• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    [Nee niet die zin xd; Ik ben gewend dat het ieder voor zich is en de mannen hebben daarop nog een streepje voor ook. << Die zin xd. Syllie heeft geen slaap nodig ;d Syllie kan nog een hele marathon lopen.]

    Jay Shawn Fitch

    'Dat is onnatuurlijk voor mij,' zei ze nadat ze haar hoofd had geschud. Jammer, dacht ik. 'Je zult mij ook een beetje tegemoet moeten komen vandaag, Jay,' zei ze daarna en ik keek haar verward aan. 'H-hoe bedoel je?' vroeg ik aan haar. 'JE gaat me toch niet zeggen dat je nu terug krabbelt?' vroeg ik zachtjes. Zeg me alsjeblieft van niet, zei ik in mijzelf. Ik zei het natuurlijk niet hard op, dat zou er raar uitkomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Ik kijk Chayenne even met twinkelende oogjes aan. Ik ben benieuwt wat zij van plan is. Ik buig me eventjes over haar borsten. Laat mijn tong even rondjes draaien om haar tepel. Dan neem ik hem zacht in mijn mond zuig er een klein beetje aan en laat mijn tong erover heen gaan voor ik weer overeind kom en Chayenne weer speels aankijk. Nu jij...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Ik kreun zacht als hij aan mijn tepel zuigt en likt. Ik kijk hem aan en hij doet hetzelfde. Ik grijns, my turn. Ik begin kusjes te plaatsen in zijn nek, en ga steeds verder naar beneden. Sleutelbeen, borstkas. Tot de rand van zijn broek..


    El Diablo.

    [Hahahah okay. Iedereen denk aan zichzelf en mannen nog erger.]

    Haven Lockwood

    "H-hoe bedoel je?" vraagt hij, hij klinkt geschrokken. "Je gaat me toch niet zeggen dat je nu terug krabbelt?" Ik schud snel mijn hoofd erop.
    "Natuurlijk niet." zeg ik en ik glimlach naar hem. Ik raak kort zijn hand aan en trek mijn hand dan weer terug, het is gewoon niets voor mij. "Ik bedoel dat je best wat meer aan jezelf mag denken, ook al is het ten koste van mij." Het is even stil. "Ben je bang dat ik terugkrabbel?"


    Your make-up is terrible

    [terug krabbel van wat? O.o]

    Damario da silva santos.
    Ik bijt op mijn lip als ze een spoor van kusjes naar mijn broekrand. Ik kijk naar haar. Ga alsjeblieft verder. het is lang geleden dat ik een goede pijpbeurt heb gehad. Al zeg ik dat niet hardop. Ik wil me hand ernaar toebrengen maar houd mezelf tegen. Laat haar maar wat doen uit zichzelf


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ohh zo. Ik snap het]

    Jay Shawn Fitch

    'Natuurlijk niet,' zei ze en ik zag dat ze glimlachte. Ik volgde haar niet meer. Ik keek naar haar hand die voor een kort moment de mijne aanraakte. Gauw trok ze hem weer terug. 'Ik bedoel dat je best wat meer aan jezelf mag denken, ook al is het ten koste van mij,' zei ze en het was stil. Ik dacht toch ook aan mijzelf? Toch? Automatisme.. Ik keek haar eventjes aan en ze begon weer te praten. 'Ben je bang dat ik terugkrabbel?' vroeg ze. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ze dat niet ging vragen. Ik negeerde de vraag en ging alleen het eerste beantwoorden. In de hoop dat ze hem niet nog een keer ging stellen. Ik wist niet of ik er echt bang voor was. 'Maar ik denk ook aan mezelf,' begon ik en ik keek eventjes naar mijn voeten. 'Ik bedoel, ik doe niets tegen mijn zin in. Dat is absurd, waarom zou ik dat doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns kort, en geef nog een kusje boven de rand. Daarna bijt ik de rand vast en trek de zwembroek naar beneden. Daarna kijk ik hem speels aan.


    El Diablo.

    Damario da silva santos
    Ik houd mijn adem eventjes in als ze mijn zwembroek naar beneden trekt met haar mond waarna ze me speels aankijkt. "bevalt het?" vraag ik met een opgetrokken wenkbrouw en grijns even speels. Het moet wel want ik ben alles behalve klein geschapen. Dank god nog even daarvoor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Maar ik denk ook aan mezelf." hij kijkt naar zijn voeten als hij praat. "Ik bedoel, ik doe niets tegen mijn zin in. Dat is absurd, waarom zou ik dat doen?" Ik glimlach nog altijd en blijf vriendelijk naar hem kijken.
    "Maar je doet niets wat jij misschien eventueel zou willen als het ten koste van mij gaat toch?" vraag ik zacht. "Daar ben je veel te respectvol voor. Maar mij maakt het weinig uit, ik voel me juist ongemakkelijk als je zoveel rekening met me houd." leg ik uit. "En dan negeer je mijn laatste vraag."


    Your make-up is terrible

    Jake Shawn Fitch

    'Maar je doet niets wat jij misschien eventueel zou willen als het ten koste van mij gaat toch?' vroeg ze zacht waarop ik lichtjes knikte. Ze had gelijk en dat haatte ik. 'Daar ben je veel te respectvol voor. Maar mij maakt het weinig uit, ik voel me juist ongemakkelijk als je zoveel rekening met me houd,' ging ze verder en ik keek haar eventjes aan. Meende ze dat? 'En dan negeer je mijn laatste vraag,' zei ze als laatste en weer ging ik het negeren. Kijken hoelang ik of zij het vol kon houden. Ik dacht eventjes na. 'Maar als het jou weinig uitmaakt, dan gaat het ook niet echt ten koste van jou, of heb ik het mis?' vroeg ik en ik keek weer naar mijn voeten. Ik begon nu alleen wel te snappen waarom zij praten niet zo leuk vond. Ergens begon ik het ook steeds minder leuk te vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns, ´best wel´ zeg ik speels. Ik grijns, en begin kusjes te geven erop. Voor hrt andere moet hij nog even wachten..


    El Diablo.

    Damario Da Silva Santos
    "Best wel" zegt ze speels. Ze drukt kusjes er op en ik zuig mijn adem even in maar kan toch die kreun niet onderdrukken. Ga verder, alsjeblieft ga verder. smeek ik in mijn gedachte. Ik moet me nog steeds heel erg inhouden om mijn hand op haar hoofd te leggen en het er naar toe te brengen maar ik houd me rustig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij lijkt na te denken. "Maar als het jou weinig uitmaakt, dan gaat het ook niet echt ten koste van jou, of heb ik het mis?" Ik knik langzaam.
    "Ik bedoel te zeggen dat je er niet zoveel op moet letten." Ik zucht en haal mijn hand door mijn haar dat nu bijna geheel opgedroogd is. Ik leun wat naar achter en kijk hem aan. "Wil je er geen antwoord op geven?"


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik grijns, en stop met de kusjes. Ik kijk hem nog een keer grijnzend aan, en stop het dan in mijn mond. Ik ga op en neer, en grijns een beetje.


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    'Ik bedoel te zeggen dat je er niet zoveel op moet letten,' zei ze en ik hoorde haar zuchten. Ik bleef naar mijn voeten kijken en bedacht een antwoord. Die antwoord kwam er alleen niet echt. 'Wil je er geen antwoord op geven?' vroeg ze en ik keek haar eventjes vragend aan. 'Waar wil ik geen antwoord op geven?' vroeg ik. Ergens had ik wel zo'n vermoeden om welke vraag het ging. Ik wou het wel, ik stelde het alleen zo lang mogelijk uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you