• je leest t al aan de titel hea x'D

    kben namelijk heel onzeker over me eigen, omdat ik steets denk dat er mensen zijn die me niet meer mogen. omdat ze zo raar doen tegen mij, en omdat er gister zo'n ex van mij online was op msn die tegen me zij dat ik vroeger mooier was dan nu. nu weet ik het echt niet meer,, eerst dacht ik veel aan zelfmoord, omdat toch niemand me leuk vind / vond.

    hebben jullie misschien tips voor mij ?

    Op mijn profiel heb ik een zinnetje gezet die me er steeds weer aan herinnert dat er wel mensen zijn die om je geven. Dat er wel mensen zijn die je mooi vinden en dat er wel mensen zijn die je leuk vinden.
    Die ex is toch niet voor niets een ex? Zelfmoord is geen oplossing. Ik heb zelf een poging gedaan maar die is gelukkig mislukt. Je doet er meer mensen verdriet mee dan je je kunt voorstellen.
    Ik ken je niet, maar ik wil je wel graag helpen. Als je me ooit nodig hebt: Dark_Passion@live.nl
    Just remember this, and take comfort in knowing: Somebody out there cares about you, and always will.


    Bored.

    ik weet wa ge bedoeld!
    khm da ook,
    ma laat ze gewoon zeike aja :'D
    er zijn wel mense da van u houwe ^^

    hoe vaak ik da al heb moete aanhoren:
    'Elina, gy zyt zo verandert.. en, vroeger waart ge eigenlijk wel mooier.'

    ma dan hebben ze pech! Ik voel me veel beter in mn vel nu (want mn baggy broeken die half onder mn kont hangen zitten gewoon beter dan die veel te strakke skinny's van een duur merk die ik vroeger droeg -_-' hetzelfde geld voor die veel te hoge hakken! jongenssneakers zitten veel beter xD)

    en uw ex is ni voor niks uw ex e: die moet zich nii moeien met uw leven, het is toch gedaan tussen jullie!

    mijn ex dreigde ooit om Bill iets ergs aan te doen, als ik nii ging stoppen me Bill meer aandacht te geven dan hem.. -.-' twas snel gedaan tussen ons xD

    Iedereen zit wel eens in de put. Diep in de put. Ik heb da ook al gehad, maar je moet sterk zijn, en wachten tot alles weer beter gaat :') het zit hem bovendien vooral in uw hoofd.

    Er zijn echt mensen die om u geven! Ook al weet ge het nii.

    ik dacht da niemand om me gaf, tot mn vriendin er opeens achter kwam da ik mezelf iets had aangedaan, en toen is die voor mn neus beginne janken.. dan besefte ik datter wel iemand om me geeft!