• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    Hij haalde zijn schouders op. “Al is het voor de rest van mijn leven, ik vind het goed. Blijf maar zo lang je wilt,” Zei hij met een glimlach, en door de combinatie van zijn woorden en deze glimlach, smolt mijn hart even.
    Ja, dat is hem zeker gelukt. “Al is het voor de rest van mijn leven, ik vind het goed… Ik glimlachte gelukkig en keek weer op toen hij zijn hand liet zakken, terwijl hij de andere op mijn heup hield.
    “Dus… Zullen we iets gaan doen?” Ik hoorde een enigszins lichte twijfeling in zijn stem, wat me deed fronsen, maar hierna kwam er een charmante glimlach op mijn gezicht.
    “Wat wil je doen?” Het kwam er nieuwsgierig uit.

    [Jaa. :3 Als je dat wilt, omg, dankje. Je weet niet hoe dodelijk erg ik me verveel D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.
    "Ik moet gaan verzinnen wat jij gaat doen als je me er van kan overtuigen dat je de leukste jongen van school bent? Als ik jou was zou ik toch zelf maar iets verzinnen,"
    "Ik had het kunnen proberen," Grinnik ik. "Maar ik hou mijn ideeën voor me," Zeg ik dan met een mysterieuze grijns.
    Ook al heb ik nog geen idee hoe ik haar kan overtuigen.

    Morticia scheef:
    [Jaa. :3 Als je dat wilt, omg, dankje. Je weet niet hoe dodelijk erg ik me verveel D:]


    [Ik moet eigenlijk nog een heel hoofdstuk Mens en Techniek maken voor een proefwerk a.s Dinsdag, maar het is er te warm voor. ;D]

    Feline Haven Chase
    'Het was niks, gewoon praten,' er verschijnen lichte blosjes op zijn wangen.
    Tuurlijk. Gewoon "praten".
    'Waarom moest ik komen?' vraagt hij dan.
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik eh, wilde je nog bedanken dat je er bij was gebleven toen met Nathan enzo,' zeg ik met een lichte glimlach en druk ik zonder na te denken een klein en zacht kusje op zijn wang. Als ik door krijg wat ik gedaan heb komt er een blos op mijn wangen en kijk ik snel de andere kant op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik moet eigenlijk nog een heel hoofdstuk Mens en Techniek maken voor een proefwerk a.s Dinsdag, maar het is er te warm voor. ;D]

    [Oh, dan hoef je het niet te doen D: Het is maar wat jij wilt, gehe.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora Ember Montgomery
    'Ik had het kunnen proberen,' grinnikt hij. 'Maar ik hou mijn ideeën voor me,' voegt hij er met een mysterieuze grijns aan toe.
    'Je maakt me nieuwsgierig,' zeg ik lachend.
    Ik ben benieuwd wat hij gaat doen om me te overtuigen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Wat wil je doen?" Vraagt ze nieuwsgierig.
    Ik haal mijn schouders op en wil net zeggen dat ik de troep wel wil opruimen, maar laat dat voor me. Dat is geen leuk werkje.
    "We kunnen naar het centrum gaan om iets te drinken," Stel ik voor en kijk haar aan. Gek genoeg valt het me nu pas op dat ze echt prachtige ogen heeft.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:01 ]

    Louise Erika Sweet
    'Het was niks, gewoon praten,' Hoorde ik hem zeggen. 'Lees jij mijn sms'je?!'Hoorde ik opeens iemand zeggen in mijn hoofd. Het leek verdacht veel op Jerry's stem. Verbaasd keek ik naar buiten, maar hij praatte nog steeds met Feline.'Waarom moest ik komen?' Vroeg hij aan haar.'Ik eh, wilde je nog bedanken dat je er bij was gebleven toen met Nathan enzo,'Zei ze opeens en gaf hem een klein kusje op zijn wang. Ik werd stiekem een beetje jaloers. Ze keek snel de andere kant op. 'Ik had ze gezien toen je ze bekeek.'Zei ik in mijn gedachten. 'Die zonnebril staat je best schattig.' Zei ik ook in mijn gedachten en moet moeite doen om niet te lachen. Ze praatte nog steeds luid en duidelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Ik eh, wilde je nog bedanken dat je er bij was gebleven toen met Nathan en zo," De glimlach op haar roze lippen is klein, maar wel liefjes.
    Plotseling voel ik haar lippen op mijn wang. Ik kijk naar haar, maar ze kijkt weg.
    "Waar heb ik dan aan te danken?" Er staat een grijns op mijn gezicht en ik vraag het zachtjes.
    'Ik had ze gezien toen je ze bekeek. Die zonnebril staat je best schattig.' Weer Louise's gedachten, die ik hoor.
    'Lees niet meer mee met mijn sms'jes, oké. Dat is privé. En dankje.' Stuur ik via mijn gedachten naar haar.
    Mijn ogen worden afgeleid naar de bril die aan mijn t-shirt hangt.

