• Een leuk ideetje. (het bestaat vast al, maar ach.) Een topic waar je je stories kan dumpen om ze te promoten, maar je kunt ook zoeken naar een story. Vul het lijstje hieronder in en dumpen maar. Ik zal ook zeker bij elke story even een kijkje nemen, want mijn lijstje is een beetje leeg, maar het is vooral handig voor andere.

    Lijst:
    1. Eventueel cover >
    2. Titel (in link vorm) > [url= (link van je story) ] Titel [/url]
    3. Gerne(s) >
    4. Korte omschrijving >
    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden >
    6. Aantal woorden per hoofdstuk >
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe >
    8. Hoe vaak activeer je? >
    9. De taal geschreven/ gesproken >


    Oke, dat is het. Ik doe even als voorbeeld, en om nuurlijk mijn eigen gebeuren te promoten, mijn eigen story. ^^

    Lijst:
    1. Eventueel cover >


    2. Titel (in link vorm) > PotterTube
    3. Gerne(s) > Humor, Harry Potter, Fanfition
    4. Korte omschrijving > In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > Er zijn niet veel (geen) van dit soort stories, en het is handig als je een beetje bij wilt lopen met de HP clips.
    6. Aantal woorden per hoofdstuk > Heel verschillend. Ik activeer hoofdstukjes met een bescrijving van 10-60 woorden, en de clipjes zijn niet lang.
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 17
    8. Hoe vaak activeer je? > 2x per week
    9. De taal geschreven/ gesproken > Beschrijving is nederlands, de filmpjes vooral engels, natuurlijk, ^^

    Let's dump! ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:56 ]

    Lijst:
    1. Eventueel cover >


    2. Titel (in link vorm) > Het Doolhof.
    3. Gerne(s) > Onbekende personen, fantasy, avontuur.
    4. Korte omschrijving > Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > Het is een verhaal met onbekende personen en naar mijn mening ook een erg origineel verhaal, als je van young adult boeken houdt, zoals The Hunger Games, is het misschien wel leuk voor je om te lezen. (: Het verhaal bevat, behalve veel spanning, ook een flinke dosis liefde.
    6. Aantal woorden per hoofdstuk > Dat verschilt, van 381 tot 1620, maar de meeste hoofdstukken bevatten rond de 1000 woorden.
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 95, maar de story nadert zijn einde. Dit verhaal wordt opgedeeld in drie delen, en dit is deel één, die dus bijna zijn einde nadert.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1.



    2. Let's Fuck | Zarry

    3. Fanfiction

    4. Die heb ik niet, maar even in het kort: Zayn en Harry houden van one night stands, wat uit de hand loopt en vervolgens verliefd worden op elkaar.

    5. Het is geweldig. (: en zeer sexy.

    6. Tot nu toe rond de 400, ze zijn kort, ik weet het, maar ze worden iets langer.

    7. Twéé, makkelijk bij te houden dus.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:54 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    1.


    2. Amour ne connait pas le temps avec Louis William Tomlinson
    3. fanfiction, avontuur en romantiek (maybe a little bit of fantasy)
    4. Moeilijk om uit te leggen. Just read! (:
    5. Het is origineel, want ik heb nog nooit zoiets gelezen. Met zoiets bedoel ik tijdreizen (:
    6. Het proloog is het enigste wat tot nu toe online staat. Die heeft ongeveer 150 woorden. Het eerste hoofdstuk heb ik in word al geschreven die heeft tussen de 500 en 600...
    7. Ééntje dus.
    8. Om de dag (;
    9. Nederlands en een beetje Engels.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    1. heb ik niet :$
    2. If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan
    3. fanfiction
    4. verhuizen is niet makkelijk, vooral niet als je helemaal naar engeland gaat! het overkomt Jennifer May Sanchez, maar ze geeft de moed niet op. eenmaal in engeland ontmoet ze Niall & helpt hem door te breken bij x-factor. dit is het begin van 1D, maar of het helemaal goed komt?
    5. het is gebaseerd op de harde feiten van het leven
    6. ongeveer 200 - 800 kan heel erg verschillen
    7. 19, maar ze zijn niet heel lang & makkelijk bij te lezen
    8. bij iedere 3 reacties :$
    9. nederlands

    1. Eventueel cover >


    2. Titel (in link vorm) > Toy Soldier
    3. Gerne(s) > Drama, Onbekende Personen, Romantiek, Avontuur.
    4. Korte omschrijving > 2131. Xyienra is 18 wanneer de oorlog uitbreekt. Een nieuwe wereldoorlog. Jongens gaan verplicht naar het leger terwijl meisjes voor de keuze staan om al dan niet te vechten voor hun land. Xyienra gaat vastberaden het leger in maar wordt al snel onderdrukt. Mannen hebben hier de bovenhand en daar ondervindt ze al snel de nadelen van.
    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > Het verhaal bevat heel veel wendingen en ik zoek heel veel feedback op mijn verhaal =)
    6. Aantal woorden per hoofdstuk > Ongeveer 500
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 25
    8. Hoe vaak activeer je? > 3/4 hoofdstukken per dag. In schooltijd zal dit 1/2 zijn
    9. De taal geschreven/ gesproken > Volledig Nederlandstalig.


