• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    [xMarvelous --> Amorphous]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [betekent niet dat ze ook echt gaan hahah :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Toch wacht ik ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [okii]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Moet ze nou wel meegaan? Of niet. Because may wants to know :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja kan wel, dan kan Damario Jay ergens anders tegenkomen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ga maar mee ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [waar gaan ze elkaar dan tegenkomen haha? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Uiteindelijk kom ik loom omhoog en schud ik mijn haar aan de kant, mijn gezicht uit. Ik blijf even rechtop zitten en trek dan mijn schoenen weer aan. Ik sta op en werp een blik in de spiegel, de weinige make-up die ik opheb is lichtelijk uitgelopen. Ik veeg alles weg en loop dan mijn kamer uit, naar die van Jay. De middelste was het toch? Ik klop zacht op de deur, maar er komt geen antwoord.
    "Jay?" vraag ik zacht. Nog steeds niets. Misschien ben ik alweer te laat en is hij al beneden. Ik blijf besluiteloos staan.


    Your make-up is terrible

    [@hurtedheart ga maar mee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan ze wel meegaan? Want ik ben bored en dart daarna jay erbij komt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Max Raphael Verville
    Ik was blijkbaar in slaap gevallen op het balkon. Hoe charmant. Ik strek me even uit. Aan de stand van de zon te zien is het al een paar uur later. Ik loop naar beneden, richting de keuken en onderweg kom ik Jay tegen. 'Oh hee,' zeg ik tegen hem. 'Nog bedankt dat je hielp met mijn koffers,' zeg ik vriendelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    "Kom" zegt hij nadat hij zijn hand uitnodigend ophoud. "Kun je een geheim bewaren? Zo ja dan wil ik even dat je met me mee loopt Bonita" zegt hij dsn ernstig. 'Oke. En tuurlijk kan ik dat.' Zeg ik als ik zin hand pak en opsta. Ik laat mijn salade staan ik hadtoch al geen honger meer en loop achter Damario aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek de ruimte beneden eventjes rond. Ergens begon ik mij wel af te vragen waarom Haven niet meer kwam. Had ik te veel dingen verteld? Ik beet eventjes op mijn lip en liep vervolgens naar de keuken. 'Oh hee,' hoorde ik opeens. Ik keek achterom en zag dat het Max was. Ik glimlachte naar hem. Max de ondankbare. 'Nog bedankt dat je hielp met mijn koffers,' zei hij vriendelijk. Dat was Max de ondankbare. Ik lachte eventjes om mijn gedachten. 'Eey Max,' zei ik vriendelijk. 'Zeg, waar ben jij al tijd geweest?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    'Eey Max. Zeg, waar ben jij al tijd geweest?' zegt Jay vriendelijk.
    'Niet lachen,' begin ik serieus. 'Maar ik was inslaap gevallen op het balkon,' vervolg ik daarna en ik begin toch even te lachen. Het lag eigenlijk best wel comfortabel en doordat ik in de schaduw lag ben ik niet verbrand. Nu is het enige probleem dat ik vanavond waarschijnlijk niet in slaap kan komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered