• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik grijns, en zoen hem weer in zijn nek. 'Dat wou ik dus horen' grijns ik, en zoen hem verder. Ik kreun zacht als ik hem harder voel stoten, en grijns tegelijk.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik hoor haar zacht kreunen en grijns. Oh dus dit dametje houd van hard en ruig? Zou ik haar pijn kunnen doen? Met mijn handen op haar heupen houd ik haar tegen de muur gedrukt en begin heel hard en diep te stoten. Ik blijf haar aankijken. Benieuwd naar haar reactie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns nog breder, en kijk hem aan. 'Je bent hier goed in' grijns ik. Ik kreun nog wat harder door het diepere en hardere stoten, en sluit mijn ogen.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    "Dankje" grijns ik maar blijf dieper en harder stoten. "Je kan veel hebben, de meeste zouden het bij dit punt al" ik stop even om te kreunen als ik voel dat mijn hoogtepunt nadert. "Uitschreeuwen van de pijn" ik hijg en kreun zachtjes.uh-oh dit gaat niet lang meer duren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Damario doet me echt aan dit plaatje denken, en dat is geen goed nieuws: click.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha eigenlijk wel ja.]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik grijns, 'veel gewend, hou niet van softies' grijns ik.
    Ik zet mijn nagels weer in zijn schouders, en sluit mijn ogen.
    Ik geef het toe, de beste die ik ooit had. Niet dat ik er veel heb gedaan, maar hij was de beste van hun allemaal. En dat zeg ik niet snel..


    El Diablo.

    [Haha had al aan nikki door gegeven dat hij zo zou zijn en may was de eerste maagd die hij gehad had. Reageer zo op de post is ff druk op stage xx]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Haha had al aan nikki door gegeven dat hij zo zou zijn en may was de eerste maagd die hij gehad had. Reageer zo op de post is ff druk op stage xx]

    (Ik bedoel de foto meer van, dat hij er best veel gehad heeft en na May gelijk weer met iemand neukt. (': )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Jaa i know. Hij gaat sws geen relaties aan vanwege zijn thuis situatie dus heeft eigenlijk alleen sex. Hij schaamt zich er ook niet voor. Hij houd ervan :p +de meeste mannen zijn ook gwn zo xD]

    Damario da silva santos
    "Veel gewent, ik houd niet van softies" zegt chayenne. "Hmm dat kan ik begrijpen" zeg ik. Ze zet haar nagels weer in mijn schouders en sluit haar ogen. Ook ik kreun weer zacht. Ik hoop dat ze snel komt want ik houd het echt niet lang meer vol. En ik haat het om eerder klaar te komen dan het meisje ik bijt zacht op mijn lip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns kort, en kijk hem aan. Ik kom bijna, en ik sluit weer mijn ogen. Ik bijt een beetje op mijn onderlip, en zet mijn nagel nog harder in zijn schouders.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Na nog een paar keer stoten houd ik het niet meer vol en kom klaar. Ondanks dat ik het vlak hiervoor met May heb gedaan is het een hele hoop. Ik kijk haar even hijgend aan, druk nog een kus in haar hals en zet haar dan neer. Ik heb het bloedheet. Ik moet straks echt even onder de koude douches hiernaast. "Je was geweldig" hijg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik grijns, en kom ook klaar.
    Dan word ik op de grond gezet, en ik doe grijnzend mijn bikini aan.
    'Je was ook geweldig, zie je later, damario' grijns ik, en loop de sauna uit.
    Ik loop naar mijn kamer en vervolgens naar de badkamer.
    Ik neem een douche, en geniet van de stralen over mijn lichaam..


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Chayenne is met een paar seconden verdwenen en ik kijk haar even verbaast na. Zelfs ik heb dat nog nooit gedaan. Ik haal mijn schouders op. Trek mijn zwembroek aan en loop naar mijn kamer. Ik neem een lange douche waarbij ik mezelf goed was en begin me daarna klaar te maken voor het feest.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is nu vijf uur en er is eten te vinden in de keuken, verschillende pizza's en salades. Om 8 uur word er een feest gegeven om de bezoekers welkom te heten, er komen ook jongeren uit het dorp.


    Your make-up is terrible