    And I hope.. we'll meet again..

    1.


    2. The Quest of the Human Animal.
    3. Fantasy, onbekende personen, avontuur.
    4. Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!
    5. Het is een zeer origineel verhaal en daarom zeker de moeite waard. Het kan wel eens voorkomen dat dingen op iets van een ander boek lijken, maar dat is toeval. Er zit best wel wat spanning in aangezien je niet meteen weet waar het over gaat en wat er zal gebeuren.
    6. Min. 400, max. zoveel als ik inspiratie heb.
    7. 14
    8. Als ik tijd en inspiratie heb, dus je kunt goed bijlezen. Helaas zorgt school voor een blokkade bij het schrijven en duurt het soms lang, maar het kan ook voorkomen dat ik er ineens 2 achter elkaar heb.
    9. Geschreven en gesproken in het Nederlands, namen in het Engels aangezien het daar speelt.

    Lijst:
    1. Eventueel cover >



    2. You steal my heart ~ One Direction
    3. Fanfiction, Romantiek
    4. het gaat erover dat 1D een cruise maakt en daar 2 meisjes ontmoet. Ik weet nog niet de precieze uitwerking, want het moet nog beginnen
    5. Ik heb nog nooit een verhaal over 1D gelezen waarbij ze een cruise maken en ik ga het ceht wel goed proberen te schrijven. En ook omdat ik maar 4 abo's heb
    6. geen idee, want ik heb er nog geen.
    7. 0
    8. ik probeer nu al wat vooruit te schrijven zodat ik toch minstens 3 stukjes per week kan activeren.
    9. Nederlands


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    1.


    2. VAMPIRE DIRECTION
    3.Thriller, Romantiek, Fanfiction
    4.One Direction veranderd langzaam in vampiers, er gebeuren allerlei andere dingen, die het verhaal spannend houden.
    5. Omdat er niet zoveel verhalen bestaan met One Direction als vampiers daardoor denk ik dat het origineel is.
    6. 500-1100
    7. 66 en een proloog.
    8. 1 keer per dag, als ik tijd heb meer.
    9. Nederlands.


    nothing is true, everything is permitted.

    1.



    2. from elegant lady to call girl
    3. drama | onbekende personen | romantiek
    4. Ik ga je mijn verhaal vertellen, hoe mijn leven eruit zag toen ik nog Elizabeth Carmen Samantha Strave was. Hoe mijn leven is geworden toen ik Olive Brooke werd. Hoe ik van een braaf meisje een stoute meid werd. Van highthea's en chique diner's naar afspraakjes in café's en lange nachten in de clubs. Van een groot landhuis naar een apartement 7 hoog. Hoe mijn leven in een klap veranderde, door dat monster.
    5. omdat ik denk dat je nog niet eerder zo'n verhaal hebt gelezen
    6. 200 - 500
    7. 4 + proloog (net begonnen)
    8. 1 a 2 keer per dag.
    9. Nederlands

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:54 ]


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    1.


    2. From the moment I met you everything changed | Zayn malik
    3. Fanfiction, Romantiek, Drama
    4. Lotte is een danseres. Ze wordt vriendinnen met Danielle en ontmoet zo Zayn. Ze krijgen een relatie, maar alles lijkt tegen hen te zijn.
    5.Het is een, volgens mij, origineel verhaal & het is niet zo'n afgezaagd verhaal (buiten dat het 1D is)
    6.500-1300
    7.Bijna elke dag
    8.Nederlands geschreven, engels gesproken

    Ik hoop dat je er kijkt!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:56 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    1. Eventueel cover > / (Iemand die zin heeft er een te maken? Pb ;))

    2. Titel (in link vorm) > Untitled

    3. Gerne(s) & 4. Korte omschrijving > Onbekende personen - Romantiek - Spanning - Machtsmisbruik - Rijkdom - Ontvoering - (Verborgen) Liefde - Verraad - Intriges - ...

