• Ik moest vanmiddag werken in de snackbar en ik neem dan altijd de bestellingen op en overhandig het eten.
    Toen er een homo-koppel naar binnen kwam, vroegen ze of ze hier konden zitten wachten totdat de bui over was. Ik heb ja gezegd, want ja, het was klote weer!
    Ze konden niet van elkaar af blijven en zaten steeds te tongen bij andere mensen.
    Ik heb echt geen haat tegen lesbo's en homo's, maar ga niet zo overdreven lopen te doen. En alsjeblieft, zeg niet steeds dat je pot of homo bent, want dat zeggen wij hetero's ook niet bij iedereen.
    Het zou niet best wezen! "Haaaaay, ik ben hetero! Geef me maar een halfje bruin!"

    Ugh. Ergernis alom!
    En NEE, ik zeg niet dat iedere gaypersoon zo is maar het zijn er wel opvallend veel die zo doen. Tegen die mensen wel ik zeggen: Prima dat je van elkaar houdt, maar het hoeft heus niet allemaal zo overdreven op het seksistische af.

    Dank u.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 0:52 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, ik had wat soortgelijks meegemaakt in de Gamma. Een homostel zat op zo'n rondrijding waarmee je meubels kon vervoeren en jezus, nog even en ze slikten elkaar in. I know how it feels.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb een homo koppel boven me wonen geloof me ik weet waar je het over hebt...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Zelfde als bij hetero's hoor, als een jongen en een meisje in het openbaar elkaar aflebberen vind ik dat ook best vervelend.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    Zelfde als bij hetero's hoor, als een jongen en een meisje in het openbaar elkaar aflebberen vind ik dat ook best vervelend.


    This. Ik begrijp niet waarom sommige mensen het steeds lopen te verkondigen. Ik loop ook niet naar de supermarkt met een: "Hi, ik val op vrouwen!"
    Dat helpt namelijk niet bij eht beeld dat same-sex-couples hebben in de gemeenschap en vind ik ook zeer irritant.
    Maar dat ze steeds aan elkaar zitten, daar vind ik neits mis mee. Hetero koppels doen het ook vaak constant. (Nee niet alle hetero koppels maar er is overal wel een koppeltje dat niet van elkaar af kan blijven in een publieke setting.)
    Ik zie het liever ook niet, maar dan kijk ik gewoon weg. En stiekem vind ik het iets beter dat een same-sex-koppel zo open is met hun relatie, people will jsut have to learn to deal.

    Come to think of it, I'll probably be like that with Amy...

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MShadows schreef:
    Zelfde als bij hetero's hoor, als een jongen en een meisje in het openbaar elkaar aflebberen vind ik dat ook best vervelend.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb echt niks tegen Homo's of lesbo's maar ik kan ze gewoon niet zien zoenen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Aan de poort van onze school staat er ook soms een same-sex-koppeltje. Gewoon, naast de hetero-koppels.
    Dat is dan gewoon... Oh? Is zij lesbisch?... Nja... doorlopen... Nothing special...
    Kijk ja, heterokoppels/homokoppels, ik vind gewoon dat je een beetje respect moet hebben voor de mensen rond je. Ik bedoel. Ja, je mag heus wel kussen en knuffelen, dat is nog wel lief/schattig. Maar echt aflebberen?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 11:27 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Of ze nou gay of niet zijn, ik vind het altijd vreselijk als stelletjes in het openbaar zowat in mekaar zitten. Soms in de discotheek gaat het nog wel eens verder dan tongen, en dáár hoef ik dus al helemaal niet bij te zijn. - Gewoon niet normaal.


    Believe in yourself.

    Ja, dat vind ik ook irritant, maar het maakt mij dan niet uit of het same-sex of niet is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jemig, het boeit me niet of het gay couples zijn, maar ik hoef er toch niet bij te zetten dat het bij hetero mensen hetzelfde is?
    Ik vind het vies als mensen zo aan elkaar zitten, bah. Ga zoiets thuis doen en niet in het openbaar. Ik hoef niet te zien hoe mensen zo geil zijn dat ze zo aan elkaar frunniken. Bah, bah, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wolfsbane schreef:
    Of ze nou gay of niet zijn, ik vind het altijd vreselijk als stelletjes in het openbaar zowat in mekaar zitten. Soms in de discotheek gaat het nog wel eens verder dan tongen, en dáár hoef ik dus al helemaal niet bij te zijn. - Gewoon niet normaal.

    Barnabas schreef:
    Jemig, het boeit me niet of het gay couples zijn, maar ik hoef er toch niet bij te zetten dat het bij hetero mensen hetzelfde is?
    Ik vind het vies als mensen zo aan elkaar zitten, bah. Ga zoiets thuis doen en niet in het openbaar. Ik hoef niet te zien hoe mensen zo geil zijn dat ze zo aan elkaar frunniken. Bah, bah, bah.


    Ben ik het helemaal mee eens. Vind het ook zwaar overdreven als men er mee te koop gaat lopen. Van mij mag iedereen met mekaar zoenen wat hij/zij wil, maar niet in front of a damn audience!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Barnabas schreef:
    Jemig, het boeit me niet of het gay couples zijn, maar ik hoef er toch niet bij te zetten dat het bij hetero mensen hetzelfde is?
    Ik vind het vies als mensen zo aan elkaar zitten, bah. Ga zoiets thuis doen en niet in het openbaar. Ik hoef niet te zien hoe mensen zo geil zijn dat ze zo aan elkaar frunniken. Bah, bah, bah.

    Dat bedoelde ik dus ook gewoon :'D
    Het maakt mij echt niet uit of iemand homo, lesbisch of hetero is. Al zie ik niet vaak twee jongens of twee meisjes zoenen dus dan zal ik inderdaad wel even raar op kijken. Maar doe dat alsjeblieft op een plek waar je met z'n tweeën alleen bent.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik vind t juist cool. Eerste dag van mijn eerste jaar geneeskunde zag ik een knappe coassistente en verpleegster heftig zoenen :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    ik vind t juist cool. Eerste dag van mijn eerste jaar geneeskunde zag ik een knappe coassistente en verpleegster heftig zoenen :9~

    Klinkt als Grey's Anatomy *O*


    "I shut my eyes in order to see.'