• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Rachel Walker
    'Wat vind jij interessant,' hij klinkt lichtjes geïnteresseerd en glimlacht zwakjes.
    Eigenlijk wil ik toch vragen of hij May echt leuk vond maar ik besluit het maar niet te doen.
    'Eh, ik denk niet dat de dingen die ik interessant vind, jij erg interessant vindt,' grinnik ik terwijl ik zijn gezicht bestudeer om enig spoortje van verdriet te zoeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Eh, ik denk niet dat de dingen die ik interessant vind, jij erg interessant vindt,” Ik volgde haar maar met een half oor en sloot me dus ook enigszins af van de rest.
    “Try me,” Zei ik alleen, terwijl ik weer voor me uitkeek en mijn hoofd liet rusten op de muur achter me.
    Ik dacht nog steeds aan May maar probeerde dit niet te laten merken, wat volgens mij best goed lukte. Al jaren zette ik een masker op, dus waarom zou het nu niet lukken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    'Try me,' is het enige wat hij zegt terwijl hij iets wat afwezig voor zich uitkijkt.
    Ik zucht zachtjes. 'Ik denk niet dat dat veel zin heeft want volgens mij ben je er toch niet bij met je gedachten,' mompel ik.
    Ik bijt even op mijn lip. 'Als je liever hebt dat ik ga, zeg het dan maar gewoon,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Ik denk niet dat dat veel zin heeft want volgens mij ben je er toch niet bij met je gedachten,”
    Ze beet op haar lip zag ik, toen ik weer terug naar haar keek en legde mijn benen rechtuit.
    “Als je liever hebt dat ik ga, zeg het dan maar gewoon,”
    Geïrriteerd rolde ik mijn ogen. “Dat heb ik niet gezegd Daphne, dat moet je niet denken.”
    Ik had hierna pas door hoe bot dit uit mijn mond klonk en draaide mijn hoofd ietwat schuin naar haar toe. “Ik bedoelde het niet zo… blijf maar,” Het klonk een beetje eisend, waardoor ik snel vervolgde, “Alsjeblieft…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace rolt geïrriteerd met zijn ogen. 'Dat heb ik niet gezegd Daphne, dat moet je niet denken,' zegt hij bot. 'Ik bedoelde het niet zo... blijf maar,' nu klinkt het lichtjes bevelend. 'Alsjeblieft...'
    Ik haal mijn schouders op en besluit maar te blijven zitten.
    Doordat we in de schaduw van het gebouw zitten en de wind een stuk kouder is geworden gaat er een lichte rilling door me heen. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen.
    'Dus eh, wat zullen we doen?' vraag ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Dus eh, wat zullen we doen?” Het klonk aarzelend en ik keek naar haar uit mijn ooghoeken.
    Nu was ze opeens niet meer zo blij of opgewekt, wat door mij kwam. Jezus zeg, waarom kan ik dan nooit iets goed doen?
    Ik probeerde sterk om het grommen bij me te houden en veranderde mijn geïrriteerde blik naar een charmante glimlach.
    “Het spijt me,” Ik meende het maar half, want ik was er sowieso niet goed in. Ik zei het alleen omdat ik wist dat het moest.
    “Wil je vertellen wat je bezighoudt? Wat je interesseert?”

    [ik moest even eten... wil je misschien ook nog reageren op Beck? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Zijn geïrriteerde blik verandert ineens in een charmante glimlach.
    'Het spijt me. Wil je vertellen want je bezighoudt? Wat je interesseert?'
    'Oh eh, gewoon wat de meeste meisjes bezighoudt denk ik,' antwoord ik. 'Shoppen, jongens, dat soort dingen,' mompel ik. 'En eh, ik hou van dansen maar dat hebben ook wel meer meisjes,'
    Ik bijt weer op mijn lip en sla mijn armen iets steviger om me heen.

    [Oja, is goed ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Oh eh, gewoon wat de meeste meisjes bezighoudt denk ik. Shoppen, jongens, dat soort dingen. En eh, ik hou van dansen maar dat hebben ook wel meer meisjes,” Mompelde ze een beetje en ik wilde mijn wenkbrauw verbaasd omhoog laten schieten, maar onderdruk dat en laat de charmante glimlach op mijn gezicht.
    “Kan je goed dansen? Wil je iets aan me laten zien, misschien?” Grijnsde ik, maar het was allemaal nep. Later zou ik wel met May dingen afhandelen, als ik haar kon bereiken of iets.
    Nu alleen niet, anders leed Daphne eronder.
    Godverdomme, ook.
    “Dan weet je vast ook wel wat mij interesseert?” Natuurlijk wist ze dat, jongens hé…

