• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik ben onschuldig ;D]

    Jay Shawn Fitch

    'Is er iets?' hoorde ik haar eventjes later zachtjes zeggen. Ik liep nog eventjes verder, maar ik verminderde al gauw totdat ik stil stond. Ik keek haar eventjes aan. 'Krijgen we elke keer een serieus gesprek als voorspel?' vroeg ik zachtjes. Half als grapje, maar ook serieus. Ik vond het niet erg, sterker nog ik denk dat ik haar alles zo in één keer kon vertellen, maar dat was niet goed. 'Wil je het echt weten?' vroeg ik nog zachter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [jullie hadden ook gewoon kunnen blijven stommerts. Want haast niemand reageert dus moet ik weer wachten op jullie -geirriteerd-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caprice Belle Ricci.
    Zijn mond zakte open, waarna hij ongelovig zegt, “Wat?!” Ik grinnik doordat ik dit beeld nu van hem zie. Ja, had je zeker niet verwacht van mij he?
    “Jaja. Let jij maar eens op. Ik ga het je nu knap lastig maken,” Grinnikte hij, en ik rolde mijn ogen. “Vast, jij wel, superman. Eerst zien, dan geloven,”
    “Je kent mijn vrienden nog niet,” Voegde hij eraan toe. Oh hel. Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Als Pablo al erg was met meisjes.. hoe zullen zijn vrienden dan zijn?
    Ik zuchtte diep, maar weigerde om te laten merken dat ik de deal terug wilde nemen, dus zette ik weer een grijns op. “Wanneer is er zo’n stom feest? Want ik wil je gelijk laten zien dat ik ga winnen!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    Hij loopt verder, zachter en stopt uiteindelijk om me aan te kijken. "Krijgen we elke keer een serieus gesprek als voorstel?" vraagt hij zacht en ik haal mijn schouders op, niet wetend wat ik daarop als antwoord zou moeten geven. "Wil je het echt weten?" vraagt hij nog zachter.
    "Eigenlijk..." Ik kijk even naar onze handen en streel voorzichtig met mijn duim over zijn hand. Ik wil gewoon seks, maar ik moet aan mijn mede-mens denken, aan Jay dus. "Ja, ik wil het weten. Daarom vraag ik het." Ik kijk op en glimlach nog ons.


    Your make-up is terrible

    [*raakt nog meer geirrteerd aangezien ik gewoon glashard genegeerd word als ik iemand vrraag*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik heb hier een onbeleefde kat die zo maar op mijn schoot gaat liggen en zichzelf schoon likt, de touwtjes van mijn vest betast en slaapt..]

    Jay Shawn Fitch

    'Eigenlijk...' begon ze. Ze keek omlaag en ik volgde haar blik. Onze handen. Ik wou haar hand loslaten, maar ze streelde voorzichtjes met haar duim over mijn hand. 'Ja, ik wil het weten. Daarom vraag ik het,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze glimlacht. Ik geloofde het niet helemaal dat ze het echt wou weten. 'Ik.. Het voel.. Jij..' Ik stopte met pogingen toen en keek weer naar onze handen. Ik kneep een beetje in die van haar. Ik dacht na, maar ik kreeg de woorden niet in de juiste volgorde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vraag of May gezellig langskomt, word misschien nog lekker awkward.]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    "Ik.. Het voel.. Jij.." Ik kijk hem vragend aan maar hij kijkt naar onze handen en knijpt zacht in die van mij. Ik trek hem voorzichtig mee naar de kamer waar ik net mijn koffers neer had gezet en trek hem mee het bed op, waar ik op ga zitten. Ik kijk hem serieus aan.
    "Neem je tijd." zeg ik rustig. Ik verbaas mezelf heel erg over mijn kalmte en mijn woorden. "We hebben de tijd."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ze nam mij mee naar haar kamer en trok mij mee op het bed op. Ze keek mij serieus aan. 'Neem je tijd,' zei ze rustig. Ik keek haar vragend aan, nog steeds verbaasd dat ze het echt wou weten. 'We hebben de tijd,' zei ze erna waardoor ik lichtelijk glimlachte. Ik hield haar hand nog steeds vast en hoopte dat ze erdoor niet ongemakkelijk voelde. 'Het is gewoon.. Ik die.. Jij doe.. Hij is.. Jij bent..' Ik stopte weer en haalde eventjes diep adem. 'Verdomme..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij glimlacht licht. "Het is gewoon.. Ik die.. Jij doe.. Hij is.. Jij bent.." Hij stopt en haalt adem. "Verdomme." Ik beweeg mijn vrije hand richting zijn gezicht en streel met mijn duim over zijn wang heen terwijl ik hem blijf aankijken.
    "Het hoeft niet persé." zeg ik zacht. "Maar je kan beter beginnen bij jezelf, je noemt jezelf als eerst. Wat is ermee? En wat is er met mij? Wie is hij?" Ik ga nu zelf ook al te snel, mijn kalmte kan niet zo lang stand houden.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik voelde haar duim zachtjes strelen over mijn wang en ik keek haar eventjes aan. Ergens begon ik mij af te vragen wie ze nou was. Telkens als ik haar een beetje leerde te snappen dan ja, gebeurde er iets waardoor ze weer een volslagen vreemde was. 'Het hoeft niet persé,' zei ze zachtjes. Ergens stelde het mij gerust, maar ik wou het wel vertellen. Ik was er al aan begonnen. 'Maar je kan beter beginnen bij jezelf, je noemt jezelf als eerst. Wat is ermee? En wat is er met mij? Wie is hij?' vroeg ze en ik haalde eventjes mijn schouders op. 'Je gaat de antwoorden niet bevallen,' zei ik zachtjes. Het was onnatuurlijk voor haar. 'Ik die naar jou verlang en je na vandaag al beetje bij beetje leert vertrouwen. Wat ontiegelijk dom van mij is,' begon ik zachtjes. 'Jij maakt mijn gedachten op hol. Ik weet niet wat ik er moet en hij die me op de zenuwen werkte daarnet, terwijl jij niet van mij ben. Jij zal ook nooit van mij worden. Dat hoeft ook niet, maar toch.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May violet Grey
    Ik loop mijn kamer uit en doe mijn oordopjes in. Ik loop op het ritme naar beneden en wil naar de keuken lopen als ik plots Damario zie. Ik grijns en doe mijn oortjes uit. 'Heey. Hoe was het in de sauna?' Vraag ik vriendelijk. Jep. Ik was altijd vriendelijk. Wanneer dan ook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Hij haalt zijn schouders op waardoor ik denk dat hij het niet gaat vertellen. "Je gaat de antwoorden niet bevallen." zegt hij zacht en ik wacht af, ik wil het alsnog weten, hoewel er een ongemakkelijke knoop in mijn maag vormt. "Ik die naar jou verlang en je na vandaag al beetje bij beetje leert vertrouwen. Wat ontiegelijk dom van mij is." Ik frons even, ben ik niet vertrouwenswaardig? Hij gaat alweer verder voor ik er iets van kan zeggen. "Jij maakt mijn gedachten op hol. Ik weet niet wat ik er moet en hij die me op de zenuwen werkte daarnet, terwijl jij niet van mij ben. Jij zal ook nooit van mij worden. Dat hoeft ook niet, maar toch."
    Ik kijk hem verbaasd aan na deze woorden, ik merk dat mijn mond een stukje opengezakt is en klap hem dicht. De knoop in mijn maag draait zich om. Ik haal diep adem en probeer rustig te blijven wat niet erg lukt aangezien hij me verward.
    "Ik eh..." Ik schud mijn hoofd even en bedenk de woorden. Er komt toch niet helemaal uit wat ik eigenlijk wil omdat ik me te druk maak. Waarom geef ik ook om iemand anders zijn gevoelens? We kunnen misschien beter bij ons eigen ding blijven. "Als je het toch dom vind om mij te vertrouwen, waarom vertellen je me dit dan? Waarom wil je dan überhaupt dagen bij mij blijven? Ik hoef dit allemaal niet, ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben inderdaad niet van jou en dat zal inderdaad ook niet gebeuren." Ik ruk mijn hand uit die van hem en bal mijn handen tot vuisten terwijl ik hem boos en geïrriteerd aankijk.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Als ik May haar stem plotseling hoor krijg ik een beetje een vreemd en schuldig gevoel van binnen. Ik kijk haar aan en glimlach even. "hey bonita" zeg ik dan. "het was..." ik zoek even naar het juiste woord. "heet" antwoord ik. Het is niet gelogen. het ging daar behoorlijk heet aan toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Ik eh...' begon ze en ik slikte eventjes. Wat ging ze zeggen? Een angstig gevoel kwam in mij op. 'Als je het toch dom vind om mij te vertrouwen, waarom vertellen je me dit dan? Waarom wil je dan überhaupt dagen bij mij blijven? Ik hoef dit allemaal niet, ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben inderdaad niet van jou en dat zal inderdaad ook niet gebeuren,' zei ze, waarna ze haar hand uit de mijne rukte en haar handen balde ze tot vuisten. Ik durfde haar niet aan te kijken, bang voor haar blik. De woorden deden mij al zeer. Meer dan ik had gedacht. 'Daarom is het dom. Je geeft er geen ene fuck om,' zei ik en keek haar toch aan. Ze keek boos en dat beviel mij helemaal niet. 'Ik vertel het je omdat ik dacht dat je er iets om gaf toen je er om vroeg, maar de tegendeel word weer eens bewezen, net als bij die andere keren wanneer ik iets vertelde.' Ik keek weer omlaag en dacht nog eventjes na over mijn woorden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you