer het maar.]

    Haven Lockwood

    Ik hoor zijn adem stokken en even later kreunt hij. "Oh god Haven." zegt hij zachtjes, een reactie die ik graag heb en waardoor ik allemaal verder ga. Zijn onderlichaam beweegt met die van mij mee en zijn hoofd is schuin zodat ik beter bij zijn nek kan.
    Daar maak ik dan ook goed gebruik van, mijn tong tekent rondjes in zijn nek, ik kus en bijt af en toe door. Met mijn handen verplaats ik zijn handen naar beneden, zodat ze op mijn kont liggen. Ik beweeg mijn onderlichaam iets heftiger.
    "Jay, wees ruw." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik wist niet precies meer wat ze allemaal bij mij nek deed, maar het voelde geweldig. Haar handen verplaatsten die van mij naar beneden en liet ze liggen op haar kont. Haar onderlichaam bewoog ze wat meer. 'Jay, wees ruw,' zei ze zachtjes. Ik ging met mijn handen weer omhoog en nam gelijk haar shirt mee. 'Waarom?' fluisterde ik lichtjes hijgend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij verplaatst zijn handen toch weer naar boven maar als ik merk dat hij mijn shirt meetrekt vind ik het ineens alles behalve erg.
    "Waarom?" fluisterd hij licht hijgend.
    "Omdat ik dat wil." fluister ik tegen zijn nek aan.
    Ik verplaats mijn lippen nog iets naar beneden en kus zijn sleutelbeen en lik een rondje langs zijn tepel. Daarna stop ik ermee en breng ik mijn hoofd op dezelfde hoogte als die van hem, om hem vervolgens vragend aan te kunnen kijken. Kan hij het aan?


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Omdat ik dat wil,' hoorde ik haar fluisteren bij mij nek. Haar lippen gingen omlaag, kuste als eerste mijn sleutelbeen en likte vervolgens een rondje om mijn tepel. Een lichte kreun verliet weer mijn mond en eventjes zette ik mijn vingers iets in haar vel. Ze kwam weer omhoog en ze keek mij vragend aan. Dit werd gewoon te gek voor woorden. Ik begon me af te vragend of de twee dagen wel genoeg waren. Kon ik dit nu wel doen? Nog eventjes keek ik haar aan. Mijn lippen drukte ik uiteindelijk toch ruw op die van haar. De twee dagen waren een zorg voor later.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rechazame schreef:
    [Is goed waar is max?]


    {Eh, weet ik eigenlijk niet xd}


    To the stars who listen — and the dreams that are answered