• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Zachtjes giechelde ze. Het gaf mij een goed gevoel. 'Jíj bent de voorkant, silly,' zei ze. Haar armen kwamen om mijn middel terecht en haar hoofd drukte ze tegen mijn borstkas aan. Ik glimlachte weer. 'Ik zei toch dat ik de voorkant interessanter vond,' zei ze waarop ik knikte, al zag ze dat niet. 'Je hebt helemaal gelijk,' zei ik met het zelfde glimlachje en deed mijn armen om haar heen. 'Zeg maar als je verder wil lopen,' zei ik zachtjes en liet mijn hoofd voorzichtjes rusten op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    “Haven had het over arrogante Amerikanen, dat heb ik zeker gemerkt. "Verder vindt ik het wel gezellig. Weer eens nieuw leven in de brouwerij,” Zegt hij tegen mij, waarna hij van zijn biertje drinkt. Ik heb nooit begrepen dat hij bier lust en dit drinkt, want ik vind het echt goor. Mij zou je het dan ook niet zien drinken, want dan ga ik echt over mijn nek.
    Hij zet na een paar, vieze mag ik wel zeggen, slokjes zijn flesje op tafel neer en zegt met een plagerige stem tegen mij, “Jij bent gewoon een beetje taai. Het wordt wel gezellig,”
    Beledigd kijk ik hem aan. “Scusa?” Hierbij wordt mijn wenkbrauw ook lichtelijk opgetrokken en ik sla mijn armen over elkaar. “Als je bedoelt dat ik geen plezier kan maken, dat kan ik heus wel,”
    Abrupt kijk ik van hem weg, waarbij mijn goudblonde haarlokken over mijn schouder vliegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Je hebt helemaal gelijk. Zeg maar als je verder wil lopen." zegt hij zachtjes en heeft zijn armen ook om mij heen geslagen, waarna hij zijn hoofd voorzichtig op die van mij laat rusten. Ik blijf even zo staan, niet in staat om te bewegen. Uiteindelijk laat ik hem los en doe ik een stap naar achter, glimlachend.
    "Rechts." zeg ik uit het niets.


    Your make-up is terrible

    [Hoe zit dat in de kelder eigenlijk ingedeeld? Staat wel wat, maar niet hoe]

    Jay Shawn Fitch

    Eventjes bleven we zo staan. Het gaf mij een soort van gevoel van tevredenheid. Ze is niet alleen maar ruig en ruw. Na een tijdje liet ze me los en deed ze een stap naar achteren. 'Rechts,' zei ze opeens. Ze had een glimlach op haar gezicht. Eventjes moest ik nadenken over wat ze bedoelde, maar gauw wist ik het al weer. 'Dat is goed,' zei ik met een klein glimlachje en liep alvast naar de rechterkant toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HurtedHeart schreef:
    [Kan ik anders naar Pablo en Caprice komen. Me bored :(]


    [Je mag anders ook wel naar Max ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga leren voor een Duits so morgen, misschien kom ik tussendoor nog even online.]

    [verzin maar iets joh, maakt mij niet uit.]

    Haven Lockwood

    "Dat is goed." zegt hij na en momentje en loopt naar de rechterkant toe. We lopen langs het zwembad en ik zie erachter wat hokjes, wat me meteen op een idee brengt dat ik nu nog niet ga uitvoeren. Ik stoot Jay aan.
    "Kijk eens wat daar is?" zeg ik grinnikend en ik wijs naar de kleedhokjes.


    Your make-up is terrible

    [Me hersens klappen nog eens uit elkaar van al dat denken D:]

    Jay Shawn Fitch

    'Kijk eens wat daar is?' zei ze grinnikend nadat ze me aan had gestoten. Ze wees ergens heen en zag dat het kleedhokjes waren. Ik lachte en trok haar mee. 'Niet nu,' zei ik lachend. 'Je hebt nog steeds niet alles gezien,' voegde ik eraan toe. 'Bovendien is het nu niet echt een uitdaging. Er is hier zo wat niemand.' We liepen verder en kwamen even later uit in een ruimte met allemaal toestellen. Ik keek een beetje verbaasd rond. 'Hou je van sport?' vroeg ik aan Haven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gossie.]

    Haven Lockwood

    Hij lacht en trekt me mee. "Niet nu." zegt hij. "Je hebt nog steeds niet alles gezien. Bovendien is het nu niet echt een uitdaging. Er is hier zo wat niemand."
    Ik grijns om zijn woorden en we lopen door. We komen in een ruimte die duidelijk voor fitness bedoeld is, overal staat toestellen, het nieuwste van het nieuwste, het ruikt ook nog gloednieuw.
    "Hou je van sport?" vraagt hij.
    Ik schud kort mijn hoofd. "Ik doe aan mijn eigen sport." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Kort schudde ze haar hoofd. 'Ik doe aan mijn eigen sport,' grijnsde ze waardoor ik weer eventjes moet lachen. 'En wat voor sport doe jij dan?' vroeg ik met een glimlachje. Ik keek een beetje rond terwijl ik door de ruimte heen liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "En wat voor sport doe jij dan?" vraagt hij nadat hij even gelachen heeft.
    "Seks." antwoord ik kort maar duidelijk genoeg en loop zelf ook door de ruimte heen. Mijn vingers laat ik over de apparatuur heen glijden en voel het onder mijn vingertoppen. "Dat lijkt me sportief genoeg, denk je niet? Vooral als je ineens heel hard moet wegrennen of iets dergelijks." hint ik hem een beetje over mijn activiteiten.


    Your make-up is terrible

    [Is goed Waar is Max?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Seks,' antwoordde ze kort, maar duidelijk. Ik lachte weer eventjes zachtjes. Ik had die antwoord al verwacht. Af en toe keek ik haar kant op en zag ik hoe ze met haar vingers over de apparatuur ging. 'Dat lijkt me sportief genoeg, denk je niet? Vooral als je ineens heel hard moet wegrennen of iets dergelijks,' vertelde ze erna. Ik liep weer verder en knikte maar vaagjes. 'Als je het goed doe hoef je helemaal niet weg te rennen,' zei ik met een klein lachje. 'En trouwens, dan is rennen je sport en niet seks. Seks en rennen is toch heel wat anders,' merkte ik op en keek weer eventjes haar kant op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Als je het goed doe hoef je helemaal niet weg te rennen." zegt hij. "En trouwens, dan is rennen je sport en niet seks. Seks en rennen is toch heel wat anders."
    Ik schud kort mijn hoofd. "Rennen is vaak het neveneffect van seks bij mij." zeg ik eerlijk. "Betrapt worden, kwade vriendinnen of vrouwen, een enkele keer een kwade vriend of man." Ik grijns kort maar vervolg mezelf snel. "Of iets verkeerds zeggen of doen."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Rennen is vaak het neveneffect van seks bij mij. Betrapt worden, kwade vriendinnen of vrouwen, een enkele keer een kwade vriend of man,' vertelde ze. Ik keek haar eventjes hoofd schuddend aan. 'Of iets verkeerds zeggen of doen,' voegde ze er nog aan toe. Ik begon richting haar kant op te lopen. 'Dus zoals ik het goed begrijp,' begon ik. 'Is het een wonder dat jij bij mij niet hoefde weg te rennen?' vroeg ik en er kwam een speels glimlachje op mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you