• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me vragend aan. "Waar wil ik geen antwoord op geven?" vraagt hij.
    "Op mijn vraag, ben je bang dat ik terugkrabbel?" vraag ik nog eens aan hem en kijk hem doordringend aan. Als hij bij mij gaat zitten hengelen naar diepe dingen doe ik het ook terug.


    Your make-up is terrible

    Damario Da silva Santos
    Ik kreun hard als ze hem dan eindelijk in haar mond stopt en op en neer gaat. Ik kan mezelf ook niet meer bedwingen en sluit mijn ogen, leg mijn hand op haar hoofd. grijp haar haren vast en bepaal het ritme ermee. Ik bijt op mijn lip.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Op mijn vraag, ben je bang dat ik terugkrabbel?' vroeg ze. Ik durfde haar nu niet aan te kijken. Ik voelde haar ogen gewoon in mij branden. Ik slikte eventjes en zocht te juiste woorden bij elkaar. 'Ik kan dat niet,' zei ik. Eventjes vlug keek ik haar aan. Al gauw keek ik weer naar mijn voeten. 'Ik kan niet zo gauw bij iemand weggaan. Het is ingewikkeld. Ik weet niet hoe het zit. Ik kan niet zonder iemand om me heen, maar ik kan ook niet te lang met diegene. Misschien ben ik wel bang,' biechtte ik op. 'En jij bent de eerste en de laatste die deze dingen hoort. Nooit weer dat ik met mensen ga praten zo.. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns, en ga gewoon in zijn ritme mee. Ik grijns, en lik tegelijk om zijn ding. Kijken wat hij hier van vind, zo te horen vind hij het wel lekker.


    El Diablo.

    Damario Da silva santos
    Een zachte grom en kreun tegelijkertijd ontsnappen uit mijn mond als ze ook nog eens om mijn lid begint te likken. "oh god" kreun ik van genot. Jezus ze was daar echt goed in, goed ingeschat van mezelf. Zal ik mezelf laten klaarkomen of wachten tot er een echte daad komt?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me kort aan en dan weer naar zijn voeten, plots twijfel ik of ik die vraag wel nog eens had moeten stellen.
    "Ik kan dat niet." zegt hij. "Ik kan niet zo gauw bij iemand weggaan. Het is ingewikkeld. Ik weet niet hoe het zit. Ik kan niet zonder iemand om me heen, maar ik kan ook niet te lang met diegene. Misschien ben ik wel bang." biecht hij op. "En jij bent de eerste en de laatste die deze dingen hoort. Nooit weer dat ik met mensen ga praten zo.. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd."
    Ik zucht zacht en weet niet precies hoe ik me moet gedragen. Ik moet mijn mentaliteit hier kwijtraken, ik moet wél aan andere mensen hier denken wat ze schijnen ook aan mij te denken.
    "Sorry." zeg ik zacht tegen hem. "Dat was echt mijn bedoeling niet, ik... als je wilt..." Ik haal even diep adem. "Je kan blijven tot wanneer je wilt, tot je klaar bent om weg te gaan." zeg ik met een glimlachje, hoewel hij niet eens naar mij kijkt. Nu maar hopen dat ik het zelf ook volhoud.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik grijns een beetje als ik hem hoor kreunen en grommen, en bijt zachtjes. Ik grijns, ik weet dat ik hier goed in ben. En alles om te horen dat ik beter was dan die May..


