• Limburg in de buurt van hitterecord

    Update: zaterdag 18 aug 2012, 18:13
    Het wordt morgen zo warm dat Limburg in de buurt komt van het hitterecord. Dat staat op 38,6 graden en werd in 1944 gemeten in Warnsveld.

    Het is nog de vraag of die temperatuur wordt gehaald. Ook is niet zeker dat het de warmste dag van de eeuw wordt, maar de temperatuur komt er wel in de buurt. Het eeuwrecord staat nu op 37,8 graden, gemeten in Arcen op 8 augustus 2003.

    In De Bilt werd het vandaag warmer dan 30 graden en daarmee is het de eerste tropische dag van dit jaar. Ook morgen is dat het geval. De dagen daarna wordt de 30 graden niet meer gehaald, zodat er nog geen sprake is van een hittegolf.

    Bron




    Lol, juist ja.
    Dus, wie woont nog meer in de buurt van dit hitterecord?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wacht, heb je het over Nederlands LImburg of Belgisch Limburg?
    Want ik woon in het Belgische Limburg n.n


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nah, ik woon in Gelderland, maar het is hier ook warm :3


    Tijd voor koffie.

    Ik woon in Groningen/Drenthe. Daar hebben we een nieuw record, sinds 1994. (krul) - ja ik keek net toevallig het nieuws.


    Life is a beautiful struggle

    Fuck it, vandaag was het al bloed heet, heel leuk als je post moet bezorgen, laat staan morgen.
    Ok ik ga verhuizen naar de zuidpool, wie gaat er mee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Squido schreef:
    Wacht, heb je het over Nederlands LImburg of Belgisch Limburg?
    Want ik woon in het Belgische Limburg n.n

    Nederlands Limburg ^^

    Ik woon dichter tegen de kust. Gelukkig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik woon in Limburg (België ) en het was hier echt snikheet. Je kon niet eens normaal wandelen. -_-

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:25 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Floyd schreef:
    Fuck it, vandaag was het al bloed heet, heel leuk als je post moet bezorgen, laat staan morgen.
    Ok ik ga verhuizen naar de zuidpool, wie gaat er mee?

    Ik:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En morgen wordt het nog heter:Y)
    Langleve een opblaas zwembad:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik woon in Limburg en ik ging kapot doen ik terugkwam van mijn werk.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmmmm... *vind ik niet leuk*


    Deep inside, I've never felt alive

    Rembrandt schreef:
    Ik woon in Limburg (België ) en het was hier echt snikheet. Je kon niet eens normaal wandelen. -_-


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En ik zat vandaag op de fiets naar de stad toe, ik dacht dat ik dood ging... Ik woon er in de buurt ja.... Echt geen zin in morgen, dit is gewoon te warm....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik woon in Noord Brabant en ook hier is het nog steeds belachelijk warm. Ik kon niet eens buiten zitten omdat we de volle zon op de tuin hebben D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wow, ik ben blij dat ik niet meer in (Belgisch, welteverstaan) Limburg ben!
    Ik zie hier al af van de warmte, pfoe.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol in Helmond word het morgen ook 38 graden. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.