    Many years later with; new places, new habits, new people, but also new enemies…

    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > - Volgens sommige zijn de eerste zinnen het belangrijkste. Alleen zo weet je of een verhaal goed is en of je verder wilt lezen, dus hier een voorstukje:

    De kar botste gevaarlijk op en neer. Ik voelde hoe de bezwete lichamen van enkele personen, waarvan ik er sommige goed kende, tegen me aan vielen. Kettingen, die om onze polsen vast hingen, klingelde mee met het ritme van de kar. Jammerkreten vulde de lucht en bereikte mijn oren. Voor mij hoorde ik iemand zachtjes huilen, ze prevelde gehaaste gebeden, waarvan zij zelf wist, dat het toch niets zou uitmaken. Haar gezicht was rood aangelopen en haar blonde, natte haren plakte aan haar slapen. Een man, een van de weinige in dit vaartuig, drukte zich dichter tegen me aan, waardoor ik een benauwd gevoel kreeg. Hierdoor kreeg de wenende vrouw meer plaats, maar ontnam hij mijn ademruimte. Ik wilde vriendelijk zijn en haar die plaats gunnen, maar we waren allemaal in dezelfde situatie terecht gekomen, dus duwde ik de man weer terug, zijn kwade blik negerend. We kende elkaar, maar in deze omstandigheden was het ieder voor zich.
    De zon kon zonder moeite aan onze blote huiden. Het was verstikkend heet en er was geen water of schaduw voorzien. Het zandpad dat we al lange tijd volgde, was in erbarmelijke staat terecht gekomen. Het was stoffig en zat vol putten en bobbels. Het maakte de tocht des te ondraaglijker.
    In de hele weide omtrek was er niks te zien, op enkele kleine stukken bos na. Af en toe zag je de oren van een konijn, die boven het hoge gras uitstaken en aan de helderblauwe lucht cirkelde er vogels, maar nadat ze doorhadden dat er niets te eten viel, vlogen ze weg.
    Ik wenste dat ik net als die vogels kon zijn; terug vrij
    .

    Kies nu maar zelf of je het de moeite waard vind ;D

    6. Aantal woorden per hoofdstuk > 500-600

    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 3

    8. Hoe vaak activeer je? > minstens 2x per week (Liever meer, als school het toelaat ;P)

    9. De taal geschreven/ gesproken > Nederlands

    xx, Plushie

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 20:51 ]


    1. Eventueel cover >


    2. Titel (in link vorm) > Start the Game - Hungergames
    3. Gerne(s) > Avontuur, Hongerspelen,
    4. Korte omschrijving > Sofie Anoëlle Daquin is Tribuut voor de 100e Hongerspelen. De Kwartskwelling, wat zal er deze keer gebeuren in de Arena?
    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > Omdat het een heel leuk verhaal is, en over de Hongerspelen gaat. En omdat je mij daar mee hee blij maakt (flower)
    6. Aantal woorden per hoofdstuk > 300-500
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 9
    8. Hoe vaak activeer je? > Soms elke dag minstens een hoofdstukje, maar als ik het druk heb om de twee dagen.
    9. De taal geschreven/ gesproken > Nederlands.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 20:59 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.



    Glorious Rome - 16+




    A story about the life of a fifteen year-old girl, her friendships, marriages and tragedies. A story about power, loyalty, betrayal and faith in God. A story including rape, incest, explicit violence and sex. A story about the glorious city of Rome.

    Soundtrack



    Inspired on Lucrezia Borgia.
    Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ©Leela, except for all audio material and pictures.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Misschien deze;


    2.The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    3.fanfiction, romantiek
    4.ik ben heel slecht in omschrijven :$
    5.ik zou het heel leuk vinden (:
    6.600-1000
    7.27
    8.om de dag
    9.Nederlands





    2.We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    3.fanfiction, romantiek
    4.ik ben er nog steeds slecht in :$
    5.ik zou daar heel blij van worden (:
    6.600-1000
    7.115
    8.om de dag
    9.Engels gesproken, Nederlands geschreven


    Xx

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 14:21 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    . Eventueel cover >


    2. Titel (in link vorm) > Please save me, tonight? | Harry Styles
    3. Gerne(s) > Drama, fanfiction, romantiek.
    4. Korte omschrijving >
    Okee, hier ben ik niet heel goed in, maar hier komt hij:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje geweest. Daar heeft ze veel gedronken, en dat liep uit op een one-nightstand. Die jongen, Mick, vond haar zo goed & mooi, dat hij haar meeneemt naar een plek. Die plek blijkt een huis te zijn, waar meisjes onvrijwillig tot hoeren worden gemaakt. Mick blijkt de eigenaar te zijn, en hij houdt Eve daar vast.
    Op een dag komt er een klant, Harry, en die komt vaker. Hij is de eerste klant die ooit lief tegen haar heeft gedaan, en als hij voor de zoveelste keer komt, smeekt ze hem haar daar weg te halen. En dat doet hij. Alleen Mick laat haar niet zo makkelijk gaan...
    5. Waarom je dit zou moeten lezen/ bijzonderheden > Volgens mij is het een leuk & spannend verhaal. En niet heel afgezaagd, behalve dat het van 1D is, dus tja... Lees het alsjeblieft! Oh, nu klink ik wanhopig...
    6. Aantal woorden per hoofdstuk > 600-1000
    7. Aantal hoofdstukken tot nu toe > 2
    8. Hoe vaak activeer je? > om de dag.
    9. De taal geschreven/ gesproken > Nederlands geschreven, engels gesproken.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:37 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.