• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Na het douchen doe ik mijn haar in een eenvoudige staart, en doe een outfit aan. Daarna laat ik m op bed vallen, en speel met mijn blackberry.


    El Diablo.

    (Ik wacht nog steeds op Maartje ); )

    Caprice Belle Ricci.
    “Haven had het over arrogante Amerikanen, dat heb ik zeker gemerkt. "Verder vindt ik het wel gezellig. Weer eens nieuw leven in de brouwerij,” Zegt hij tegen mij, waarna hij van zijn biertje drinkt. Ik heb nooit begrepen dat hij bier lust en dit drinkt, want ik vind het echt goor. Mij zou je het dan ook niet zien drinken, want dan ga ik echt over mijn nek.
    Hij zet na een paar, vieze mag ik wel zeggen, slokjes zijn flesje op tafel neer en zegt met een plagerige stem tegen mij, “Jij bent gewoon een beetje taai. Het wordt wel gezellig,”
    Beledigd kijk ik hem aan. “Scusa?” Hierbij wordt mijn wenkbrauw ook lichtelijk opgetrokken en ik sla mijn armen over elkaar. “Als je bedoelt dat ik geen plezier kan maken, dat kan ik heus wel,”
    Abrupt kijk ik van hem weg, waarbij mijn goudblonde haarlokken over mijn schouder vliegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damario da silva santos
    Na het douchen sta ik eerst een tijdje voor de kast voor ik weet wat ik aan moet. Uiteindelijk trek ik een donkerblauwe spijkerbroek aan met een witte hemd en daaroverheen een overhend met blauw/rode ruitjes die ik los laat hangen. Mijn haren doe ik met gek en spierwitte nikes eronder. Ik controleer of alles er fresh uitziet enn ga dan naar beneden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Na een tijdje loop ik naar beneden, en zie allemaal eten staan. Grijnzend pak ik een bak salade en begin met eten.


    El Diablo.

    (Ik wacht nog steeds op Maartje ); )


    [En ik ben online! ;D]

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Scusa?" Zegt ze verontwaardigd en trek één wenkbrauw daarbij op.
    Ik grinnik zachtjes om haar reactie.
    "Als je bedoelt dat ik geen plezier kan maken, dat kan ik heus wel," Kaatst ze terug en slaat haar armen over elkaar.
    "Oh, kan jij plezier maken? Ik dacht dat je een grijze, grauwe taart was, zonder enig beetje blijheid," Zeg ik plagerig met een grijns en ga languit op de bank liggen met mijn handen over m'n hoofd.

    Caprice Belle Ricci.
    “Oh, kan jij plezier maken? Ik dacht dat je een grijze, grauwe taart was, zonder enig beetje blijheid,” Mijn mond valt beledigd open en ik vernauw mijn ogen, terwijl ik weer langzaam mijn ogen op die van hem blik.
    Hij heeft een stomme grijns op zijn gezicht, die ik eigenlijk wel heel graag eraf wil vegen, en ligt languit op de bank met zijn handen over zijn hoofd.
    Het is leuk voor hem dat ik soms nogal snel op mijn teentjes getrap ben, want hij beleeft hier duidelijk plezier in, maar helaas voor mij, vind ik het níet zo leuk.
    Binnensmonds mompelde ik een paar Italiaanse scheldwoorden en zucht diep.
    Geïrriteerd sta ik op, met mijn mond weer dicht geperst, en loop naar hem toe terwijl ik zijn benen van de bank aftrap en normaal naast hem kan zitten.
    “Oké, we maken een deal, ik ga mee naar één van die stomme feesten waar jij altijd graag naartoe gaat,” Ik stop even om drastisch met mijn ogen te rollen en kijk hem weer aan. “maar als ik het red de gehele tijd dat jij er ook bent geweest en plezier heb gemaakt, dan…” Ik denk even na en bijt hierbij even op mijn onderlip. “Dan moet je, je haar groen verven!”

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    Caprice kijkt me met vernauwde ogen aan. Dat betekend dat ze duidelijk beledigd is. Fantastisch. Hier doe ik het voor.
    Ik kijk naar haar, terwijl ze opstaat. Ze loopt naar me toe en trapt mijn benen van de bank.
    "Hey!" Roep ik naar haar. "Er zijn genoeg banken, waarom moet je precies híer zitten?" Vraag ik verontwaardigd. Blijkbaar lijkt het haar niet te deren, want ze blijft zitten.
    "Oké, we maken een deal, ik ga mee naar één van die stomme feesten waar jij altijd graag naartoe gaat," Ze stopt en rolt met haar ogen.
    "Het zijn geen stomme feesten," Zeg ik abrupt.
    "Maar als ik het red de gehele tijd dat jij er ook bent geweest en plezier heb gemaakt, dan…" Het is even stil. "Dan moet je, je haar groen verven!"
    "Kan je niet iets beters bedenken?! Welke idioot verft zijn haar groen? Dan zie ik er uit als een clown!" Roep ik naar haar.

