• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    "Daarom is het dom. Je geeft er geen ene fuck om." zegt hij en kijkt me uiteindelijk aan, wat hij eerst niet deed. "Ik vertel het je omdat ik dacht dat je er iets om gaf toen je er om vroeg, maar de tegendeel word weer eens bewezen, net als bij die andere keren wanneer ik iets vertelde."
    Mijn wenkbrauwen schieten de hoogte in bij dit. "Het is je eigen schuld." Ik sla eigenwijs mijn armen over elkaar heen. "Als jij zegt dat je me niet vertrouwd heb ik niets om een fuck om te geven hoor." Het ergste is nog wel dat ik er waarschijnlijk wél iets om geef. Waarom zou ik anders zo beledigd zijn als hij zegt dat mij vertrouwen dom is.


    Your make-up is terrible

    [oké...je zegt in het begin iets over niet meteen relaties aangaan enzo...maar die twee zijn like meteen gevoelens voor elkaar ofso...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nee hoor, Haven is geen relatie-type]


    Your make-up is terrible

    [Laatste en dan ga ik slapen. Mijn ogen zijn moe xd]

    Jay Shawn Fitch

    'Het is je eigen schuld,' zei ze en ze deed haar armen over elkaar. Ik keek haar vragend. Hoezo mijn schuld? 'Als jij zegt dat je me niet vertrouwd heb ik niets om een fuck om te geven hoor,' vertelde ze verder. Ik bleef haar zo goed mogelijk aankijken. 'Heb je niet geluisterd?' begon ik zachtjes. 'Ik vertrouw jou juist wel. Waarom vertel ik anders die dingen? Je wekt de vertrouwen weer telkens op. Het wekt te snel op. Ik trap er telkens in, jou gedrag is onvoorspelbaar,' legde ik uit en keek eventjes naar haar handen. 'En toch vind ik het niet erg om er telkens in te trappen, hoe hard jij mij daarna ook weer wegtrap.'

    [Trusten ;d]


    [Oh en over Jay, die heeft wel vaker van die dingen ;D als hij relatie aangaat is dat toch nooit lang]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 0:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Het was er heet. Dat kon ik geloven, maar of het door het stoom kwam wist ik niet zeker. Maar ik vertrouwde hem. Of dat nou zo slim was wist ik niet. 'Zullen we wat te eten pakken?' Vraag ik nieuwsgierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Ik kijk even naar May "zullen we wat eten pakken?" Vraagt ze. "Ja is goed" antwoord ik. Maar ik blijf het ongemakkelijke gevoel houden. Helemaal als ik de keuken inloop en Chayenne zie. Ik pak wat salade en ga zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is goed hoor, slaap lekker alvast]

    Haven Lockwood

    "Heb je niet geluisterd? Ik vertrouw jou juist wel. Waarom vertel ik anders die dingen? Je wekt de vertrouwen weer telkens op. Het wekt te snel op. Ik trap er telkens in, jou gedrag is onvoorspelbaar." legt hij uit. "En toch vind ik het niet erg om er telkens in te trappen, hoe hard jij mij daarna ook weer wegtrap."
    Ik frons en mijn handen ontspannen zich een beetje. "Er is niets om je van weg te trappen." mompel ik. "Er is gewoon niets..." Ik vraag me af of ik echt zo onvoorspelbaar ben als hij zegt. Is dat persé iets slechts?