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    Ik hoorde haar zacht zuchten. Dat klonk niet goed.. 'Sorry,' hoorde ik haar zacht zeggen. Verbaasd keek ik op naar Haven. Zei ze dat nou echt? 'Dat was echt mijn bedoeling niet, ik... als je wilt...' ging ze verder en ze haalde diep adem. Ik kon het gewoon horen dat ze het er moeilijk mee had. Ik wachtte rustig af totdat ze verder ging. 'Je kan blijven tot wanneer je wilt, tot je klaar bent om weg te gaan,' vervolgde ze met een glimlachje. Nog steeds verbaasd met een lichte verwarring bleef ik haar aankijken. 'Dat kan ik niet van jou vragen,' zei ik zachtjes. 'Alleen deze dag en de nacht, dat was de deal,' voegde ik er zachtjes aan toe. Ik bleef haar nog eventjes aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt verbaasd aan, ik kan de verwarring in zijn ogen zien.
    "Dat kan ik niet van jou vragen." zegt hij zachtjes. "Alleen deze dag en de nacht, dat was de deal." Hij blijf me nog even aankijken en ik schud mijn hoofd.
    "Nee." antwoord ik, iets zekerder van mezelf. "Het is goed dat je het me hebt verteld en ik bied je dit nu aan, omdat ik van jou heb geleerd om respectvoller naar anderen te zijn en minder alleen aan mezelf te denken." Ik sla mijn armen over elkaar. "Maar daarbij moet jij wel meer aan jezelf denken, dat lijkt me een prima tegemoetkoming."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee,' antwoordde ze nadat ze haar hoofd had geschud. Nog steeds verbaasd keek ik haar aan. 'Het is goed dat je het me hebt verteld en ik bied je dit nu aan, omdat ik van jou heb geleerd om respectvoller naar anderen te zijn en minder alleen aan mezelf te denken,' zei ze en ze deed haar armen over elkaar. Waarom leerde ik mensen deze dingen? Het werkte blijkbaar alleen maar in je nadeel. Al vond ik wel heel wat dat ze het deed. 'Maar daarbij moet jij wel meer aan jezelf denken, dat lijkt me een prima tegemoetkoming,' vertelde ze er nog bij. Met een mond vol tanden bleef ik haar aankijken. Ik leek zo nog op een idioot. Wat moest ik zeggen? 'Ik.. Jij.. Ik wil zeggen..' Ik slikte eventjes en haalde eventjes adem. 'Je bent speciaal,' maakte ik er maar van. Van het hele verhaal wat er in mijn hoofd zat waren dat de paar woordjes die er daadwerkelijk uitkwamen. Of ik er spijt van had kwam ik wel achter na haar reactie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da silva Santos
    Als ze nog lang door zou gaan zou ik klaar komen dus ik trek haar weer omhoog tot haar gezicht vlak voor de mijne is. "Wist je dat je heel erg goed bent in blowjobs" zeg ik nog licht hijgend. Heel eventjes kijk ik haar aan zonder iets te doen maar dan doe ik haar bikini broekje ook uit. Ik naakt, dan zij ook naakt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [bed time, post verder morgen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns, 'weet ik' grijns ik.
    Mijn broekje is nu ook in een flits uit, en ik grijns.
    'Hmm, en nu?' grijns ik, ookal weet ik het antwoord zelf.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Hij blijft verbaasd, ben ik dan zo slecht bij hem overgekomen eerder? Uiteindelijk doet hij toch zijn mond open om iets te zeggen.
    'Ik.. Jij.. Ik wil zeggen.." Hij slikt en haalt diep adem, ik geef hem de tijd en luister allen maar. "Je bent speciaal." komt er uit. Ik glimlach en buig me een stukje naar voren, mijn wangen kleuren rood.
    "Dankje." zeg ik met een zachte stem. "Dat is echt heel lief van je om te zeggen. Maar het valt ook wel weer mee hoor."
    Toch vraag ik me heel erg af waar ik nu eigenlijk mee bezig ben. Dit is absoluut ongekend. Ik blijf nooit bij een jongen hangen, dat vind ik onnodig en vaak zelfs ongemakkelijk.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze boog een stukje naar voren en ik zag dat haar wangen rood gekleurd waren. 'Dankje,' zei ze met een zachte stem. 'Dat is echt heel lief van je om te zeggen. Maar het valt ook wel weer mee hoor,' zei ze daarna. Ik voelde mijn wangen lichtjes kleuren en keek even weg. 'Voor mij valt het niet mee,' zei ik zachtjes. 'Voor mijn gevoel ben je echt speciaal,' voegde ik er zachtjes aan toe. Ik keek haar weer eventjes aan en drukte twee kleine kusjes op haar rooie wangen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you