• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij grinnikte even zachtjes. 'Het lijkt mij ook gaaf..'Mompelde hij. Ik knikte even en leunde tegen muur. Ik keek even via een raam naar buiten. Het was zonnig en in de blauwe lucht vlogen een paar witte wolkjes. Ik wilde even iets zeggen, maar hoorde toen een mobiel afgaan. Het leek op een sms toon. 'Is dat jou mobiel?' Vroeg ik en keek hem aan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Louise knikt eventjes en leunt tegen de muur.
    Plotseling voel ik mijn telefoon in m'n broekzak trillen en er klinkt een sms-toon.
    "Is dat jou mobiel?" Vraagt Louise.
    Ik knik. "Ja," Mompel ik en haal m'n telefoon uit mijn broekzak. Op het schermpje staat Feline. Het lijkt wel automatisch, maar ik concentreer me op haar. Er gaat een gedachte door mijn hoofd. 'Jerry?' Het is de stem van Feline. 'Kunnen we misschien praten?' Haar gevoel straalt twijfel uit.
    Ik grinnik zachtjes en besluit te sms'en. De meeste vinden het niet fijn als ik doordring in hun gedachten.
    'Ik ben bij Louise op haar kamer, spreken we ergens af?'
    Rustig wacht ik op haar reactie.

    Feline Haven Chase
    Niet veel later krijg ik een sms'je terug.
    Ik ben bij Louise op haar kamer, spreken we ergens af?
    Ik bijt op mijn lip. Bij Louise in de kamer, zouden ze...? Ik schud even met mijn hoofd om die gedachte weg te krijgen.
    Is goed, in de schooltuin? Stuur ik terug.
    Nadat ik een borstel door mijn haar heb gehaald besluit maar gewoon alvast naar de schooltuin te gaan, veel zin om binnen te zitten heb ik toch niet en volgens mij is de kans dat ik Aiden daar tegen kom ook behoorlijk klein.
    Ik loop de school uit, richting de schooltuin waar ik me in het gras laat vallen en er languit in ga liggen. Nu alleen nog zien hoe laat Jerry komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Dan is het een deal," Grinnikt ze en knuffelt me. Haar handen blijven rusten bij mijn middel.
    Zachtjes leg ik mijn handen op haar heupen. Wanneer ik haar aan kijk zie ik kleine blosjes op haar wangen. Awh.. schattig hoor, Celeste.
    "Wat moet ik voor je doen, nu je me hier laat wonen? Als er ten minste iets is," Voegt ze eraan toe.
    "Wassen, stofzuigen, opruimen, boodschappen doen," Som ik op met een grijns en schud dan mijn hoofd. "Je hoeft helemaal niks te doen, ik ben de heer in huis en zorg wel voor het huishouden," Zeg ik en grinnik er zachtjes bij. "Jij bent gewoon een soort logé," Voeg ik er aan toe.

    Philip Wayne Parker.
    "Je mag er heus wel een paar weken over doen, hoor," Zegt ze en haalt haar schouders op. "Gewoon alleen geen maanden of jaren,"
    Ik grinnik zachtjes. Ik weet wat ze begrijpt.
    "En wat ga je doen als je me hebt overtuigt?"
    Ik haal me schouders op.
    "Dan neemt hij je mee naar bed!" Roept Mike vanuit het magazijn.
    "Mike, hou je mond!" Schreeuw ik terug en wendt me tot Aurora.
    "Ik heb geen idee," Geef ik als antwoord.

    Louise Erika Sweet
    Hij knikte.'Ja,'antwoordde hij en haalde zijn mobiel uit zijn broekzak. Ik probeerde niet te kijken, omdat het privé kan zijn, maar ik was te nieuwsgierig. Stiekem keek ik stilletjes over zijn schouder. Mensen zouden het niet kunnen lezen, maar ik gelukkig wel -ook 1 van de dingen die super handig kan zijn.- Hij stuurde een sms'je terug. Ik zag hem tikken en las het sms'je.Ik ben bij Louise op haar kamer, spreken we ergens af?
    Ze kan ook hier heen komen, zei ik in mijn gedachten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip haalt zijn schouders op.
    'Dan neemt hij je mee naar bed!' schreeuwt Mike vanuit het magazijn.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Nee. Gewoon nee.
    'Mike, hou je mond!' schreeuwt Philip terug.
    'Ik heb geen idee,' zegt hij tegen mij.
    'Dat heb je wel!' hoor ik Mike schreeuwen. 'Wat doe je anders met meisjes?!'
    Ik probeer Mike zo goed als het kan te negeren en kijk naar Philip. 'Dat naar bed gaan kan je sowieso vergeten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    'Bij Louise in de kamer, zouden ze...?' Het zijn Feline's gedachten.
    Ik schud mijn hoofd.. Nee. Dat hebben we niet.
    'Is goed, in de schooltuin?' Krijg ik daarna terug.
    Ik zucht even van opluchting. 'Ik kom eraan.' Stuur ik terug.
    'Ze kan ook hier heen komen.' Ik kijk naar Louise en schud mijn hoofd.
    "Het kan ook," Mompel ik dan.
    Rustig sta ik op van het bed en kijk Louise aan. "Ik ga," Zeg ik tegen haar met een glimlach en loop dan de kamer uit. Misschien rottig dat ik zo afscheid neem, maar ik sta nou eenmaal voor iedereen klaar.
    Ik loop de trappen af, door de school, naar de schooltuin. Daar aangekomen zie ik Feline languit in het gras liggen.
    Met een kleine grijs ga ik naast haar zitten en hang mijn zonnebril - Die net buiten opgezet had, omdat het zonnetje schijnt - af en woel door mijn haar. "Hée," Groet ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:38 ]

    Philip Wayne Parker.
    "Dat heb je wel!" Brult Mike. "Wat doe je anders met meisjes?!"
    Ik negeer Mike, maar dat mislukt volledig. "Mike, pas maar op. Anders zet ik jou uit het café!" Schreeuw ik terug.
    "Dacht het niet Parker!"
    Ik rol met mijn ogen en kijk weer naar Aurora.
    "Dat naar bed gaan kan je sowieso vergeten,"
    Ik knik. "Dat snap ik, let maar niet op Mike," Zeg ik tegen haar. "Verzin jij eens wat," Mompel ik dan en neem een slok van mijn cola.

    [Ben benieuwd wat Feline gaat vertellen. Ik heb alles van Feline en Aiden niet gelezen, dus ik ben nieuwsgierig. ;D]

    Celeste Jade Fox.
    “Wassen, stofzuigen, opruimen, boodschappen doen,” Somde hij op met een grijns, waardoor ik moet lachen, maar schud dan zijn hoofd. Mijn lach sterft langzaam uit en ik grijns alleen nog maar, terwijl ik hem nog steeds aankijk.
    “Je hoeft helemaal niks te doen, ik ben de heer in huis en zorg wel voor het huishouden,” Hij grinnikte er zachtjes bij, maar ik kon het niet laten te denken dat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
    Meestal ben ik alleen maar jongens/ mannen tegengekomen die zeggen dat huishouden alleen voor vrouwen is, of hij dit echt meent of niet – hij leek het volgens mij echt te menen – ik ben hem dankbaar.
    “Jij bent gewoon een soort logé,” Voegde hij toe en ik grinnikte. “Daar kan ik mee leven, Meneer Nelson,” Ik sprak zijn achternaam op een bepaalde liefdevolle manier uit. “Het is maar voor een korte tijd, ik beloof het,”

    [Thanks Maartje, want ik verveelde me echt dood! D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Als ik mijn mobiel afgaat wurm ik die uit mijn broekzak terwijl ik blijf liggen, wat nog best wel lastig gaat. Uiteindelijk lukt het toch en zie ik dat ik antwoord heb van Jerry.
    'Ik kom eraan.'
    Ik heb geen zin om mijn mobiel weer in mijn broekzak te wurmen dus gooi die maar gewoon in het gras.
    'Hée,' hoor ik iemands bekende stem zachtjes zeggen. Jerry.
    Ik kom een beetje overeind en leun op mijn ellebogen zodat ik hem beter aan kan kijken. 'Ik eh, sorry als ik jou en Louise stoorde,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Daar kan ik mee leven, Meneer Nelson," Ze spreek mijn naam heel liefdevol uit. "Het is maar voor een korte tijd, ik beloof het,"
    Ik haal mijn schouders op. "Al is het voor de rest van mijn leven, ik vind het goed. Blijf maar zo lang je wilt," Zeg ik met een glimlach.
    "Dus.." Ik laat een hand zakken, terwijl ik de andere op haar heup hou. "Zullen we iets gaan doen?" Zeg ik met een lichte twijfel in mijn stem.

    [Zal ik ook ff met Puk reageren bij die andere roleplay? Dan heb je nog meer te doen. ;p]

    Louise Erika Sweet
    Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. Las hij net mijn gedachten?Vreemd en indrukwekkend. 'Het kan ook'Mompelde hij dan. Hij stond rustig op en keek me aan.'Ik ga'Zei hij tegen mij net een glimlach en liep mijn kamer toen uit. Wat hij niet wist is dat ik alle sms'jes kon lezen. Ik wist dat ze gingen praten in de schooltuin. 'Veel plezier met praten!' Zei ik in mijn gedachten en keek uit mijn raam waar ik de schooltuin kon zien. Ik deed een stukje van het raam open en zag Feline .Jerry kwam aan lopen en had een zonnebril op -stond hem best goed.- 'Hée,' Groette hij haar zachtjes. Ze waren zo ver weg en ik kan alles zien en horen. Waren die oren en ogen toch nog handig! En ik was gewoon heel erg nieuwsgierig en verveeld.'Ik eh, sorry als ik jou en Louise stoorde,' zei ze later.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:49 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Ze leunt op haar ellebogen en kijkt me aan. "Ik eh, sorry als ik jou en Louise stoorde,"
    Ik schud mijn hoofd. "Het was niks, gewoon praten," Er komen lichte blosjes op mijn wangen, want het moeilijk maakt om het eerlijk over te laten komen.
    'Veel plezier met praten!' Ik hoor Louise's stem in mijn gedachten.
    'Lees jij mijn sms'je?!' Het is lastig om verontwaardigd over te komen, maar ik probeer het toch.
    "Waarom moest ik komen?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:50 ]

    Aurora Ember Montgomery
    'Mike, pas maar op. Anders zet ik jou uit het café!' schreeuwt Philip.
    'Dacht het niet Parker!'
    Philip rolt naar zijn ogen en kijkt me aan. 'Dat snap ik, let maar niet op Mike,' zegt hij. 'Verzin jij eens wat,' mompelt hij daarna.
    Ik grinnik even. 'Ik moet gaan verzinnen wat jij gaat doen als je me er van kan overtuigen dat je de leukste jongen van school bent? Als ik jou was zou ik toch zelf maar iets verzinnen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered