• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:57 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn

    'Oké...' zei ze zachtjes. Ik keek weer eventjes omlaag. Sommige dingen moest je voor jezelf houden, was dit er één van? 'Ik weet niet goed hoe... Sorry, ik weet het niet,' zei ze. Ze klonk nog steeds verward. Ik keek weer naar haar handen. Haar nagels gingen over haar hand. Eventjes bleef ik toe kijken, maar pakte tenslotte haar hand en trok die iets naar mij toe. Ik keek haar weer eventjes aan. 'Genoeg gepraat?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij pakt ineens mijn hand en ik schrik op, niet door hebbend dat hij ernaar keek. Hij trekt mijn hand naar zich toe en kijkt mij aan. "Genoeg gepraat?" Ik knik snel.
    "Graag. Ik weet niet... wat ik moet zeggen." mompel ik en nu is het mijn beurt om weg te kijken. Ik voel me ineens heel onvolwassen en naief. Ik denk niet naar anderen, alleen aan mezelf en kan het niet eens begrijpen. Ik snap niet hoe dit soort dingen werken omdat ik ze nooit heb meegemaakt. En ik dacht altijd dat ik zo ervaren was.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Graag. Ik weet niet... wat ik moet zeggen,' mompelde ze. Ze was geschrokken toen ik haar hand pakte. Eventjes wist ik niet of ik hem vast moest blijven houden, maar toch deed ik het wel. Ik keek haar nog steeds aan, maar nu was zij diegene die wegkeek. 'Je hoeft ook niks meer te zeggen,' zei ik zachtjes. 'Wil je nog doen waarvoor we eigenlijk hier kwamen? of wou je eerst gaan eten?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [NightShot = CarrotCurls]


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Je hoeft ook niks meer te zeggen." zet hij zachtjes. "Wil je nog doen waarvoor we eigenlijk hier kwamen? of wou je eerst gaan eten?"
    Ik haal mijn schouders op. "Zeg jij het maar, ik weet het niet." mompel ik zonder op te kijken. Ik bekijk onze handen even, hij blijft mijn hand vasthouden en het voelt al minder ongemakkelijk dan net. Daarna wend ik ook daar mijn blik vanaf en kijk ik naar de dekens onder ons.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Zeg jij het maar, ik weet het niet,' zei ze nadat ze haar schouders had opgehaald. Ik dacht eventjes na. Mij maakte het niet uit. Ik ging niet beslissen. Ik boog iets naar voren toe om een klein kusje op haar mondhoek te drukken en liet tegelijkertijd haar hand los. 'Kijk maar,' zei ik zachtjes en ik stond op. 'Ik ga naar mijn kamer. Even gewone kleren aan doen,' zei ik met een klein lachje en liep alvast naar de deur toe. 'Dus als je nog wilt.. Zie ik je zo?' vroeg ik en ik liep weg naar mijn eigen kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kust me op mijn mondhoek en laat mijn hand los. "Kijk maar." zzegt hij en hij staat op. "Ik ga naar mijn kamer. Even gewone kleren aan doen." zegt hij met een lachje en loopt alvast naar de deur toe. "Dus als je nog wilt.. Zie ik je zo?" vraagt hij en hij loopt weg.
    Ik laat me achterover vallen op mijn bed en sluit mijn ogen. Ik schop mijn schoenen uit en krul me op. Natuurlijk wíl ik wel... Ik ben alleen bang dat er zoveel aan vast gaan zitten, het lijkt net alsof hij zich wil binden, ookal is het maar voor korte tijd en ik kan me niet binden, zeker niet hier. Ik sluit mijn ogen en blijf een tijdje zo liggen, niet wetend wat ik nou ga doen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik liep naar mijn kamer toe en deed de deur achter mij dicht. Op bed lagen nog steeds de koffers. Ik zuchtte en ging als eerste maar mijn kleren eens opruimen. Hoefde ik dat s'avonds tenminste niet te doen als ik wou gaan slapen. Terwijl ik mijn kleren ging opruimen dacht ik na over welk keuze Haven zou maken. Toen ik klaar was, was ze er nog niet en en besloot ik maar om even te gaan douchen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik verlies het besef van tijd een beetje en blijf waar ik ben, met mijn ogen gesloten. Mijn haar is voor mijn gezicht gevallen en kriebelt aan mijn neus, maar ik heb geen zin om mijn armen te bewegen. Ik voel me loom en heb even nergens zin meer in. Jay laat me veel te veel denken en dat is slecht voor me, ik ben niet iemand die over dingen wilt nadenken en erover wilt praten. Waarom doen mensen dat toch? Ik voel me er alleen maar miserabel over, vooral als ik dan ga nadenken over de dingen die ik al allemaal gedaan heb.


    Your make-up is terrible

    [en gaan jullie nu alleen verder rpgen terwijl jullie alletwee alleen op een kamer zitten? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja, Jay blijft lekker kansloos op zijn kamer zitten als iemand na het opruimen en het douchen er nog steeds niet is ;P]

    Jay Shawn Fitch

    Ik droogde mij zelf af en deed mijn kleren aan die ik had klaar gelegd. Een simpele spijkerbroek met een shirt die mouwloos was. Ik keek eventjes de ruimte nog door en vond het jammer dat Haven niet was gekomen. Ik zuchtte lichtjes en ging mijn kamer maar uit. Eventjes bleef ik staan om naar Havens kamer deur te kijken. Ik ging naar beneden.

    [Ben een kattenspeeltje geworden..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [wanneer begint dat feest dan..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [jouwes kan wel bij Damario en May komen zitten o:)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik wacht eerst wel even op de reactie van haar, aangezien Damario met May even weg wou, toch? Ik kan wel even wachten ;d. Zit toch met Ralf te spelen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you