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Ik zie hem ongemakkelijk kijken naar het meisje Chayenne ofzoiets. Ik herken die blik en ik zucht voor hem niet zichtbaar. Natuurlijk. Omdat ik ht misschien nog niet kon. Het fucking spijt me?! Ik schep ook wat salade op en begin er langzaam aan de eten. Ik voelde me een beetje leeg. Ik denk dat mijn ogen ook zo stonden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    "Wat is er aan de hand?" Vraag ik aan May als ze plotseling anders doet en ik kijk haar aan. "Heb ik iets verkeerds gezegt of gedaan?" Ik neem een hapje van de salade. Wat was er met haar? Ze dacht toch niet serieus dat ik een relatie met haar zou beginnen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    "Heb ik iets verkeerds gezegt of gedaan?" Vraagt hij dan waardoor ik uit mijn gedachte word gewekt. Ik wend me om en glimlach even vriendelijk. 'Nee hoor. Ik was gewoon aan het denken.' Zeg ik vriendelijk. Ik was altijd vriendelijk tegen iedereen en dat kon ik gewoon niet neppen dus ik was het ook echt. Tuurlijk wist ik dat niemand hier was voor een vaste relatie, maar ik durfde te wedden dat hij het net met Chayenne gedaan had. Serieus? Ik had echt een paar uurtjes geleden nog mijn maagdelijkheid voor hem opgegeven en echt een paar uurtjes geleden en dan gaat hij al met een ander naar bed. Ik wist dat hij dat zou doen! Maar hij doet het ontzettend snel. Ik had geluk dat mijn gezicht niet goed te lezen was. Ik was net een dagboek opslot. Dus hij zou ht niet van mijngezicht af kunnen zien. Daar was inblik om zo bleven mijn meeste geheimen geheim.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dit is een liedje en het gaat je irriteren.. Dank je Wesley]

    Jay Shawn Fitch

    'Er is niets om je van weg te trappen,' mompelde ze. Ik bleef naar haar handen kijken. Ze waren iets ontspanner dan eerst. Niet veel, maar toch. 'Er is gewoon niets...' vertelde ze verder. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Misschien niet voor jou nee,' zei ik zachtjes en keek haar weer eventjes aan. 'Maar voor mij is er wel degelijk iets.' Ik keek weer eventjes naar haar handen. 'Heb je dat nou nog steeds niet door? Ik had het net nog gezegd, toch?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud zacht zijn hoofd. "Misschien niet voor jou nee." zegt hij zacht en kijkt me even aan. "Maar voor mij is er wel degelijk iets." Hij kijkt weer weg. "Heb je dat nou nog steeds niet door? Ik had het net nog gezegd, toch?" Ik laat mijn vuisten los en begin met mijn handen te spelen.
    "Ik snap het gewoon niet." zeg ik verward. "Wat is er dan precies? Ik zie niet wat er is." Ik schud mijn hoofd in mezelf.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik snap het gewoon niet,' zei ze op een verwarde toon. Ze was ondertussen met haar handen aan het spelen. Ik ging aarzelend met mijn hand ernaartoe, maar trok hem uiteindelijk toch weer terug. Niet goed. 'Wat is er dan precies? Ik zie niet wat er is,' zei ze verder. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Mensen zien het nooit als het om hun zelf gaat,' zei ik zachtjes en dwong mij zelf er toe om haar eventjes aan te kijken. 'Jij hebt gewoon iets wat mijn aandacht trekt en de vertrouwen op wekt. Hoe wil ik zo iets uit kunnen leggen? Sommige dingen vallen niet uit te leggen. Sommige dingen zijn nou eenmaal zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Ik kijk haar even onderzoekend aan. En besluit dat ze liegt. Ik sta op. "Kom" zet ik nadat ik mijn hand uitnodigend ophoud. "Kun je een geheim bewaren? Zo ja dan wil ik even dat je met me mee loopt Bonita" zeg ik ernstig. Ik weet niet of het verstandig is wat ik ga doen, maar als het helpt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Ik zie dat hij op zijn lip bijt. "Mensen zien het nooit als het om hun zelf gaat." zegt hij en kijkt me eindelijk weer aan. "Jij hebt gewoon iets wat mijn aandacht trekt en de vertrouwen op wekt. Hoe wil ik zo iets uit kunnen leggen? Sommige dingen vallen niet uit te leggen. Sommige dingen zijn nou eenmaal zo." Ik ben verrast door zijn woorden. Iets aan mij trekt zijn aandacht, dat ben ik gewend, maar wek zijn vertrouwen op? Dat vind ik wel vreemd.
    "Oké..." zeg ik zacht, niet wetend wat ik erop moet zeggen. "Ik weet niet goed hoe... Sorry, ik weet het niet." zeg ik nog altijd verward. Ik friemel ondertussen met mijn ene hand aan mijn andere hand en kras met mijn nagels over mijn huid.


    Your make-up is terrible