• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vorige topic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Dat vind ik erg lief van je, als ik echt erge last ervan krijg zal ik aan je denken. Meisje' dat laatste zij ik op een plagerig toontje.

    'Ach, liever een kapot shirt dan een kapot vest, gelukkig heb ik een vest. veel kouder word het hier vast toch niet.' ik kijk naar mijn shirt, twee grote scheuren zaten erin.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:01 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lize
    "Het wás. Ik lieg niet," zeg ik lichtjes boos.
    Ik vloekte wat in het Russisch, zodat ze het hopelijk niet verstonden. Geïrriteerd begin ik weer heen en weer te lopen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arrow

    "Het wás. Ik lieg niet." Ik hoor boosheid in haar stem.
    "Wijs ons de uitweg alsjeblieft." Zeg ik en ga in haar pad staan.
    "Ik vind het hier eng, en niemand hier vind het een leuke grap." Zeg ik en kijk haar aan.
    Ik voelde mijn benen als zeep worden maar ik bleef gewoon staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lize
    Ik pak de jongen bij zijn schouders vast en schud hem wild door elkaar.
    "Verdomme, als ik dat wist. Ik ben geen Einstein, ik weet dus de uitgang niet, tenzij je uit een raam wilt springen!" roep ik door de ruimte.
    Ik raap mezelf weer bij elkaar en laat de jongen los.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (door het raam springen, is dat een verzoek of een optie? want levi doet dat echt xD)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:15 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AlienQueen schreef:
    (door het raam springen, is dat een verzoek of een optie? want levie doet dat echt xD)


    [Ghehehe, beide xD .]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (lololol)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Alhoewel, Levi dan volgens mij word leeggezogen, want als hij eruit gaat springen, krijgt hij zeker wat glas met zich mee en dan begint hij te bloeden en vampiers die houden nogal van bloed.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arrow

    Ik schrik als ze me vastpakt wild door elkaar schudt.
    "Verdomme, als ik dat wist. Ik ben geen Einstein, ik weet dus de uitgang niet, tenzij je uit een raam wilt springen!" Roept ze door de ruimte.
    Ik knijp mijn ogen bang dicht, maar gelukkig laat ze me los.
    "S-Sorry!" Piep ik en stap achteruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Hij Bloed al, hij heeft net zijn hand gesneden :P komdankomdan xD En de vampiers gaan niet naar buiten als de zon schijnt dus dan moet hij even wachten xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lize
    "Als je uit het raam wilt springen, geef ik je met alle plezier een duwtje als je zo door blijft gaan," zeg ik chagrijnig.
    Ik moet mezelf beheersen, maar woede-uitbarstingen zijn volgens mij menselijk, dus dan trappen ze erin.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AlienQueen schreef:
    (Hij Bloed al, hij heeft net zijn hand gesneden :P komdankomdan xD En de vampiers gaan niet naar buiten als de zon schijnt dus dan moet hij even wachten xD)


    [Hahaha xD]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [wat heb ik gemist en waar kan ik weer verder?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (als het goed is ben je bij Arrow en de rest)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira