• Covers
    je hoeft het maar te vragen, en ik doe me best!

    graag wel beetje info over het verhaal! en als je bepaalde plaatjes hebt, zet ze er dan bij. zeg maar wat je wil ;D

    liefs

    ps. ik stuur de link met een pb

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:29 ]


    happy girls are the prettiest girls

    XAVI zei op 3 dec 2010 - 10:10:

    Titel: Flicka
    Inleiding: [Ikweetnoggeennaam] is een negentienjarig meisjes dat studeert en thuis op een ranch leeft. Sergio Ramos is een vierentwintigjarige jongen die voetbalt en in een droomwereld leeft. Op een dag heeft Sergio schoon genoeg van zijn leven en besluit om op vakantie te gaan. Ergens waar de paparazzi hem niet kunnen vinden. De Never Summer Mountains van Wyoming. Sergio is er helemaal alleen. Hij kent er niemand en niemand kent hem. Tot hij op een dag in het grasveld ligt en er een meisje op haar paard komt rijden. Het meisje maakt een lelijke val en het paard is weg. Sergio twijfelt geen minuut en brengt het bewusteloze meisje naar het ziekenhuis. Vanaf dat moment kan Sergio aan niemand anders meer denken dan aan [.] maar [.] is kwaad op Sergio. Zij vind dat hij haar paard had moeten zoeken in plaats van haar naar het ziekenhuis te brengen.
    Foto's: Ik zou graag hebben dat deze foto erin verwerkt is, maar alleen het meisje met het bruine haar. En dan zo rennende paarden, snapje? (:
    En Sergio Ramos natuurlijk maar liefst een natuurlijk plaatje. Niet waaraan je kan zien dat hij een voetballer is. Het moet zo een beetje het gevoel creeëren dat het meisje gelukkig is met haar paarden en Sergio zich alleen voelt (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik kopieer hem even uit een andere waar de maker al lang niet meer reageert


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shisho
    Titel; Someting you can't see in a Disneymovie.
    Een klein stukje over je story; Staat bij de beschrijving van de story
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.; Gemixt lijkt me leuk
    En wat er allemaal op moet staan; Ik dacht aan Zac Farro en een meisje die weent of een meisje die wacht op iemand.
    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien; zie boven. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?