    Philip Wayne Parker.
    "Je maakt me nieuwsgierig,"
    "Ik heb wel een paar ideetjes, maar die moet ik op het goede moment uitvoeren," Zeg ik tegen haar.
    "Zoenen wanneer ze dronken is en neuken wanneer ze stoned is!" Schreeuwt Mike.
    Ik spring van mijn kruk en ren naar het magazijn.
    "Philip, wegwezen, dit is barmannengebied," Zegt hij dan.
    Ik kijk hem met vernauwde ogen aan. "Hou je mond, Mike," Beveel ik hem en loop dan terug naar Aurora.
    Rustig ga ik op de kruk zitten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:14 ]

    Celeste Jade Fox.
    “We kunnen naar het centrum gaan om iets te drinken,” Stelde hij voor en keek me aan, waarna ik hem een kusje op zijn wang gaf en hem vastpakte aan zijn hand.
    “Kom op dan,” Grinnikte ik, terwijl ik alvast liep, maar toen terug keek in zijn ogen en zo een beetje achteruit liep. “Het drinken wacht op ons.”
    Er lag een grote, charmante glimlach op mijn lippen maar een uitdagende blik in mijn ogen.

    [Even snel eten, etc.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Waar heb ik dan aan te danken?' vraagt hij zacht.
    Ik kijk zijn kant weer op en zie dat er een grijns op zijn gezicht staat. Dan kijkt hij even naar de zonnebril die aan zijn t-shirt hangt.
    Ik bijt op mijn lip. 'Gewoon, omdat zoals ik al zei, je er bij was gebleven toen met Nathan'.
    Met een aarzelende blik kijk ik hem. 'Eh, hoe zit nu eigenlijk tussen eh, ons,'

    Aurora Ember Montgomery
    'Ik heb wel een paar ideetjes, maar die moet ik op het goede moment uitvoeren,' zegt Philip.
    'Zoenen wanneer ze dronken is en neuken wanneer ze stoned is!' schreeuwt Mike.
    Philip springt op en rent naar het magazijn. Iets later komt hij weer terug en gaat hij rustig weer op de barkruk zitten.
    'Lekkere vrienden heb jij,' mompel ik sarcastisch. Ik hoop toch echt dat Philip niet de dingen doet die Mike zegt, dan kan hij een flinke klap voor zijn kop verwachten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    Celeste drukt en kusje op mijn wang en pakt mijn hand vast.
    Zachtjes geef ik een klein, speels kneepje in haar hand.
    "Kom op dan," Grinnikt ze. "Het drinken wacht op ons," Zegt met met een grote glimlach op haar gezicht en een uitdagende blik in haar ogen.
    "Oké, oké, mevrouw. Ik kom al!" Zeg ik met een grijns en loop haar achterna, door de woonkamer naar de hal.

    Louise Erika Sweet
    'Lees niet meer mee met mijn sms'jes, oké. Dat is privé. En dankje.' Ik hoorde ik weer in mijn hoofd. Het was raar om opeens een hele andere stem in je hoofd te horen die niet van jezelf is. 'Sorry, zal het niet meer doen.' Zei ik in mijn gedachten. Feline beet op haar lip .'Gewoon, omdat zoals ik al zei, je er bij was gebleven toen met Nathan' Ze moest echt stoppen met op haar lip bijten. Geen wonder dat een vampier soms gek kan worden. Wat was er ook al weer tussen haar en Nathan? 'Eh, hoe zit nu eigenlijk tussen eh, ons,' Hoorde ik haar opeens zeggen en mijn mond viel half open. O, wat zou ik niet graag in Jerry's schoenen staan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Gewoon, omdat zoals ik al zei, je er bij was gebleven toen met Nathan," Aarzelend kijkt ze me aan. "Eh, hoe zit nu eigenlijk tussen eh, ons,"
    Het is een slechte gewoonte, maar ook nu doe ik het weer. Ik concentreer me op haar en probeer haar gevoelens te achterhalen, maar het is een grote warrige boel. Ik kan er totaal geen touw aan vastknopen.
    "Ehm.. Ik weet het niet," Mompel ik dan.

    Philip Wayne Parker.
    "Lekkere vrienden heb jij," Mompelt ze sarcastisch.
    "Wees maar niet bang dat ik dat ga doen, ik ben niet zoals Mike," Zeg ik tegen haar. Tenminste.. ik lijk op hem, maar ik ben niet hetzelfde.
    "Heb je zin om vanavond samen uit te gaan? Ik ken nog wel een paar leuke tentjes hier," Vraag ik aan haar.

    [Pizza maken! (H)(H)]

    Celeste Jade Fox.
    “Oké, oké, mevrouw. Ik kom al!” Ik keek nog even achterom en zag dat hij me met een grijns achterna liep, terwijl ik nog steeds zijn hand vasthield.
    De warmte van zijn hand zorgde voor kleine, warme tintelingen door mijn lichaam.
    We liepen door de woonkamer naar de hal en toen we daar waren, deed ik de deur voor hem open. “Nu mag jij als eerste, hoor.” Grinnikte plagerig naar hem.

    Aiden Lloyd.
    Ik was blij dat Feline me niet volgde, ze leek me wel het type dat zich nog bezorgd achter me aanging om te controleren of alles wel echt oké ging, zoals ik haar had gezegd.
    Diep zuchtend liep ik de laatste trap op en woelde even door mijn haren met een blik op mijn gezicht waarvan je duidelijk kon zien dat ik in gedachten was.
    De gedachten gingen voornamelijk over Feline en ik werd er helemaal tureluurs van, dus gromde ik even en klopte hard op de deur van de schooldokter.
    “Ja?” Die man was ook echt te lui om de deur open te doen, of niet dan? Dus ik deed maar de deur open met een ietwat geïrriteerd gezicht en de dokter keek op van zijn boek. Hij leek me gewoon te relaxen, niets te doen.
    “Ik wil even dat je ergens naar kijkt, doc.” De man keek me aan op een manier waarop die al duizenden keren heeft verteld hem niet zo te noemen, maar toch ging ik door.
    “Kom zitten.” Ik deed de deur achter me dicht en ging op de stoel zitten voor hem, waarna ik gelijk mijn zwarte shirt uitdeed en het verband ook eraf haalde. De wond was nog steeds dezelfde grootte en op zich zag het er van buiten wat beter uit, maar vanbinnen voelde het alsof ik zou creperen van de pijn.
    “Oh.” Het klonk kortaf en verbaasd uit de mond van de schooldokter.
    “Wat is er?” Hij zei echter niets, maar gaf me wel even een blik, voordat hij zich omdraaide en een paar spullen pakte, waarna hij het eerst schoonmaakte. Toen bekeek hij de wond beter en zijn gezicht vertrok, zijn mond werd een streep en zijn ogen vernauwde zich.
    “Oh.” Weer herhaalde hij het antwoord kortaf, net zoals hij net gedaan had.
    “Wat?” De dokter schudde echter zijn hoofd en verbond het eerst weer goed, voordat hij zijn hand erop legde. Hij had zijn ogen dicht gedaan om zich te concentreren, maar deze schoten weer open alsof hij iets gemerkt of gevoeld had dat niet klopte.
    “Oh.” Nu werd ik er wel erg geïrriteerd van, dus gromde ik boos en keek hem aan. “Wat is er nou met ‘oh’ telkens? Zeg het dan gewoon!” De schooldokter keek me droog aan en ging met zijn armen over elkaar naar me toe staan, terwijl ik nog op de stoel zat.
    “Het is een messteek,” Nee, döh, alsof ik dat niet wist, Captain Obvious. “maar diegene die je dit heeft bezorgd had zijn mes daarvoor ingesmeerd met gif. Of het zat er al in.” Hij had nog steeds een droog hoofd en ik keek hem verward aan. Wat, vergif? “En wat betekend dat voor mij?”
    Dit keer keek de dokter me serieus aan, zo serieus dat het bijna eng werd. “Dat je ernstig ziek kunt worden, en als je niet goed wordt verzorgt en je geen goede medicatie slikt, kun je er zelf aan doodgaan.”

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 19:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.