• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (AWW! Geovanni <3 Hahaha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (AWW! Geovanni <3 Hahaha.)


    [Is hij schattig bezig? :/
    Volgens mij is hij meer onaardig..]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Is hij schattig bezig? :/
    Volgens mij is hij meer onaardig..]

    (Haha, nee, zo bedoel ik het niet. Meer dat hij wel zo'n popje lijkt waaraan de touwen getrokken worden en hij niet kan beslissen. :')
    Maar ik zal Celeste zo even laten reageren, gehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan ik nog ergens inspringen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Morticia schreef:
    (...)
    (Haha, nee, zo bedoel ik het niet. Meer dat hij wel zo'n popje lijkt waaraan de touwen getrokken worden en hij niet kan beslissen. :')
    Maar ik zal Celeste zo even laten reageren, gehe.)


    [Oooh.. Zo. Nu snap ik je. XD]

    RainbowShine schreef:
    [Kan ik nog ergens inspringen?]


    [Ehm... ik heb geen idee, eerlijk gezegd. S:]

    -> Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:04 ]

    Oeps, ik zal zo wel weer reageren met Lucas anders


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Ik ben geen dokter, dus waarom zou ik het in godsnaam doen? Één; Hij is een Caligas. Twee; Het kost me veel kracht. Drie; Ik ben geen 'ding' die je hiervoor kan gebruiken,' zegt Geovanni verontwaardigd.
    'Ik zeg ook niet dat je je zelf moet gaan uitputten, ik vraag alleen maar of je de pijn misschien een béétje weg zou willen halen. Zelfs dat zou al wel helpen,' zeg ik. 'En wat maakt het nu uit dat hij een Caligas is, waar het nu omgaat is dat hij gewond is en dat hij veel pijn heeft. Ik wil je ook helemaal niet gebruiken en ik zie je echt niet als een ding. Als je wilt dan betaal ik je er wel voor, maar help hem alsjeblieft,' voeg ik er licht smekend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Ik zeg ook niet dat je je zelf moet gaan uitputten, ik vraag alleen maar of je de pijn misschien een béétje weg zou willen halen. Zelfs dat zou al wel helpen," Zegt ze. "En wat maakt het nu uit dat hij een Caligas is, waar het nu omgaat is dat hij gewond is en dat hij veel pijn heeft. Ik wil je ook helemaal niet gebruiken en ik zie je echt niet als een ding. Als je wilt dan betaal ik je er wel voor, maar help hem alsjeblieft,"
    "Ik wil niet dat je me ervoor betaald. Dat hoeft echt niet. Ik doe het gewoon niet!" Zeg ik geërgerd. "En zelfs 'een beetje' verlichten kost me al idioot veel moeite. Én ik heb al weinig energie," Zeg ik met een zucht en kijk ze aan.
    "Mijn gave is het voelen en beïnvloeden van emotie's. Dat ik toevallig pijn kan verminderen en weghalen is meegenomen. Besef wel dat alle pijn die ik verminder zelf ook voel," Mompel ik.

    Celeste
    Het gesprek volgde ik met een half oor, aangezien ze zo snel door ratelde dat ik er nauwelijks van kon verstaan. Even verzond ik Jerry, die naast Feline stond, een verwarde blik, maar keek weer op toen Geovanni geërgerd zei dat hij het gewoon niet deed.
    “En zelfs ‘een beetje’ verlichten kost me al idioot veel moeite. Én ik heb al weinig energie,” Hij zei het met een zucht en keek ze aan, waardoor ik even bedenkelijk met mijn lippen tuitte. Aan de ene kant was ik het met Geovanni eens, maar aan de andere kant… Aiden kan misschien doodgaan.
    “Mijn gave is het voelen en beïnvloeden van emotie's. Dat ik toevallig pijn kan verminderen en weghalen is meegenomen. Besef wel dat alle pijn die ik verminder zelf ook voel,” Mompelde hij en ik fronste mijn wenkbrauwen even. Betekende dat, dat hij al wist dat ik hem leuk vond? Of kon hij dit niet voelen?
    Ik schudde even mijn hoofd en pakte zachtjes Geovanni zijn armen vast, waarna ik hem naar mij toe draaide en hem lieflijk aankeek. “Lieve Geovanni,” Zei ik, terwijl ik hem recht in zijn ogen nog aan keek. “Ik snap je heel goed, maar vergeet even dat Aiden een Caligas is. Wat zou je doen als iemand van onze afdeling daar lag; Feline of ik? Zou je het dan nog steeds niet doen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Ik wil niet dat je me ervoor betaald. Dat hoeft echt niet. Ik doe het gewoon niet!' zegt hij geërgerd. 'En zelfs 'een beetje' verlichten kost me al idioot veel moeite. Én ik heb al weinig energie,' zucht hij dan. 'Mijn gave is het voelen en beïnvloeden van emotie's. Dat ik toevallig pijn kan verminderen en weghalen is meegenomen. Besef wel dat alle pijn die ik verminder zelf ook voel,' mompelt hij.
    Ik kijk Geovanni geïrriteerd aan. 'Godverdomme zeg!' vloek ik dan. 'Je wilt het gewoon niet doen omdat hij een Caligas is. Jezus zeg!' Ik bal mijn vuisten en krijg ontzettend zin om iets of iemand te slaan. 'Dus je hebt liever dat hij bijna dood gaat van de pijn dan dat je zelf een beetje moe bent?' vraag ik bits. 'Dan zou jij in Caligas moeten zitten in plaats van hij'.
    'Lieve Geovanni. Ik snap je heel goed, maar vergeet even dat Aiden een Caligas is. Wat zou je doen als iemand van onze afdeling daar lag; Feline of ik? Zou je het dan nog steeds niet doen?' zegt Celeste dan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Godverdomme zeg!" Vloekt Feline. "Je wilt het gewoon niet doen omdat hij een Caligas is. Jezus zeg!"
    Ik kijk weg. Ze kan boos worden, maar mij deert het niks. Helemaal niks.
    "Dus je hebt liever dat hij bijna dood gaat van de pijn dan dat je zelf een beetje moe bent?"
    Ik rol met m'n ogen en kijk van Aiden, die op het bed ligt naar de vloer.
    "Dan zou jij in Caligas moeten zitten in plaats van hij,"
    Auw.. Dat had ze niet moeten zeggen.
    "Dus je loopt mij af te zijken omdat ik dat niet doe?! Ik had hier nooit heen moeten komen!" Schreeuw ik naar haar. "Als ik deze gave niet had, zou hij gewoon doodgaan. En nu ga je bij mij lopen smeken?"
    Woedend en uit frustratie trap ik tegen de muur aan. Het doet zeer, maar dat deert me niet. Aiden heeft vast veel pijn, dat besef ik, maar ik heb vaak genoeg mijn gave gebruikt om pijn weg te nemen. En er zijn een aantal herinneringen die echt niet fijn zijn. Ze moest eens weten.
    Plotseling draait Celeste me naar zich toe. "Lieve Geovanni. Ik snap je heel goed, maar vergeet even dat Aiden een Caligas is. Wat zou je doen als iemand van onze afdeling daar lag; Feline of ik? Zou je het dan nog steeds niet doen?"
    Ik kijk haar aan. "Als jij daar had gelegen had ik het allang gedaan," Zeg ik tegen haar. "Maar ik heb meer slechte dan goede ervaringen bij het wegnemen van pijn.." Zeg ik zacht en leun tegen de muur. Wat moet ik doen?

    Celeste Jade Fox
    “Dus je loopt mij af te zeiken omdat ik dat niet doe?! Ik had hier nooit heen moeten komen!” Schreeuwde hij nu naar haar, “Als ik deze gave niet had, zou hij gewoon doodgaan. En nu ga je bij mij lopen smeken?”
    Van woede en frustratie trapt hij tegen de muur aan en ik vroeg mezelf af of dat niet pijn deed, maar Geovanni kennende deerde hem dat nu niet.
    Nadat ik wat tegen hem had gezegd en mezelf naar hem toe had gedraaid, keek hij me terug aan en zei, “Als jij daar had gelegen had ik het allang gedaan,” Ik beet even pijnlijk op mijn volle onderlip en hield zijn hand vast, terwijl ik zachtjes met mijn duim over zijn hand ging om hem gerust te stellen.
    “Maar ik heb meer slechte dan goede ervaringen bij het wegnemen van pijn…” Zei hij zacht, waarna hij tegen de muur leunde en ik keek even naar onze handen, waarvan ik mijn vingers met die van hem verstrengelde en hem hierna weer aankeek en vlakbij hem ging staan.
    “Dan snap ik dat je zo doet, lieve Geovanni,” Ik zuchtte even, maar praatte toen op een kalme, rustige toon verder, terwijl ik mijn vrije hand op zijn wang legde. “Ik sta achter je, wat je keuze ook is, want ik snap dat het moeilijk voor je is… maar wil je het alsjeblieft goed over nadenken wat je gaat doen?”
    Toen draaide ik me om naar Feline en Jerry en zei, “Hij heeft tijd nodig. Dit wordt je nu niet bepaald elke dag gevraagd…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Dus je loopt mij af te zeiken omdat ik dat niet doe?! Ik had hier nooit heen moeten komen! Als ik deze gave niet had, zou hij gewoon doodgaan. En nu ga je bij mij lopen smeken?' schreeuwt Geovanni en hij trapt tegen de muur.
    Hij draait zich naar Celeste en zegt iets tegen haar die zich iets later naar mij en Jerry draait. 'Hij heeft tijd nodig. Dit wordt je nu niet bepaald elke dag gevraagd…'
    Ik zucht geïrriteerd. 'Laat ook maar,' zucht ik. 'Laten Aiden maar lekker doodgaan van de pijn,' voeg ik er bot aan toe. 'Ik ga naar buiten,' zeg ik dan en zonder Geovanni nog een blik waardig te keuren draai ik me om en loop ik de ziekenzaal uit. De deur gooi ik met een klap achter me dicht.
    'Verdomde klote kutzooi,' vloek ik zachtjes.

    [Heb ik een heel stuk getypt, sluit het internet ineens af -_-]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered