• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:13 ]

    (Oh, ik zal mijn post wel eventjes aanpassen zodat het gelijk loopt)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Oh, ik zal mijn post wel eventjes aanpassen zodat het gelijk loopt)


    [ik heb mijne al aangepast a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Victor Benjamin Söderberg

    Chagerijnig schep ik wat eten op en ik slenter naar een van de banken. Zonder me op andere te concentreren begin ik aan het smerige goedje op mijn bord. Een normaal mens zou het niet eens opscheppen maar het is het enige wat je hier krijgt. Zuchtend neem ik een hap en met moeite weer ik mijn gezicht nog redelijk in de plooi te houden. Ik neem nog een hap en ril. Zelfs ik kan beter koken dan deze kok. Na nog drie happen houd ik het voor gezien. Voorlopig heb ik weer genoeg om op te teren daarbij hou ik helemaal niet van eten. Ik zie het meer als brandstof. Je zorgt ervoor dat je genoeg hebt voor een dag. Als het lekker is, is het mooi meegenomen maar is het dat niet dan kan ik er ook mee leven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [ik heb mijne al aangepast a.]


    (Oh nee, ik heb net de mijne ook al aangepast ;D ik denk dat het beter is als jij jouw post terug het originele maakt, dat is maar 2 of 3 zinnen verzetten.. hoop ik. Wat een verwarring bij een RPG ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Luca Jones

    "Dit eten," Ze wijst naar het bord. "Is verschrikkelijk. Dat jij nou zo'n vreetzak bent die alles eet wil nog niet zeggen dat iedereen dat is."
    Ze wind een lok om haar vinger en kijkt me aan, tot het andere meisje haar aanstoot. Ik wacht tot ze is uitgepraat.
    "Nou, dan ben ik de enige slimme." antwoord ik nonchalant. "De enige die begrijpt dat er de hoognodige voedingstoffen inzitten om sterk te blijven." Ik lach even, het klinkt behoorlijk kil.
    Ik blijf naar haar kijken om te zien of ze de hint begrijpt. Vast niet, de meesten hier zijn zo dom als het achtereind van een koe.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Nou, dan ben ik de enige slimme,' antwoordt hij nonchalant. 'De enige die begrijpt dat er de hoognodige voedingstoffen inzitten om sterk te blijven'.
    Hij lacht kil en zijn ogen lachen niet mee. Die zijn nog killer dan zijn lach van net.
    'Als je zo slim was dan zou je hier nu niet zitten,' zeg ik terwijl ik hem aanblijf kijken. 'En er mogen dan wel hoognodige voedingsstoffen inzitten, ik eet dit pas als ik bijna ga flauwvallen,'
    Ik snap echt niet dat hij dit eten wegkrijgt. Maar ja, het is dan wel een jongen, en sommige jongens maakt het niks uit wat ze eten, als ze maar eten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry! Ik moest afsluiten, anders had mijn moeder de latop een eind heen gesmeten. Ik kijk of ik nog even reageer. (:
    Nu eerst tandenpoetsen, enzo.]

    [Maakt niet uit hoor, neem je tijd (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LEADERLOUIS schreef:
    [Waar kan ik naartoe ? Vrouwelijke cipier ...]


    [Je kan naar de eetzaal, daar zijn de meesten.]

    Aragog schreef:
    [Maakt niet uit hoor, neem je tijd (:]


    [Ok, thanks. ;D]

    • Delphine Sarah Parker

    Drew. Ik fluister zijn naam voor me uit en mijn lippen lijken het wel te omarmen. Terwijl Luca Nicole probeert te overtuigen om 'de nodige voedingsstoffen binnen te halen', probeer ik onopvallend Drew's richting uit te kijken. Iedere keer als ik hem zie is er een irritant lichtje in mijn hoofd, een punt van herkenning. Maar ik kan me niet herinneren op wie hij lijkt. Het zijn vooral zijn ijskoude ogen die ervoor zorgen dat hij me zo intrigeert. Zijn ravenzwarte haren en donkere wenkbrauwen zijn het die ervoor zorgen dat ik hem er mysterieus en vooral onweerstaanbaar uit vind zien. Ik zet het gevoel van me af en zucht diep. Wie weet hoe lang ik hier nog zit, waarschijnlijk zal ik nog wel de kans krijgen om hem ooit wat dichterbij te kunnen bekijken en misschien zo te achterhalen op wie hij lijkt.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [oke is goed]

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau- 

    Ik kijk rond er zitten flink wat mensen in de zaal. Eerst haal ik een bordje prut af terwijl ik bedenk wat ik met mijn ontbijt zou kunnen doen. De enige cipier die ik zie zitten is Drew, een glimlach verschijnt op mijn gezicht misschien heeft hij wel een sigaret voor me. Dit betekent dat we flink wat kunnen flikken, Drew lijkt het allemaal niet zo nauw te nemen en bovendien schijnt hij te genieten van alle rellen tijdens de bijeenkomsten zoals het ontbijt. Ik doe dat in ieder geval wel heerlijk vind ik het. Natuurlijk zou het nog vele malen leuker zijn als ik stiekem de achterbakse veroorzaker van de fight was maar mijn tijd kwam nog wel.  Ik weet nog niet zo goed wat ik van hem moet vinden, hij heeft een bepaalde air die me intrigeert aan de andere kant weet ik van mezelf dat ik me enorm erger aan mensen die dezelfde karaktertrekjes vertonen als ik ook al is het er maar een. Ik zou hem nog wel uittesten, ooit als ik daar zin in had. Op dit moment had ik helemaal geen zin. Ik loop met mijn ontbijt naar een lege plek op de banken mevrouw de celgenoot moet zelf weten of ze volgt of niet. Een stuk van mij vandaan zit een jongen voor z'n ontbijt hij heeft duidelijk geen honger of zin in eten. Ik kijk nog eens rond voor de rest zit iedereen gezellig met elkaar te praten alsof ze een stel luifelhoppers zijn. Matt, de naam spookt nog steeds door m'n hoofd. Ik vind het niet eens zo erg dat ik nu hier zit wat me steekt is dat Matt nog steeds ergens op deze wereld leven rondloopt. De behoefte naar een sigaret speelt weer op.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Luca Jones

    "Als je zo slim was dan zou je hier nu niet zitten. En er mogen dan wel hoognodige voedingsstoffen inzitten, ik eet dit pas als ik bijna ga flauwvallen." Ze kijkt me aan en ik kijk gewoon terug.
    "Ik was slim genoeg, maar hun waren nog slimmer." grinnik ik op het eerste. "En dat is dan jou probleem, mij heb je er niet mee. Alles behalve trouwens. Mijn advies was alleen in jou voordeel."
    Ik grinnik zacht en eet het laatste beetje op zonder het te proeven. Dom meisje, volgens mij zijn alle meisjes zo naief. In ieder geval wel die ik ontmoet had. Ongeduldig wacht ik af tot er choas uitbreekt, waarom duurt het zo lang? Ik wil een beetje lol beleven.


    Your make-up is terrible

    [Iemand zin om met Chay te praten ofzow?]


    El Diablo.

    [Victor is vrij.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."