• Wij hebben een leraar, en die stinkt echt ongelooflijk erg. Dat is nog niet eens het enige wat irritand aan hem is, hij heeft ook nog eens altijd zijn gulp open (zou hij daarom zo stinken?), hij gaat amper naar de kapper dus zijn haar staat alle kanten op en hij lijkt net einstein met die wenkbrouwen van hem. Die zijn écht lang.
    Nu heeft ie laatst gedoucht, je kon het echt ruiken ö Helaas stinkt ie weer T_T

    Btw, toetsen kijkt hij ook niet na, dat laat hij leerlingen van een andere klas doen. Projecten kijkt ie niet eens door en hij noemt al een cijfer.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    bij ons stinkt ie onwijs uit zijn mond,, een keer tijdens de les gaf iedereen hem perpermund alleen drong niet echt tot hem door


    Some angels have no wings.

    Klacht indienen bij de directie.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wij hebben ook zo'n leerkracht en dan komt hij als je iets vraagt zo boven je hangen >,< En hij draag like sokken in zijn sandalen, je weet wel van die lelijke open schoenen --'

    Klacht indienen bij de directie.


    Hebben we al gedaan, andere klassen ook, maar er wordt niks aan gedaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wij hebben ook zo'n leerkracht en dan komt hij als je iets vraagt zo boven je hangen >,< En hij draag like sokken in zijn sandalen, je weet wel van die lelijke open schoenen --'


    Haha, ja dat ken ik ja :p Dat doen ze bij ons soms ook. Ik lach me daarom altijd dood.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb een wiskundeleraar die zo erg meurt, dat ik nooit wat ga vragen. Ik haal liever 3en dan dat ik vergast wordt. :'D
    En mijn Nederlands leraar (die is weg)liep altijd stoer te doen met zijn Björn Borg boxer die hij vervolgens 2 maanden achtereen droeg. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'