• Lana Julia Evans is een meisje van 15. Ze woont met haar grootouders en oom in een huisje aan de rand van Rotterdam. Ze heeft geen vader en moeder meer. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader bij een trein ongeluk. Terwijl haar eigen land niets kan doen aan een nieuwe oorlog, ziet ze alles veranderen. Ze ziet hoe de joden onderdrukt worden en mensen langzaam verdwijnen. Net als haar eigen vriend Thomas die van school af, omdat hij jood is en niet meer de zelfde dingen mag als elk gewoon mens. Ze ziet hoe sommige delen van de stad in as worden gebombardeerd en de stad vult met rook. Maar wat als haar grootouders en oom een geheim bewaren, dat hun allemaal in gevaar kunnen brengen? Zullen ze het overleven?


    Zal ik het doen of niet? Zo, ja weet iemand nog een leuke titel in het Nederlands of Engels?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Doen
    A secret becomes dangerous if somebody knows it.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Klinkt leuk :Y)
    Ik heb helaas geen idee hoe het zou moeten heten...


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    leuk.
    Titel: When dark comes, you are my light.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.