    Caprice Belle Ricci.
    “Hey! Er zijn genoeg banken, waarom moet je precies híer zitten?” Dat negeer ik maar eventjes, he? Als hij het op die toon zegt, kan hij gelijk even wat dimmen, want ik reageer er niet op.
    Nadat ik even was gestopt om even met mijn chocoladebruine ogen te rollen, zei hij abrupt, “ Het zijn geen stomme feesten,” Even haalde ik een wenkbrauw op, maar zuchtte toen en was verder gegaan met wat ik wilde zeggen.
    “Kan je niet iets beters bedenken?! Welke idioot verft zijn haar groen? Dan zie ik er uit als een clown!” Riep hij naar mij en ik kon mijn lach dit keer niet inhouden, waardoor ik hem daarna met waterige, pretoogjes aankeek.
    Hij had mij ook zo vaak uitgelachen, so you can’t blame me.
    “Je kunt ook kaal gaan?” Grinnikte ik, terwijl mijn ogen nep groot werden, maar ik kon het niet laten een grote glimlach op mijn lippen te laten, dus keek ik weer normaal.
    “En dan ben jij de idioot die zijn haar dan groen moet verven, en inderdaad, dan zie je eruit als een clown,” Zei ik met een plagerige stem, ik deed geen eens mijn best onschuldig te klinken, want hij mocht best weten dat ik hier plezier aan beleefde.
    “Nu moet je helaas wel wat voor mij verzinnen als ik het verlies…” Een beetje geirriteerd keek ik toen weg, ik vreesde het ergste…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oeeh.. Ze vreest het ergste. Gaaf.. wat zal ik eens verzinnen? ;D]

    Blanche schreef:
    [Oeeh.. Ze vreest het ergste. Gaaf.. wat zal ik eens verzinnen? ;D]

    (Haha, dat maakt mij niet uit. :Y) Verzin iets leuks ^^ Iets dat hij wilt of wat echt bij hem past, I dunno :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    Ze begint te lachen, maar ik negeer het. Leuk dat je me uitlacht. Helemaal fantastisch, dacht ik sarcastisch.
    "Je kunt ook kaal gaan?" Stelt ze dan voor.
    "Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!" Zeg ik direct en ga rechtop in de bank zitten.
    "En dan ben jij de idioot die zijn haar dan groen moet verven, en inderdaad, dan zie je eruit als een clown," Bevestigd ze.
    "Nu moet je helaas wel wat voor mij verzinnen als ik het verlies…" Bij die woorden wendt ze haar blik af.
    "Dan ga je met me naar bed," Grinnik ik zachtjes en vervolg snel. "Maar dat doe je toch niet, dus ik zal wat anders bedenken," Ik leg mijn hand bij mijn kin en denk na. Hoe kan ik haar een gênant moment bezorgen? Bier drinken, nee. Strippen, paaldansen? Dat weigert ze.
    "Dan ben je een dag lang mijn vriendin," Zeg ik uiteindelijk.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Haha, dat maakt mij niet uit. :Y) Verzin iets leuks ^^ Iets dat hij wilt of wat echt bij hem past, I dunno :'D)


    [Jazeker. ^^]

    Caprice Belle Ricci.
    “Dan ga je met me naar bed,” Grinnikte hij zachtjes en ik kijk gelijk, alsof de duivel me op mijn teentjes getrapt heeft, naar hem om met een dodelijke blik. Ik. Dacht. Het. Niet.
    Al kan ik er eigenlijk niet echt iets op zeggen, omdat hij alweer snel vervolgde, “Maar dat doe je toch niet, dus ik zal wat anders bedenken,” Mijn ogen vernauw ik even, terwijl hij zijn hand bij zijn kin legt en nadenkt. Het zijn vast allemaal seksistische gedachten dat het joch nu heeft.
    Ik zuchtte diep en sla mijn armen weer over elkaar, terwijl ik hem afwachtend aankijk. Komt er nog wat van? Wilde ik eigenlijk zeggen, maar hij antwoordde al.
    “Dan ben je een dag lang mijn vriendin,” Mijn gezicht betrekt alsof ik net iets heel vies heb gegeten en daarna keek ik hem weer normaal aan. “Ik wil nog niet eens een seconde jouw vriendin zijn, hoe denk je dan dat ik dit ga redden?” Zeg ik hem, waarna ik snel vervolgde, “Het is hopelijk alleen ‘vriendinnetje’ spelen en verder helemaal niets? Want dat kun je op je buik schrijven, jochie.”

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    Haar gezicht betrekt. Het lijkt wel een zomerse dag, waar plotseling onweersbuien verschijnen. E als blikken konden doden, ademde ik nu niet meer.
    "Ik wil nog niet eens een seconde jouw vriendin zijn, hoe denk je dan dat ik dit ga redden?" Zegt ze geërgerd tegen me. "Het is hopelijk alleen ‘vriendinnetje’ spelen en verder helemaal niets? Want dat kun je op je buik schrijven, jochie," Vervolgt ze snel.
    "Daar horen dingen als flirten en kussen ook bij," Zeg ik direct. "Met me naar bed hoeft niet," Voeg ik eraan toe. Alhoewel.. ik wed dat ze het vast goed zal doen in bed. Vooral met zo lekker lichaam, ook al heb ik haar niet vaak in bikini gezien.
    "Deal?" Zeg ik met een scheve grijns. Als ze er mee eens is, wordt het nog gezellig.