• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    [alvast mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [> Mijn topics.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    'Natuurlijk, ik wil álles zien en desnoods nog alles uitproberen. Wel met jou,' zei ze en ze knipoogde naar mij. Ik lachte zachtjes en voelde mijn wangen alweer lichtjes kleuren. 'Wil je nu?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes vragend aan. 'Alleen zien of ook gelijk uitproberen?' vroeg ik met een lachje. Eventjes drukte ik haar wat dichter tegen mij aan. Volgens mij ging het alweer de verkeerde kant op. Nou ja, echt verkeerd was het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morticia schreef:
    [> Mijn topics.]


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me vragend aan. "Alleen zien of ook gelijk uitproberen?" vraagt hij met een lachje en drukt me iets dichter tegen hem aan.
    "Eh, laten we het maar eerst bekijken en dan beslis ik wel over het wil uitproberen." grinnik ik.
    Ik laat Jay los en klim uit het zwembad, waar ik druipend op de rand blijf staan. Mijn shirtje laat mijn zwarte bh die eronder zit enorm doorschijnen en mijn broek kleeft aan mijn huid.
    "Oeps."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, laten we het maar eerst bekijken en dan beslis ik wel over het wil uitproberen,' grinnikte ze en ik betrapte mijzelf erop dat ik niet kon wachten. Ze liet mij los en klom het zwembad uit. Ik keek haar na en haar shirt scheen heel erg door. Haar broek kleefde aan haar benen. 'Oeps,' hoorde ik haar zeggen en ik lachte zachtjes. Ik klom ook uit het zwembad en ging naast haar staan. 'Ziet er goed uit hoor,' zei ik met een klein lachje. 'Ik zie niks wat ik nog niet eerder heb gezien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Alvast mijn topics :) iemand May tegenkomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Hij lacht me zacht uit nadat hij me bekeken had en klimt het zwembad ook uit om naast me te komen staan.
    "Ziet er goed uit hoor." zegt hij met een klein lachje. "Ik zie niks wat ik nog niet eerder heb gezien."
    "Nee, dat zou wel heel vreemd zijn denk je niet?" Ik trek mijn shirt uit en wring hem uit, waarna ik hem weer aantrek. Hij is nog altijd nat maar het boeit me verder niet zo, ik word vanzelf wel droog.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, dat zou wel heel vreemd zijn denk je niet?' zei ze. Ze trok haar shirt uit, wrong die uit en deed hem daarna weer aan. Ik glimlachte eventjes. 'Is madam klaar?' vroeg ik met een lachje. Vluchtig liet ik mijn ogen nog eventjes over haar heen gaan. Lief klein verzopen katje. Ik lachte zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Is madam klaar?" vraagt hij waarop hij knikt. Als hij lacht kijk ik hem vreemd aan.
    "Wat is er?" vraag ik met toegeknepen ogen, lichtelijk achterdochtig. Heb ik iets raars gedaan? Het maakt me ook verder eigenlijk niet uit, maar toch wil ik het weten voor ik straks voor schut loop.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Wat is er?' vroeg ze toen ik eventjes had gelachen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en keek haar met een glimlachje aan. 'Niets,' zei ik vriendelijk. 'Je ziet er nu alleen schattig uit,' zei ik met een glimlachje. 'Zullen we?' vroeg ik en ik begon alvast te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij haalt zijn schouders op en kjkt me met een glimlachje aan, ik vertrouw het niet helemaal.
    "Niets." zegt hij met een vriendelijke stem. "Je ziet er nu alleen schattig uit. Zullen we?" Hij begint al te lopen en ik hol erachter aan.
    "Schattig?" vraag ik en ik schud mijn natte haren door elkaar. "Kletsnat hoor ik niet schattig te zijn, hooguit sexy of misschien zelfs zielig hoor!"


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Schattig? Kletsnat hoor ik niet schattig te zijn, hooguit sexy of misschien zelfs zielig hoor!' zei ze toen ze bij me was. Ik begon te lachen en keek haar eventjes aan. 'Nou, dan is het toch sexy?' vroeg ik met een lachje. 'Echt zielig vind ik het namelijk niet. Het was je eigen schuld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij begint te lachen en kijkt me aan, ik kijk redelijk beledigd terug.
    "Nou dat is het toch sexy?" vraagt hij met een lachje. "Echt zielig vind ik het namelijk niet. Het was je eigen schuld."
    Ik trek mijn lip op en zet mijn handen in mijn zij. "Ik vind mezelf ook helemaal niet zielig, evenmin als ik mezelf schattig vind." antwoord ik. "Ik ben eerder bitchy en kattig dan schattig." Ik knijp mijn ogen tot spleetjes.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik vind mezelf ook helemaal niet zielig, evenmin als ik mezelf schattig vind. Ik ben eerder bitchy en kattig dan schattig,' zei ze. Haar ogen kneep ze toe tot spleetjes. Mijn lach verdween en ik keek haar eventjes aan. Toch kwam het glimlachje weer gauw terug. 'Maar wat jij over jezelf vind maakt mij niet uit,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you