• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    HIj buigt iets naar me toe. "Wat wil je daar doen dan wat ier niet kan?" vraagt hij nieuwsgierig in mijn oor. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht waarna ik me naar hem buig.
    "Tegen muren geduwt worden, je op bed gooien en bereiden zoals je nog nooit meegemaakt heb." fluister ik terug. Nadat ik dat gezegt heb, bijt ik zacht in zijn oorlel en kus ik hem verlangend in zijn nek.


    Your make-up is terrible

    Pablo.

    "Dat zou ik ook niet met jou doen, Donati," Zegt ze stug.
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Je moest eens weten," Zeg ik me een grijns.
    Daarna is het stil. Ik wed dat Caprice nadenkt. Góh, wat zal ze toch eens gaan zeggen? Dacht het niet Pablo, ik krijg al kotsneigingen als ik je zie.. Vast.
    "Deal," Zegt ze plotseling.
    Mijn mond zakt open. "Wat?!" Zeg ik ongelovig.
    "Maar ik zeg alleen deal, omdat ik ga winnen en omdat jij dan achterblijft met het idee dat jij me "nooit" gaat krijgen…" Zegt ze bits.
    "Jaja. Let jij maar eens op. Ik ga het je nu knap lastig maken," Grinnik ik. "Je kent mijn vrienden nog niet," Voeg ik er aan toe.

    Jay Shawn Fitch

    'Tegen muren geduwt worden, je op bed gooien en bereiden zoals je nog nooit meegemaakt heb,' fluisterde ze terug. Een speelse glimlach verscheen er op mijn gezicht. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ze zachtjes in mijn oorlel beet en een iets hardere verliet mijn mond toen ze me in mijn nek kuste. Mijn hoofd deed ik een beetje op zij zodat ze er beter bij kon. Van genot ging het nog ietsjes naar achteren. 'Nu?' vroeg ik, al klonk het meer dwingend dan als een vraag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [snik]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij kreunt als ik bijt en nog harder als ik hem kus, zijn hoofd gaat opzij en ik ga verder. "Nu?" vraagt hij op een dwingende toon.
    "Nu." fluister ik terug en ik glij van zijn schoot af. Ik pak mijn shirt op die hij heeft uitgetrokken en trek hem voor het fatsoen weer aan. Ik trek hem uit de stoel, tegen me aan. Mijn hand streelt kort over de bobbel in zijn broek voordat ik me omdraai en naar de trap loop.

    [Haven en Jay komen nu naar boven.]


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Zijn mond zakte open, waarna hij ongelovig zegt, “Wat?!” Ik grinnik doordat ik dit beeld nu van hem zie. Ja, had je zeker niet verwacht van mij he?
    “Jaja. Let jij maar eens op. Ik ga het je nu knap lastig maken,” Grinnikte hij, en ik rolde mijn ogen. “Vast, jij wel, superman. Eerst zien, dan geloven,”
    “Je kent mijn vrienden nog niet,” Voegde hij eraan toe. Oh hel. Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Als Pablo al erg was met meisjes.. hoe zullen zijn vrienden dan zijn?
    Ik zuchtte diep, maar weigerde om te laten merken dat ik de deal terug wilde nemen, dus zette ik weer een grijns op. “Wanneer is er zo’n stom feest? Want ik wil je gelijk laten zien dat ik ga winnen!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    'Nu,' fluisterde en ze gleed van mijn schoot af. Ik keek haar aan toen ze haar shirt weer aan deed. Die bleef niet lang aan, dacht ik bij mijzelf. Een glimlachje verscheen weer op mijn gezicht. Ze trok me uit de stoel tegen haar aan. Kort streelde ze mij over de bobbel waardoor ik weer lichtjes kreunde. Ze draaide zich om en liep naar de trap. Eventjes bleef ik staan, maar ging al gauw achter haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ja om naar de slaapkamer te gaan cker -,-']


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Ik hoor dat hij niet meteen achter me aankomt maar al snel volgt hij me toch. Ik veeg mijn haar even uit mijn gezicht, soms is het vervelend dat het zo lang is. Als ik boven ben aangekomen, trek ik mijn shirt nog even recht en grijns ik kort naar Pablo en het andere meisje waarvan ik nog steeds niet weet of ze nou haar naam gezegd heeft of gewoon raar Italiaans praatte en zie dat er eten is. Voor een paar secondes ben ik afgeleid.
    "Eten." zeg ik terwijl ik me omdraai naar Jay.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar beneden en zie een jongen en een meisje van de kelder komen. Die jongen zat volgens mij vanmiddag ook bij het zwembad. Ik heb niet zo'n zin om alleen te blijven voor het feest begint en mijn beste vriend -de dj- komt. "hey, volgens mij heb ik jou wel en jou niet ontmoet" Ik kijk de jongen en hetmeisje even aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    We waren boven aangekomen. Ik zag eten, maar dacht er niet echt aan. 'Eten,' hoorde ik Haven zeggen. Ik keek haar eventjes aan. 'Meen je dit nou?' vroeg ik en op hetzelfde moment kwam er een jongen aan. Vaag herkende ik hem. 'Hey, volgens mij heb ik jou wel en jou niet ontmoet,' zei hij en hij keek ons tweetjes aan. Ik knikte lichtjes. 'Kan kloppen,' zei ik en ik keek eventjes naar Haven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Meen je dat nou?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op. Ik wil wat zeggen maar iemand anders is me voor.
    "Hey, volgens mij heb ik jou wel en jou niet ontoet." zegt hij en kijkt ons aan.
    "Kan kloppen." zegt Jay en kijkt mij even aan. Ik grijns even naar hem en dan naar de jongen.
    "Ik ben Haven." zeg ik tegen hem. "Maar ik zag je net al in de sauna." Ik kan het niet laten om even te giechelen.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Haven, maar ik zag je net al in de sauna" ze begint te giechelen en er verschijnt een grote grijns op mijn gezicht. "oooh Jullie kwamen ons storen" ik lach eventjes. "Jullie hadden er best bij gemogen hoor, Spelbrekers" Ik grinnik even en knipoog om aan te tonen dat ik een grapje maak. "Maar, volgens mij waren jullie ook lekker bezig toen ik naar boven liep, foei" ik grijns


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heel dom, maar ik weet niet hoe ik nu moet reageren..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [eh reageer op de opmerking, word rood, of bekijk hem ofso? hij ziet er sexy uit met zn kleding hoor xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]