• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Damario Da silva Santos
    Ik voel dat ze kusjes in mijn hals drukt en soms ook kleine beetjes. Ik kan een hele zachte kreun net niet onderdrukken en sluit mijn ogen een paar tellen. Gelukkig, iemand die zelf ook een beetje initiatief neemt, in plaats van May, mij alles laten doen. Ik laat mijn duimen en palmen zacht over haar borsten strijken, alleen dat nog maar.
    De deur word plotseling opengetrokken en geirriteerd kijk ik op. Ik zie twee gestaltes staan. "ik geloof niet dat ik om een orgie had gevraagd...maar je mag mee doen hoor als ik wil" zeg ik droog met een licht geirriteerde ondertoon

    [nikki stomme trut xD]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:11 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Dat dacht ik al, je bent altijd zo enorm respectvol, voor zover ik merk,' zei ze en ze keek op van het glas. Ik glimlachte eventjes. 'Nee, ik kan het niet zien,' zei ze daarna en ze trok de deur half open. Ik ging naast haar staan en zag twee mensen. 'Wil je ze storen?' vroeg ik met een lachje. Ik boog beetje naar haar toe. 'Trouwens erg dat ik zo enorm respectvol ben?' fluisterde ik zachtjes met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns weer kort, en ga verder. Zacht plaats ik weer wat kusjes, en ga verder tot net onder zijn oor. Vanaf daar ga ik weer naar zijn nek. Mijn handen spelen wat met de rand van zijn broek, en ik bijt weer zachtjes in zijn nek.


    El Diablo.

    [Hahahaha -a-]

    Haven Lockwood

    "Wil je ze storen?" vraagt Jay, maar we zijn al opgemerkt.
    "Ik geloof niet dat ik om een orgie had gevraagd... maar je mag mee doen hoor als je wilt." zegt een mannenstem.
    "Nee, bedankt." zeg ik lacherig. "Het is me daar te warm. Kom maar eens langs als je alleen bent." zeg ik en ik sluit de deur weer.
    "Trouwens erg dat ik zo enorm respectvol ben?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
    "Soms." beken ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Soms,' antwoordde ze. Ik had het kleine gesprekje gevolgd, alleen de antwoorden van Haven op het eind beviel me niet helemaal. Haar eerste antwoord op hem wel. Ik besteedde er geen aandacht meer aan. Later zou ik er toch weer totaal anders over denken. Ik keek Haven nieuwsgierig aan. 'Vertel,' zei ik tegen haar. Het klonk dwingend, maar er zat een nieuwsgierige toon er door heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hahah als dat aanbod blijft staan doet ie dat wel xD]

    Damario Da silva Santos
    De plaatst de kusjes tot onder mijn oor en gaat dan weer naar mijn hals en bijt weer. Ik kreun weer zacht, vooral als ze met mijn broekrand gaat spelen. laat mijn hand haar borst omvatten en zacht masseren terwijl ik met mijn andere hand haar dichter tegen me aantrek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik kreun zachtjes als hij mijn borst masseert, en ik voel dat hij me dichter tegen hem aan trekt. Ik ga dichter tegen hem aanzitten en zoen verder. Ik grijns, en zoen verder in zijn nek.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:22 ]


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Vertel." zegt hij, dwingend en nieuwsgierig. Ik zucht er even om en loop naar de stoelen die er staan en neem er op eentje plaats. Dit gaat weer zo'n diepgaand iets worden dat ik normaal vermijd.
    "Gewoon, omdat ik het niet gewend ben. Het voelt af en toe raar." zeg ik. "Ik ben gewend dat het ieder voor zich is en de mannen hebben daarop nog een streepje voor ook." leg ik uit. Zo is het tenminste bij mij in de buurt.


    Your make-up is terrible

    [draagt ze een bikini?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Zal ik anders ook naar de kelder komen? XD. En @Rechazame kan je reageren bij Go Somewhere Exotic?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    [draagt ze een bikini?]


    [Jep]


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek een beetje raar toen ze plaatst nam op een stoel. 'Gewoon, omdat ik het niet gewend ben. Het voelt af en toe raar,' zei ze en ik liep naar haar toe, om vervolgens ook plaats te nemen op een stoel. 'Ik ben gewend dat het ieder voor zich is en de mannen hebben daarop nog een streepje voor ook,' vertelde ze verder. Ik bleef haar aankijken. 'Dan word het denk ik de tijd dat je ook eens leert wennen aan andere dingen,' zei ik zachtjes en ging voorzichtjes met een paar vingers door haar haren heen. 'Durf je dat aan?'


    [Ok, dat laatste zinnetje van Haven wat ze zei snap ik niet 100 procent.. Mijn hersens weigeren te denken erover -.-
    Want volgens mij is die zin zo logisch als maar kan.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da silva Santos
    Mijn handen glijden over haar rug en maak haar bikinitopje los en leg het naast me neer voor ik weer haar borsten masseer. Ik druk mijn lippen tegen haar hals, omlaag naar haar schouder en sleutelbeen. Ik laat mijn tong er een speels likje overheen geven en knijp weer even in haar billen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha, bij haar in de buurt, in New York gaat het er zo aan toe. Heb je slaap nodig Syllie?]

    Haven Lockwood

    Hij is ondertussen naast me gaan zitten en blijft me aankijken, ik kijk naar mijn handen en pas weer op als hij spreekt.
    "Dan word het denk ik de tijd dat je ook eens leert wennen aan andere dingen." zegt hij zachtjes en gaat met mijn vingers door mijn haar hen, wat druk bezig is met opdrogen. "Durf je dat aan?" Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd.
    "Dat is onnatuurlijk voor mij." ga ik er tegen in. "Je zult mij ook een beetje tegemoet moeten komen vandaag, Jay." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik kreun weer zachtjes als hij weer mijn borsten masseert, en sluit even mijn ogen. Ik grijns als ik een speels likje over mijn sleutelbeen voel en daarna een knijp in mijn billen. Hmm, hij is wel goed..


    El Diablo.