• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    "Maar wat jij over jezelf vind maakt me niet uit." zegt hij met een glimlachje.
    Redelijk beledigd en licht-kwaad sla ik mijn armen over elkaar en glibber ik met mijn natte voeten over de tegels binnen. Ik glij bijna uit maar weet nog net mijn evenwicht te bewaren door me aan Jay vast te grijpen. Ik laat hem meteen weer los.
    "Sorry." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze keek me aan op een manier dat me helemaal niet beviel. Iets te ver gegaan? Ik besloot er maar om erover op te houden. Ik liep achter haar aan en zag hoe Haven uitgleed. Ze greep me vast, maar liet me daarna gelijk weer los. 'Sorry,' mompelde ze. Met een klein glimlachje keek ze mij aan. 'Maak niet uit,' zei ik met een glimlachje en sloeg met een kleine twijfel mijn arm om haar schouders. Eventjes keek ik haar weer aan. Haar lachje was nog steeds niet terug. Ik draaide mijn pols om waar de tattoo op stond en liet die aan haar zien. 'Wat staat daar?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Maakt niet uit." zegt hij met een glimlachje. Hij slaat zijn arm om mijn schouders en kijkt me aan, waarna ik chagrijnig terugkijk. Volgens mij kan hij nooit stoppen met glimlachen. Hij draaide zijn pols om en laat een tattoo aan me zien. "Wat staat daar?" vraagt hij.
    Ik bekijk hem goed. "Keep smiling? Past wel bij je." merk ik doods op.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Keep smiling? Past wel bij je,' zei ze. Ze klonk nog steeds niet vrolijk. Ik haalde mijn arm weer van haar schouders af en keek haar nog eventjes aan. 'Misschien moet je het ook eens proberen,' zei ik zachtjes en begon weer te lopen. 'Wou je de kelder nog zien?' vroeg ik zonder achterom te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    “Nu niet meer,” Zegt hij kortaf en haalt een biertje uit de koelkast, waarna hij tegenover mij op de bank neerploft.
    “Ben je blij dat de studenten uit Amerika er zijn?” Zegt hij met een grijns, waarbij hij vast op de kleine confrontatie met Haven doelt.
    “Sì, super,.” Antwoordde ik met een wel heel sarcastische stem, “Oh, ho solo detto quello che pensavo.” Ik zuchtte diep en nam een grote slok van mijn cola, waarna ik mijn benen over elkaar deed en naar hem keek.
    “Jij bent zeker wel heel blij, hé?” Vroeg ik hem , doelende op dat hij een flirter is en blij is met de meisjes. New targets.

    [“Oh, ho solo detto quello che pensavo.” = Oh, ik heb alleen gezegd wat ik ervan dacht.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Misschien moet je het ook eens proberen." zegt hij zacht en begint weer te lopen. "Wou je de kelder nog zien?" vraagt hij, zonder achter hem aan te lopen.
    "Soms is er niets om om te lachen." mompel ik terwijl ik achter hem aan loop. "Ja, natuurlijk wil ik die nog zien." zeg ik maar ik blijf nu achter hem lopen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Soms is er niets om om te lachen,' hoorde ik haar mompelen. Ik was stil, ze had wel gelijk... 'Ja, natuurlijk wil ik die nog zien,' zei ze daarna en heel eventjes glimlachte ik. Ik keek eventjes achterom waar Haven nog steeds liep. Waarom kwam ze niet meer naast me lopen? Ik nam de weg naar de kelder en keek af en toe achterom. 'Bevalt het uitzicht?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik volg hem naar de kelder en hij kijkt zo af en toe achterom. Is hij bang dat ik de andere kant op loop?
    "Bevalt het uitzicht?" vraagt hij aan me.
    Ik knik maar besef me dat hij het niet kan zien. "Redelijk." mompel ik. "Al was de voorkant wel leuker..." geef ik toch toe.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Redelijk,' mompelde ze en ik keek eventjes omlaag. Redelijk klonk niet negatief, maar ook niet geweldig positief. 'Al was de voorkant wel leuker...' zei ze erna. Heel eventjes krulde mijn mondhoeken omhoog. 'Dan doe je er wat aan als je die leuker vond,' zei ik en ik bleef beneden staan. Ik keek om mij heen. 'Welke kant eerst?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -> Mijn Topic's.

    Haven Lockwood

    "Dan doe je er wat aan als je die leuker vond." zegt hij en hij blijft beneden staan. Ik ga voor hem staan. "Welke kant eerst?" vraagt hij.
    "De voorkant?" vraag ik met een grijnsje, ik heb me alweer over mijn beledigde en boze bui heen gezet, ik kan het gewoon niet weerstaan.


    Your make-up is terrible

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Sì, super,." Antwoord ze sarcastisch. "Oh, ho solo detto quello che pensavo," Vervolgt ze met een zucht.
    "Jij bent zeker wel heel blij, hé?"
    Ik haal mijn schouders op, maar eigenlijk bedoel ik precies het tegenovergestelde. "Haven had het over arrogante Amerikanen, dat heb ik zeker gemerkt. "Verder vindt ik het wel gezellig. Weer eens nieuw leven in de brouwerij," Zeg ik tegen haar en 'zuip' van mijn biertje. Na een paar slokjes zet ik het flesje op tafel neer.
    "Jij bent gewoon een beetje taai. Het wordt wel gezellig," Zeg ik plagerig tegen haar.

    Jay Shawn Fitch

    'De voorkant?' vroeg ze met een grijnsje. Met een lachje keek ik haar aan. 'Daar is ze weer,' zei ik met een glimlachje. Vlug drukte ik een kusje op haar voorhoofd en keek toen weer rond. 'Wat is de voorkant eigenlijk?' vroeg ik serieus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dar is ze weer." zegt hij met een glimlachje en druk snel een kusje op mijn voorhoofd. "Wat is de voorkant eigenlijk?" vraagt hij serieus.
    Ik giechel zacht. "Jíj bent de voorkant, silly." zeg ik en ik sla mijn armen om zijn middel en druk mijn hoofd tegen zijn borstkas. "Ik zei toch dat ik de voorkant interessanter vond."


    Your make-up is terrible

    [Kan ik anders naar Pablo en Caprice komen. Me bored :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break