• Ik ben sinds een paar dagen terug van griekenland en daar was zo'n eigenaar en die vond ik zoo schattig he ik zei echt de hele tijd van 'ik wil hem knuffelen' enzo maar tOen kwam die naarnons toe omdat we eten gingen bestellen enzo en toen zei m'n vader echt gewoon tegen hem dat ik hem wilde knuffelen en hij keek me echt zo aan van wtf?? Echt serieus ik heb me nog nooit zo geschaamd he! Ergens kon ik het wel verwachten maar toch!
    Jullie ook iets heell ergs genants meegemaakt??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hahaha, wat gênant.

    En ik zat eens de hele tijd foto's te maken van iemand, samen met een vriendin, en toen kwam die jongen naar ons toe en zei doodleuk: 'Als jullie met me op de foto willen mag dat hoor.'


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik was in Egypte en ik werd helemaal gek omdat al die mannen jurken aan hadden, toen heb ik een half uur in de slappe lach foto's staan maken van die mannen :'D

    Geloof me, zo'n dingen gebeuren met mij ook, maar dan meestal met vriendinnen. :3


    Save me from myself.

    Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamtelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    haha schamtelijk x]

    ik viel van de trap op me eerste school dag ik begon gelijk goed :3


    Shoganai i ne~

    Delirious schreef:
    Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamtelijk.


    Tinka & Ghunter.

    Of ik was een keer Rebecca Black aan het zingen zonder te merken, bleek een super knappe jongen achter me te staan. Voorschut fase van hier tot Tokyo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.