    [ik ben een beetje inspiratieloos met dit weer xd]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    'Kan je goed dansen? Wil je iets aan me laten zien, misschien?' grijnst hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Als je dat wilt,' zucht ik. Ergens heb ik wel zin om nu te dansen maar ook weer niet.
    'Dan weet je vast ook wel wat mij interesseert?'
    'Sport, meisjes, eten en seks,' antwoord ik simpel waarna ik hem vragend aan kijk. Tenminste sport, meisjes, eten en seks lijkt me het meest logisch. Ik zou niet weten wat hem anders zou interesseren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Als je dat wilt,” Zuchtte ze, alsof ze vermoeid werd van het idee of zo. Ze hield toch van dansen?
    “Sport, meisjes, eten en seks,” Antwoordde ze simpel, waarna ze me vragend aankeek, waardoor ik haar even verbouwereerd aankeek, maar toen begon te lachen alsof iemand me aan het kietelen was of zo.
    Ja, goed, misschien was dat één van mijn stomme, zachte zwaktes.
    Anyway…
    “Dat weet je goed,” Grinnikte ik en keek haar plagerig aan. “Zullen wij trouwens een potje doen?” Het klonk erg fout uit mijn mond en het leek alsof ik haar vroeg of ze seks met me wilde, waardoor ik haar even grijnzend aankeek.
    “Geen seks, maar potje basketbal of zo, bedoel ik dan,” Grinnikte ik plagend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace begint te lachen.
    'Dat weet je goed,' grinnikt hij en hij kijkt me plagerig aan. 'Zullen wij trouwens een potje doen?' Hij kijkt me grijnzend aan.
    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Geen seks, maar potje basketbal of zo, bedoel ik dan,' grinnikt hij plagend.
    'Wist ik wel,' mompel ik. 'Maar basketbal? Dat is denk niet echt eerlijk. Jij bent een stuk langer en gespierder. Ik weet wel bijna zeker dat jij dan gaat willen'. Dit is weer een van die momenten waarop ik wil dat ik langer ben. Met mijn 1.63 ben ik nou niet bepaald lang. Okee, sommige jongens vinden dat schattig, wat wel weer een voordeel is maar toch was ik liever nog wat langer geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Wist ik wel,” mompelde ze. “Maar basketbal? Dat is denk ik niet echt eerlijk. Jij bent een stuk langer en gespierder. Ik weet wel bijna zeker dat jij dan gaat winnen.”
    Ik trek geamuseerd een wenkbrauw op en draai me wat naar haar toe.
    “Het is toch schattig dat je klein bent,” Grijns ik, terwijl ik mijn hoofd iets schuin leg.
    “Zullen we dan iets anders doen?” Er kwam een ondeugende blik in mijn ogen, waardoor het weer leek dat ik het over seks had, maar nogmaals: dat heb ik niet.
    “Ik heb het niet over seks.” Meldde ik haar nog een keer en grinnikte toen ik haar gezicht zag. “Gewoon sport.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace trekt geamuseerd een wenkbrauw op een draait zich een beetje naar me toe.
    'Het is toch schattig dat je klein bent,' grijnst hij.
    'Nee, dat is irritant,' mompel ik.
    'Zullen we dan iets anders doen?' zegt hij met ondeugende blik in zijn ogen.
    Ik kijk hem weer met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Ik heb het niet over seks,' herhaalt hij en hij grinnikt even. 'Gewoon sport'.
    'Wat voor een sport wil je gaan doen dan?' vraag ik. 'Want jij bent bij bijna alle sporten in het voordeel, alleen bij gymnastiek niet maar dat kan hier toch niet'. Voetbal zou op zich wel kunnen, want ondanks dat ik nogal klein ben kan ik wel redelijk hard rennen. Maar voetballen met z'n tweeën is ook nogal saai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Wat voor een sport wil je gaan doen dan?” Ze vervolgt gelijk, “Want jij bent bij bijna alle sporten in het voordeel, alleen bij gymnastiek niet maar dat kan hier toch niet.”
    Hm, ze heeft wel gelijk, maar goed, misschien moest ik toch doorgaan zodat ik kon winnen, nee nee, zo zit ik ook weer niet in elkaar. Ik wil het wel eerlijk, ja, een Caligas kan eerlijk zijn.
    “Zullen we dan maar wat anders doen?” Verzuchtte ik en ik liet mijn hoofd weer tegen de muur achter me rusten.
    “Ik weet alleen niet wat, dat mag jij verzinnen. Zorg dat ik mijn gedachten kan ver –” Kan verzetten, wilde ik zeggen, maar ik hield me net optijd in. Eigenlijk moest ik nu wel doorzetten, anders leek het alsof ik er echt mee zat. “kan verzetten…” Mompelde ik er dus achteraan, waarna ik weer door mijn haren woelde.

    [sorry dat het lang duurde maar ik moest ff wat doen]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    'Zullen we dan maar wat anders doen?' zucht hij.
    'Ik weet alleen niet wat, dat mag jij verzinnen. Zorg dat ik mijn gedachten kan ver –' hij zwijgt ineens. 'kan verzetten…' mompelt hij er dan achteraan,
    Ik bijt op mijn lip. Hij vond May dus wél echt leuk.
    'Eh, misschien kunnen we gewoon ergens iets gaan drinken?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered