• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik lachte een beetje om de opmerkingen die ze maakte. 'Maar, volgens mij waren jullie ook lekker bezig toen ik naar boven liep, foei,' zei hij als laatste waardoor ik merkte dat ik lichtjes kleurde. Ik keek zo neutraal mogelijk, waardoor het vast leek alsof ik lichtjes verbrand was bij mijn wangen in plaats van dat ik aan het blozen was. Vluchtig liet ik mijn blik over hem heen gaan. Niet verkeerd. Ik ging iets dichter bij Haven staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "oooh Jullie kwamen ons storen. Jullie hadden er best bij gemogen hoor, spelbrekers." Hij grinnikt en knipoogt/ "Maar, volgens mij waren jullie ook lekker bezig toen ik naar boven liep, foei." Hij grijnst en ik grijns ook. Even kijk ik naar Jay maar hij bloost alleen maar en zegt er niets op, maar komt wel dichterbij mij staan.
    "Ja, eigenlijk waren we van plan om boven verder te gaan." biecht ik lachend op. "Maar mijn aanbod geld trouwens nog steeds hoor." merk ik terloops op, zonder naar Jay te kijken.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    de jongen zijn wangen waren iets rood gekleurt. Het zou lijken dat hij een beetje verbrand was maar volgens mij bloost hij gewoon. Hij gaat iets dichter bij Haven staan. Ik kan een lichte grijns niet onderdrukken en kuiltjes verschijnen in mijn wangen.. Volgens mij heb ik hier al een stelletje voor me staan. wat schattig.
    "We waren eigenlijk van plan boven verder te gaan" zegt Haven en ik schiet in de lach. "Laat je door mij niet storen" zeg ik vrolijk. "Maar mijn aanbod geld trouwens nog steeds hoor" zegt ze. Ik grijns en mijn ogen twinkelen vrolijk. "Dan neem ik die echt wel een keer aan. Feest vanavond heb ik gehoort?"

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Ja, eigenlijk waren we van plan om boven verder te gaan,' vertelde Haven lachend aan hem. Eventjes keek ik haar aan en lachte. 'Maar mijn aanbod geld trouwens nog steeds hoor,' vertelde ze verder, zonder mij aan te kijken. Mijn lach verdween gelijk. Te vroeg om dat aan te kunnen horen. Ik keek de jongen aan. Hij grijnsde en ik zag zijn ogen twinkelen. Oh nee.. 'Dan neem ik die echt wel een keer aan. Feest vanavond heb ik gehoort?' antwoordde hij erop. Dat wou ik eigenlijk al helemaal niet weten. Oké dat laatste wel, maar niet het eerste. Ik zuchtte. 'Ja.. Eten zei je?' vroeg ik aan Haven en ik liep er alvast heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dan neem ik die echt wel een keer aan. Feest vanavond heb ik gehoord?" vraagt hij, waarop ik grijnzend knik. Ik vind het hier leuk.
    "Ja.. Eten zei je?" vraagt Jay en hij loopt naar de keuken. Ik kijk hem fronsend na, ik wil helemaal niet eten, niet nu in ieder geval.
    "Als we klaar willen zijn voor het feest moeten we eerst leuke dingen doen." zeg ik tegen hem. "Ga je nog mee naar boven of niet?"


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik kijk de jongen een beetje verbaast na. Het leek me wel een aardige jongen maar hij doet alleen een beetje vreemd als Haven over het voorstel begint.
    Ik grinnik even. "leuke dingen?" vraag ik. "Als die voor mij geld, dan ga ik mee naar boven" zeg met een grijns en kijk Haven met twinkelende ogen aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Als we klaar willen zijn voor het feest moeten we eerst leuke dingen doen,' hoorde ik Haven zeggen. Ik draaide mijzelf om en keek haar eventjes aan. 'Ga je nog mee naar boven of niet?' vroeg ze. Ik bleef nog eventjes kijken. Mijn zin was eerlijk gezegd al wat weggegaan door die knul van net. Ik knikte lichtjes naar haar. De zin zal wel weer komen. Ik wist het eigenlijk wel zeker. Toch bleef ik nog eventjes staan voordat ik weer naar haar toe liep. 'leuke dingen?' hoorde ik de jongen vragen. Ik bleef stil staan en keek hem eventjes aan. 'Als die voor mij geld, dan ga ik mee naar boven,' ging hij verder. Ik fronste eventjes.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:41 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt even en knik uiteindelijk lichtjes. Ik word wel ongeduldig als hij blijft staan,
    "Leuke dingen?" vraagt de jongen ineens. "Als die voor mij geld, dan ga ik mee naar boven." Het laat me grijnzen, ik mag hem wel.
    "Helaas, een andere keer voor jou." zeg ik en ik klop hem op zijn schouder. Ik werp een ondeugende blik op hem en loop dan naar Jay. "Ga je mee?" vraag ik en ik steek mijn hand uitnodigend uit.


    Your make-up is terrible

    [*zucht...en weer niemand om mee te rpgen stelletje stomme spelbrekers(puh)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [je heb me hart gebroken nikki (huil)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haven lijmt hem een andere keer wel. (wbw) En anders Jay wel haha. Nou reageer nog eens.]


    Your make-up is terrible

    [fuck jou, je hoort hem helemaal niet te breken als mijn beste vriendin....
    heb ik nu toch niks aan potverdrie *slaat armen over elkaar*]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Helaas, een andere keer voor jou,' zei ze tegen hem en ze klopte op zijn schouder. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht. Haven liep naar mij en ik keek haar eventjes aan. 'Ga je mee?' vroeg ze en ze stak haar hand uitnodigend uit. Ik dacht eventjes aan vanmiddag. Ze vond het handen vast houden toch ongemakkelijk? Toch pakte ik maar al te graag haar hand beet en kneep er zachtjes in. 'Ja,' zei ik zachtjes. Ik wist niet precies hoe het overkwam. Nogal raar als je het mij vroeg. Ik begon al te lopen en nam Haven mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik ben opgelucht als hij mijn hand pakt en er zacht in knijpt, ik was al bijna bang dat hij ineens niet meer zou willen. "Ja." zegt hij zacht, het klinkt... eigenlijk niet goed. Alsof er ergens iets niet goed zit. Maar hij begint al te lopen en neemt mij automatisch mee, aangezien hij mijn hand vast heeft. Ik werp nog een blik op de jongen, een beetje ondeugend en laat me dan meevoeren door Jay.
    "Is er iets?" vraag ik met een zachte stem.


    Your make-up is terrible

    [iemand anders dan? aangezien deze tutjes er weer voor gezorgt hebben dat ik niks kan doen...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]