• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meedoen? Allebei (Voorlopig) vol.
    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Amorphous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Cosette
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - LuvMustache
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher
    Naam:
    Leeftijd: tussen de tweeëntwintig en de zevenentwintig
    Uiterlijk: omschrijving + foto nu en foto vroeger
    Innerlijk: zowel die op highschool als ‘nu’
    Bezigheden na Highschool: denk aan werk, opleiding etc.
    Familie: let erop niet iedereen heeft een slechte band met zijn of haar familie en zeker niet iedereen wordt mishandeld.
    Extra:

    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 4 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Mebarak.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leuk! Ik reseveer een meisje (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je staat er bij (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Madeleine 'Maddy' Reith Evans
    Leeftijd: Vierentwintig, is jarig op 11 Januari.
    Uiterlijk: Vroeger;


    Nu;


    Innerlijk: Vroeger;
    Vroeger was Maddy een terughoudend meisje. Ze werd vaak bestempelt als 'Lelijk' en 'Vreemd', iets wat haar erg naïef en onzeker maakte. Ze was een lief meisje, deed graag goede dingen en zag altijd het positieve in het negatieve. Ondanks het pestgedrag van klasgenootjes, probeerde ze zoveel mogelijk lol te maken met haar vrienden. In hun bijzijn was ze redelijk druk en vrolijk, en altijd in voor een feestje.
    Nu;
    Nu is Maddy veranderd. Ze is koppiger, durft voor zichzelf op te komen en scheld net zo makkelijk terug. Haar uiterlijk is veranderd; ze is wat volwassener en knapper.
    Maddy houdt er niet van om gecomandeert te worden, en negen van de tien keer voert ze het dan ook niet uit. Haar onzekerheid is verdwenen, en af en toe straalt ze wat arrogantie uit. Ze weet dat ze niet lelijk is, en gebruikt haar charmes dan ook maar al te graag.
    Bezigheden na Highschool: Maddy werkt als forensisch onderzoeker.
    Familie: Maddy heeft een goede band met haar familie. Haar vader heeft kanker, maar dat neemt de geluk binnen het gezinnetje niet weg. Ze proberen het beste er van te maken, en bekijken het altijd positief. Ze heeft verder geen zusjes of broertjes, en haar oma is degene waar ze haar hart lucht. Ze kan niet zonder haar.
    Extra: Ze is biseksueel, iets wat weinig mensen van haar weten. Daarnaast rookt en drinkt ze regelmatig, maar ze kent haar grenzen en wordt vrijwel nooit dronken.

    Het innerijk wordt hoogtwaarschijnlijk nog uitgebreid ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan ik ook een meisje reserveren? (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Of course.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil wel meedoen ^^
    Ik weet nog niet of ik een meisje of een jongen neem, though.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neem de tijd. Zelf heb ik de beslissing ook nog niet helemaal gemaakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hm. Twijfels.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Hm. Twijfels.


    Dat dacht ik al. Het loopt al niet zo'n storm... Dus ja.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Leigh-Ann Llorally
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:
    Vroeger



    Nu


    Innerlijk:
    Vroeger
    Leigh-Ann, of kortweg Leigh, was vroeger een vrolijke tiener met een gezellige vriendengroep. Ze was wel een van de meest stille meisjes van de groep. Ze maakte zich niet druk om wat anderen van haar vonden, want wist precies wie haar echte vrienden waren. Ze was niet dom en zeker niet verlegen, maar wist gewoon wanneer ze haar mond moest houden of niet en werd altijd gezien als een goede luisteraar.

    Nu
    Leigh heeft haar stille karakter behouden. Ze is lief en eigenlijk veel minder sociaal dan vroeger. Ze heeft zich geheel op haar studie gericht en is daardoor een beetje in een isolement geraakt. Ze maakt zich nu wel degelijk druk om zichzelf en wat anderen misschien denken en is sinds har tienerjaren altijd single geweest, omdat ze niet meer inziet wat voor geweldige vrouw ze eigenlijk is.
    Bezigheden na Highschool:
    Haar leven bestaat uit studeren en werken in een distributiebedrijf. Daarnaast bezoekt ze graag de sportschool en gaat graag uit eten in haar lievelings restaurant, zij het meestal in haar eentje.
    Familie:
    Leigh-Ann heeft nog een oudere broer, met wie ze zeer goed overweg kan. Verder is ze een vaderskindje en heeft daarom ook het meeste contact met hem. Haar moeder heeft haar nooit echt gesteund en vond dat haar dochter zich in haar tienerjaren belachelijk gedroeg met haar witte haren en aparte kleding. Leigh-Ann is zich daardoor een beetje van haar gaan afzonderen.
    Extra:
    Niets.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mebarak schreef:
    (...)

    Dat dacht ik al. Het loopt al niet zo'n storm... Dus ja.


    Nee, ik vind het een heel leuk idee, maar ik denk dat ik me weer voor teveel rpg's aan het inschrijven ben. Maar gezien ik al een rol in mijn hoofd aan het vormen ben: reserveer maar een jongen voor me :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het een heel leuk idee, maar ik denk dat ik me weer voor teveel rpg's aan het inschrijven ben. Maar gezien ik al een rol in mijn hoofd aan het vormen ben: reserveer maar een jongen voor me :Y)

    Zal ik doen maar als het op dit tempo doorgaat weet ik niet of ik heb überhaupt ga openen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij mij duurt het meestal even voor de rollentopics op gang komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Bij mij duurt het meestal even voor de rollentopics op gang komen.

    Tja, ik heb alleen geen geduld. Nooit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik reserveer een jongen weet niet of mag maar anders doe ik ook nog meisje,


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel