• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Ehm...Ik weet het niet,' mompelt Jerry.
    Ik kijk hem nog even aan en sla dan mijn ogen neer.
    'Ik eh, weet het ook niet echt,' mompel ik. 'Ik weet alleen dat je wel meer voor me betekent dan gewoon een goede vriend,' voeg ik er zacht aan toe zonder hem aan te kijken en friemel aan de armbandjes rond mijn pols.

    Aurora Ember Montgomery
    'Wees maar niet bang dat ik dat ga doen, ik ben niet zoals Mike,' zegt Philip.
    Ik grinnik even. 'Ik ben heus niet bang voor jou hoor,' grijns ik.
    'Heb je zin om vanavond samen uit te gaan? Ik ken nog wel een paar leuke tentjes hier,' vraagt hij dan.
    Ik denk even na en knik uiteindelijk. 'Is goed, lijkt me gezellig,' zeg ik met een kleine glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oeeeh pizzaa (: Ik ga bbq'uen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    Celeste doet de deur voor me open. "Nu mag jij als eerste, hoor," Grinnikt ze.
    "Charmant hoor, Celeste," Zeg ik met een grijns en loop door de deur heen. Wanneer Celeste er ook doorheen is, draai de de deur op slot en loop de galerij over. Snel check ik of mijn portefeuille in mijn broekzak zit, gelukkig is dat zo. Dat kan ik betalen, als een echte heer.
    "Kom je vaker in het centrum?" Vraag ik aan haar. Er zijn namelijk ook mensen die er echt bijna nooit komen.

    xMarvelous schreef:
    [oeeeh pizzaa (: Ik ga bbq'uen ^^]


    [Ik heb gister gebbq't. ;D]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Ik eh, weet het ook niet echt," Mompelt ze. "Ik weet alleen dat je wel meer voor me betekent dan gewoon een goede vriend,"
    Ik knik kort. Feline betekend ook meer dan een gewone vriendin voor me, maar heb ik diepere gevoelens voor haar? Ik flirt wel - En dat geef ik ook toe - maar.. Ik weet het niet zeker. En dan heb je ook Louise nog..
    Ik krijg het gevoel dat mijn hart twee kanten uit gaat. Feline en Louise.
    "Ehm, ik weet niet of je het erg vindt," Begin ik zachtjes. "Maar ik wil liever nog even goede vrienden blijven," Ik leg de nadruk op goede.

    Philip Wayne Parker.
    "Ik ben heus niet bang voor jou hoor," Zegt ze met een grijns.
    "Moet jij maar eens oppassen hoe baldadig ik wordt, wanneer ik dronken ben. Dat wil je echt niet meemaken," Zeg ik waarschuwend tegen haar, maar wel met een speelse grijns.
    "Is goed, lijkt me gezellig," Antwoord ze op mijn voorstel.
    "Mooi zo, dat lijkt mij namelijk ook gezellig," Zeg ik tegen haar.

    Feline Haven Chase
    'Ehm, ik weet niet of je het erg vindt. Maar ik wil liever nog even goede vrienden blijven,' zegt hij zacht met de nadruk op goede.
    Ik bijt weer op mijn lip en trek mijn knieën op waarna ik mijn armen er om heen sla. 'Oh, nee is niet erg,' mompel ik, nog steeds zonder hem aan te kijken.
    Die deal met Nathan gaat denk ik niet meer door, maar dan heb je nog Aiden... Ik schud lichtjes mijn hoofd in een poging hun uit mijn gedachten te bannen.

    Aurora Ember Montgomery
    'Moet jij maar eens oppassen hoe baldadig ik wordt, wanneer ik dronken ben. Dat wil je echt niet meemaken,' zegt hij waarschuwend maar tegelijkertijd met een speelse grijns.
    'Daarom wil ik ook niet dat je te veel bier drinkt slimpie,' grinnik ik. 'Niet dat ik dan wel bang voor je ben,' voeg ik er nog aan toe.
    'Mooi zo, dat lijkt mij namelijk ook gezellig,'
    'Dat is dan een deal, hoe laat?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [terug van eten:Y. Leuk, heb mijn zijkant van mijn pols verbrand aan een hete plaat -au- ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daphne Rachel Walker
    Al mijn lessen voor vandaag zijn afgelopen, nou eigenlijk alleen nog wiskunde maar daar snap ik hoe dan ook niks van dus ik kan daar net zo goed niet heen gaan.
    Neuriënd loop ik naar de leerlingenkamer. Als ik de deur naar de leerlingenkamer open doe zie ik Jace zitten. Hij kijkt nogal chagrijnig en ik grinnik zachtjes. 'Jacie!' roep ik opgewekt. 'Waarom zit jij hier binnen zo te mokken terwijl het buiten zo lekker weer is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    “Charmant hoor, Celeste,” Met een grijns loopt hij door en ik loop achter hem aan met een kleine grijns. “Weet ik, weet ik. Eigenlijk ben ik ook heel charmant, vindt je niet?” Grinnikte ik een beetje flirterig naar hem, terwijl hij de deur op slot draaide en we wegliepen.
    Hij checkte naar iets in zijn broekzak, en ik zag een glimp van zijn portemonnee, waardoor ik even fronste. Wilde hij ook nog voor hun beide betalen? Dat kon ze zelf ook wel hoor, ze kon wel bij hem ‘logeren’, maar dat betekend niet dat hij ook gelijk voor haar moet gaan zorgen.
    “Lieve schat,” Zei ze tegen Geovanni en ze bedacht zich dat ze dit waarschijnlijk voor de eerste keer écht tegen hem zei en niet sarcastisch of iets. “Je betaald niet voor ons beide, right?” Vroeg ze aan hem om even te checken.
    “Kom je vaker in het centrum?” Vroeg hij daarna aan haar en ze keek even naar hem. Moest ze zeggen dat ze voor vanavond Phillip had meegevraagd? Omdat ze niemand anders kon vinden en iemand nodig had… “Eh, ja, dat wel.” Begon ze aarzelend, waarna ze toch maar gelijk doorpraatte. Anders zou hij misschien andere dingen gaan denken.
    “Ik mocht vanavond wat zingen op een podiumpje bij een restaurant, maar… ik heb Phillip meegevraagd, omdat nou ja, ik kon niemand anders vinden en jij was ook niet in de buurt…” Besloot ik dus maar zo te zeggen en nu maar hopen dat hij Phillip maar heel vaag zou kennen en zou denken dat hij bij onze afdeling zat – maar dat was natuurlijk vergaande hoop en dat wist ik zelf ook wel goed.

