• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Ik hoorde hem kreunen en zijn vinger in mijn vel gezet worden, vlak voordat ik het vroeg. Dat leek er al meer op. Daarna kijkt hij me aan, in zijn ogen zie ik een paar dingen voorbij schieten die ik niet begrijp maar drukt uiteindelijk zijn lippen ruw op die van mij. Ik grijns even kort voordat ik er in mee ga en hoop dat hij dit nog even verder pusht. Ik vraag me alleen af of ik dit wel twee dagen ga volhouden of dat we ook gewoon normale dingen gaan doen, maar die gedachte hou ik niet lang vol nu.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik glimlachte eventjes tegen haar lippen aan en trok vervolgens haar shirt uit. Al gauw planten mijn lippen weer op die van haar en zette eventjes mijn tanden in haar onderlip. Mijn ene hand lag op haar schouderblad en met de andere ging ik door haar haren. Onverwachts pakte ik haar haar vlak bij de hoofdhuid vast om vervolgens haar hoofd iets schuin te trekken. Vervolgens zochten mijn lippen via haar kaaklijn de weg naar haar nek. Ruw voor een meisje was toch apart voor mij. Wanneer mijn lippen bij haar nek waren en kleine kusjes gaf, liet ik haar haar los en streelde er zachtjes doorheen.


    [Als ze hem niet uitdacht doen ze heus wel normale dingen! D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha, ja misschien moet ze dat maar minder doen.]

    Haven Lockwood

    Ik voel hem glimlachen en hij trekt niet onverwacht mijn shirt uit. Hij plaatst zijn lippen op die van mij en als ik zijn tanden in mijn onderlip voel, kreun ik zacht. Ik voel zijn hand op mijn schouderblad en de andere door mijn haar. Plotseling pakt hij mijn haar vast, net boven mijn hoofdhuid om mijn hoofd iets schuin te trekken. Een luidere kreun verlaat mijn mond, mijn ogen verwijden zich iets. Hij kust me langs mijn kaaklijn naar beneden, naar mijn opzij getrokken nek. Het is moeilijk om me in te houden nu en niet luid te kreunen. Hij geeft me kleine kusjes en laat mijn haar weer los om er vervolgens zacht doorheen te strelen. Ik bijt op mijn lip om niet te gaan hijgen en kreunen.


    Your make-up is terrible

    [Slim idee ;P]

    Jay Shawn Fitch

    Een luide kreun kwam bij haar vandaan toen ik aan haar haren had getrokken. Vanbinnen schrok ik er lichtjes van. Haar reactie deed mij goed, maar of ik in staat was om het zo nog een keer te doen? Een kleine beet gaf ik het stukje huid waar haar nek over ging in haar schouder. Ze voelde goed, te goed. Ik sloot de arm die eerst bij haar haren was om haar middel. Ik trok haar dicht tegen me aan en voelde haar buik tegen de mijne aan. Gretig zochten mijn lippen die van haar. Mijn andere hand liet ik op haar schouderblad liggen en boorde lichtjes mijn vingers in haar vel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha oke damario loopt net fresh voor het feest naar beneden]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij bijt zacht in mijn nek, wat nog een luide kreun van mijn kant ontlokt. Ik kan me nooit inhouden als hij zo verder gaat! Hij verplaatst zijn hand van mijn haar naar mijn middel en trekt me dichter tegen zich aan, waar ik me vrijwillig nog dichter tegen zijn naakte huid aandruk. Ik voel hoe gretig zijn lippen weer op die van mij terecht komen en ik ga hebberig op zoek naar zijn gewilde tong. Mijn ademhaling versnelt nog meer als ik zijn vingers in mijn vel geboord voel worden. Mijn rug kromt zich lichtelijk en mijn handen klauwen zich vast in zijn haar.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Haar luide gekreun deed mij goed en ik vernam hoe graag en hebberig haar tong de mijne wou. Het voelde goed. Ik zoende haar iets heftiger dan normaal, waar ik zelf weer lichtjes van binnen schrok. Dit voelde goed, maar tegelijkertijd zo onnatuurlijk. Haar ademhaling versnelde meer, net zoals mijn ademhaling en mijn hartslag. Iets harder dan bedoeld beet ik in haar onderlip en liet daarna gauw mijn toch er vluchtig overheen gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij zoent me heftiger en bijt hard in mijn onderlip, om er volgens snel met zijn tong over heen te glijden. Mijn kreun erop is iets zachter en beter gecontroleerd, hoewel hij best harder had kunnen zijn als ik me niet had ingehouden. Ik grijns kort en onder de indruk tegen zijn lippen aan. Hij doet het erg goed en ik verlang wanhopig naar meer van dit. Met tegenzin duw ik mezelf weer een stukje van hem af.
    "Ik denk dat we hiervoor beter een ander plekje kunnen kiezen." zeg ik zacht en hijgend.


    Your make-up is terrible

    [Wat ik me nu bedenk.. Die twee in de sauna.. Die moesten toch langs Jay en Haven komen om weer naar boven te komen? en ze hebben niks gemerkt? xd]

    Jay Shawn Fitch

    Haar lippen voelde ik bewegen tegen de mijne. Het kon niet anders dan dat ze zat te grijnzen. Ik voelde haar dat ze zich van me af duwde. Automatisch als een soort magneet ging ik dichter naar haar toe. 'Ik denk dat we hiervoor beter een ander plekje kunnen kiezen,' zei ze zacht en hijgend. Met een lachje keek ik haar hijgend aan. 'Eigenlijk wel hea?' zei ik lachend. 'Maar jij zei toch dat je in de kelder alles wou uitproberen? Volgens mij hoort een stoel bij alles.'

    [Ben ff een half uurtje of zo weg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [wanneer gaan hun naar de party? xD en wanneer gaat er iemand Damario meeten? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Eigenlijk wel hea?" zegt hij lachend en hijgend. "Maar jij zei toch dat je in de kelder alles wou uitproberen? Volgens mij hoort een stoel bij alles."
    Ik schud kort mijn hoofd. "Nee, ik wil boven alles uitproberen met jou, ik wil dat we alles kunnen doen wat we willen, ik wil gillen van genot." fluister ik hees en opgewonden.
    Mijn vingertoppen strelen langs zijn wang, zijn kaaklijn en verder naar beneden. Als ik bij zijn borst aangekomen ben zet ik mijn nagels erin en trek een verticale streep naar beneden terwijl ik hem verleidelijk aankijk.


    Your make-up is terrible

    (Mijn post van Caprice staat op blz. 12)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Zit op telefoon. Reageer sloom.]

    Jayn Shawn Fitch

    'Nee, ik wil boven alles uitproberen met jou, ik wil dat we alles kunnen doen wat we willen, ik wil gillen van genot,' fluisterde ze hees. Ze klonk opgewonden waardoor er weer een glimlachje bij mij verscheen. Ze streelde mijn wang, mijn kaaklijn en ging zo naar beneden. Wanneer ze bij mijn borst aan was gekomen trok ze met haar nagel een streep naar omlaag. Ze keek me aan op een manier die ik gewoon niet kon weigeren. Ik boog iets naar haar toe. 'Wat wil je daar doen dan wat hier niet kan?' vroeg ik nieuwsgierig in haar oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [anyone O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]