• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:13 ]

    [Hallo mensjes ^^ is er al wat tijd verstreken of zit iedereen nog gewoon in de eetzaal, wachtend op een rel?]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ben er weer!]

    Luca Jones

    Ze trekt haar wenkbrauwen op en ik grinnik.
    "Waag het niet om me ook maar met één vinger aan te raken." zegt ze.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar spottend aan.
    "Als je genoeg eet, weet ik dat je genoeg kracht heb om tegen te spartelen." antwoord ik. "Dan zal ik het niet doen, beloofd."
    Ik grijns, hoewel ik tegenspartelende meisjes erg leuk en interessant vind, is het hier in de gevangenis niet zo handig. Ik vraag me af waar ik mee bezig ben, welke deal ik nu weer aan het sluiten ben.


    Your make-up is terrible

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Nee hoor, daar zie ik je niet voor aan," Grijnst ze.
    Oh, gelukkig maar. Af en toe heb ik gewoon zo mijn trekjes en ik weet dat mensen met daardoor niet vertrouwen.
    "En ik doe er alles voor om een nachtje uit die cel te zijn," Zucht ze.
    Zei wel. Ik moet mijn best doen om er voor te zorgen dat ze niet gesnapt wordt. Hoe ga ik dat doen? Er flitsen direct allemaal gevolgen door mijn hoofd. Maya wordt gestraft, ik word ontslagen. Fantastisch.
    "Oké. Dan slaap jij vanavond niet in je eigen cel," Zeg ik met een grijns.
    "Op één voowaarde," Mijn stem wordt iets zachter, hoewel er genoeg geluid in de zaal is om het te overstemmen.

    xJohnnyDepp schreef:
    [hoe laat is het in de rpg?]


    [Rond.. 9 uur, half 10.]

    Had al zo'n vermoeden dat de eerste RPG zo snel zou gaan :'D

    Is er een cipier die Dakota vanmiddag/vanavond op wilt vangen? [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [ik ben er ook weer]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Maya Juliette Adams

    Ik kneep mijn ogen samen. "Vertel?" Vroeg ik hem, op diezelfde toon, en ik haalde even een hand door mijn haar. Dat was een slechte gewoonte, en ik had het nog steeds niet afgeleerd. Ik vroeg me af wat voor voorwaarde Drew bedoelde, maar tot zover ik nu wiast had ik er redelijk veel voor over, al moest ik dat niet te vroeg zeggen..

    [Ik zit op mijn mobiel, sorry voor eventuele foutjes en de kortheid ofzo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Endure schreef:
    Had al zo'n vermoeden dat de eerste RPG zo snel zou gaan :'D

    Is er een cipier die Dakota vanmiddag/vanavond op wilt vangen? [:


    [Ik ben er vanmiddag niet, 's avonds wel weer.]

    Endure schreef:
    Had al zo'n vermoeden dat de eerste RPG zo snel zou gaan :'D

    Is er een cipier die Dakota vanmiddag/vanavond op wilt vangen? [:


    Ik ben er vanmiddag/Vanavond en dus kunnen Nessarose en/of Nick je wel opvangen.
    /Of Nick nog bij Isla staat weet ik niet, kan iemand me een samenvatting geven?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Vertel?" Vraagt ze. Verveeld, maar ook nieuwsgierig.
    Ik ga even verzitten, omdat deze banken gewoon vreselijk zitten. "Je mag het tegen niemand zeggen, anders liggen straks alle gevangenen bij me in bed," Het lijkt misschien een simpele voorwaarde, maar dat is het niet.
    "En je moet iets verzinnen, waardoor je de cel kunt verlaten. Vanmiddag krijg je namelijk een nieuwe celgenootte en zei mag niks door hebben," Mijn stem is weer even vals en streng als normaal.
    Ik werp een paar blikken de zaal in. Ook naar de nieuwe gevangene. Ondanks alle uitgebreide dossiers weet ik haar naam nog niet.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik ben er vanmiddag/Vanavond en dus kunnen Nessarose en/of Nick je wel opvangen.
    /Of Nick nog bij Isla staat weet ik niet, kan iemand me een samenvatting geven?



    Als jullie dat willen zou dat wel chill zijn ja ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Courtney Valentina Ferguson.

    Iedere onderdruk ik een braakneiging. Ondanks dat ik hier al een tijdje zit en het eten ondertussen gewend ben, blijft het ranzig.
    Ik schuif het bord wild voor me uit. Te wild. Het valt aan de andere kant van de tafel op de grond. Het vormt een grote splash op de grond. Dat ruimt iemand anders wel op.
    Ik tik met mijn nagels op de tafel en hangt zo nonchalant mogelijk op mijn stoel. Ik heb niks gedaan.
    Verveeld kijk ik om me heen. Iedereen praat met elkaar of loopt terug naar hun cel. Het ontbijt zal zo wel afgelopen zijn.

    [Er staat trouwens ook een dagschema in de beginpost. Ik geef de tijden verder wel aan in de roleplay. (:]

    Maya Juliette Adams

    Ik fronste. "Dat is alles?" Mompelde ik, en haalde mijn schouders op. Liegen was een dagelijkse bezigheid voordat ik hier terechts kwam, moest lukken toch? Waarschijnlijk zou ik toevallig een blessure hebben of iets dergelijks, ik verzon wel iets. "Oke, komt goed." Zei ik toen, en volgde zijn blik door de zaal. Fijn, een andere in de cel. Hoe zal ze zijn? Zo'n typisch groentje of iemand die wel wat 'pit' had?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''