    Jace Daniël Fox.
    Nadat ik weg was gestormd, want ik was echt boos, woedend zelfs, dat ik witheet zag, dus ik moest haar nu echt niet langer onder ogen komen. Of die jongen die bij haar was, Geovanni heette hij? Dat mannetje was trouwens nog niet van me af.
    Ik kwam boos in de leerlingenkamer van de Caligas terecht en plofte toen op de bank neer met hetzelfde withete gezicht die ik eerder had gehad. “Jacie!” Riep er opeens iemand opgewekt. Woedend keek ik op naar wie mij durfde te storen. Oh, Daphne… “Waarom zit jij hier binnen zo te mokken terwijl het buiten zo lekker weer is?”
    Geïrriteerd rolde ik mijn ogen. Waar was May als je haar nodig had? Verdomme. “Waarom ben jij zo verdomde opgewekt, Walker?” Vroeg ik bits naar haar terug, in plaats van dat ik haar vraag beantwoordde.

    -Aiden heeft nog steeds auwie en zit bij de dokter, gehe, a. Feline needs to come and rescue him… -wbw--


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace rolt geïrriteerd met zijn ogen en ik kan het niet laten even te grinniken. 'Waarom ben jij zo verdomde opgewekt, Walker?'
    'Omdat het buiten zulk mooi weer is,' zeg ik opgewekt. Ik loop naar hem toe en trek hem omhoog. 'Dus hup, mee komen jij. Meisjes vallen niet op jongens die de hele tijd chagrijnig zitten te doen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Feline zit nog bij Jerry a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Omdat het buiten zulk mooi weer is,” Zei ze opgewekt, waar ik me gelijk bozer om ging voelen, ook al was het totaal niet haar schuld. In de meeste gevallen had ik gewoon met haar geflirt, net zoals met elk ander meisje, maar ik kon May niet vinden, ze leek wel spoorloos, en Celeste had me net witheet van woede gemaakt.
    “Dus hup, meekomen jij. Meisjes vallen niet op jongens die de hele tijd chagrijnig zitten te doen.” Zei ze, terwijl Daphne me omhoog trok, maar ik werkte tegen, waardoor ze op de plek naast me viel en emotieloos keek ik haar aan. “Dat maakt me op dit moment geen flikker uit. Ik heb er geen zin in, Daphne.” Meldde ik haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace werkt niet mee waardoor ik op de plek naast hem beland en hij kijkt me emotieloos aan.
    'Dat maakt me op dit moment geen flikker uit. Ik heb er geen zin in, Daphne.'
    'Jezus Jace, hoe kom jij zo chagrijnig?' mompel ik. 'Kom op, ga gewoon mee naar buiten, misschien word je dan wat vrolijker,' probeer ik weer. 'Anders moet ik helemaal in mijn eentje naar buiten,' ik zet een zielig en sip gezicht op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Jezus Jace, hoe kom jij zo chagrijnig?” Mompelde ze, waardoor ik haar een dodelijke blik stuurde, maar er verder geen woorden aan vuil maakte.
    “Kom op, ga gewoon mee naar buiten, misschien word je dan wat vrolijker,” Probeerde ze weer, maar ik rolde alleen geïrriteerd mijn ogen. “Anders moet ik helemaal in mijn eentje naar buiten,” Ze zet een zielig en sip gezicht op en ik zucht diep als antwoord, waarna ik normaal ging zitten, klaar om op te staan.
    “Goed, goed,” Stemde ik mokkend mee in, “Maar geen gezeur verder, Daphne,” Deelde ik mee, waarna ik alvast naar de deur van de leerlingenkamer liep en toen terug draaide.
    “Dus, kom je nog of moet ik je dragen, koningin?” Het kwam er een beetje sarcastisch uit.

    -is bezig met Aiden post-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace zucht diep en gaat normaal zitten. 'Goed, goed,' bromt hij. 'Maar geen gezeur verder, Daphne,' voegt hij er dan terwijl hij alvast naar de deur van de leerlingenkamer loopt.
    'Dus, kom je nog of moet ik je dragen, koningin?' vraagt hij sarcastisch.
    Ik rol met mijn ogen. 'Oh, ik kan prima zelf lopen hoor'. Ergens heb ik de behoefte om te gaan huppelen of een radslag te maken maar volgens mij irriteer ik Jace dan alleen nog maar meer.
    'Heb je het trouwens al gehoord?' vraag ik terwijl de trap aflopen. Ik wacht niet op antwoord en praat gelijk verder. 'May is van school gegaan, raar he? Zomaar ineens. Vanochtend zei ze tegen mij dat ze vond dat ze wel genoeg had geleerd en dat hier toch niks is om voor te blijven dus is ze weggegaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered