• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DrNightmare schreef:
    [ mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik liep heen en weer "Ik weet het echt niet, maar wat ik wel weet is dat jij echt niet op de grond gaat slapen"
    "Je hoort het zometeen wel" zei ik en dacht na terwijl ik nog steeds heen en weer liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik haalde mijn schouders op en liep weer terug naar het lokaal, Summer stond nog op dezelfde plek als net.
    'hij heeft nog zijn twijfels maar het wordt wel een ja' zeg ik vrolijk.
    'vergeet trouwens wat ik vandaag in het begin allemaal zei, ik dacht toen dat je anders was'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik glimlachte "Het maak niet uit maar ik ben ook anders maar dat is alleen tegen mensen die ik echt niet mag" zei ik. "Daarom vergeef ik mezelf ook niet hoe ik al die jaren tegen James heb gedaan en ik hoop dat die dat ooit zal begrijpen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    my topics]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    James zei van niet. Ik gaf het op en ging zitte Jane sleurde hem ineens vanuit het niets mee en ik hoorde ze praten. Dus dat was ze van plan dacht ik boos. Ik liep naar jane "jane ik wil je even spreken onder 4ogen
    "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Jane kan ik je even spreken onder vier ogen' hoorde ik Lilly vragen.
    'best' mompel ik en loop weg van Summer.
    'nou meid, wat is er?' zeg ik overdreven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "denk je soms dat ik je niet doorheb? Kijk ik mag Summer graag, jou niet maar dat komt ook deels door jezelf. Maar jij bent degene die niet te vertrouwen is. je kunt haar wle tegen me opstoken maar daar heb je niks aan" snauw ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Ik stook haar niet tegen je op, ik vertel haar alleen de waarheid' zeg ik met een valse glimlach op mijn gezicht. Ik haal een pluk haar uit mijn gezicht.
    'de waarheid is dat jij een bitch bent die niet te vertrouwen is, ik ben te vertrouwen, dat weet Summer, ze blijft vannacht niet bij jou logeren, dat je het even weet'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Ja dat beslis jij en moet jij zonodig zseggen. Ze blijft wel logeren en zo kan ze ook weer met haar zusje praetn" ik keek haar chagie aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Rose blijft bij James vannacht Lilly, hoe lullig dat misschien voor Moon is, als Summer bij James is kan ze juist met haar zusje praten, anders niet' zeg ik boos. 'Accepteer het feit nou maar gewoon dat je geen vrienden hebt en die ook nooit zal krijgen'
    Ik draai me om om weer richting Summer te lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik greep haar bij haar arm. "Rose slapat daar vanacht maar na een paar dagen komt ze weer om met Moon leuke dingen te doen. Summer zal nooit bij James slapen dat weet jij net zo goed als ik" Het laatste daar erageerde ik maar niet op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Laten we het zo zeggen dat je er weer is een keer naast zit Lilly" zei ik. "Aangezien Summer wel bij mij blijft slapen"
    Ja ik zat op de grond en hoorde het hele gesprek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik wordt bij mijn arm gegrepen en draai me woest om.
    'Jezus Lilly, je draait helemaal door, James gaat Summer vergeven, Summer heeft spijt van de dingen die ze deed dus blijft bij James' roep ik boos. Ik hoor wat James zegt. 'zie je' zeg ik gelijk.
    'en laat me nu los'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:01 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”