• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb om eerlijk te zijn geen idee welk boek ik voor het laatst gelezen heb (cat).

    Tell me about je username.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn Username is een stad in Kenia. Ik hou van Afrika dus het spreekt voor zich.

    Tell me about your signature.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn username komt van Glee. Het is de naam die Finn bedacht voor de baby.
    Mijn signature is een quote van Liam Payne die ik wel lief vond.

    Tell me about je laatste proefwerk?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:15 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn laatste proefwerk was voor wiskunde en dat heb ik verknalt, zoals ik altijd bij wiskunde doe.

    Tell me about your friends.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:20 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik heb niet veel, want ik kies alleen betrouwbare personen uit. Ik kan ze allemaal op 2 handen tellen, but they Rock!!

    tell me about your pc


    -

    Staat vol met covers en verhalen die ik schrijf. Verder staat youtube ook bijna altijd open


    Tell me about your favorite song.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het is een lied over hoe een persoon liefde relateert met regen.



    Tell me about je laatste vakantie


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat was in Parijs, afgelopen week. Het was awesome ^^, we hebben in 3 dagen ontzettend veel gedaan en ik heb een heel groot deel van de stad gezien, maar wat me het meeste is bijgebleven zijn toch de zwervers en bedelaars die overal zaten. Dan wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt. Zeker omdat er ook winkels waren waar je niet naar binnen mocht als je niet meer dan een miljoen te besteden had...
    Maar verder was het echt heel leuk, ik heb nog wat souvenirs gekocht (een sjaaltje en een paar eiffeltoren sleutelhangers voor mijn vriendinnen)
    Owja en de metro dat weet ik ook nog heel goed, daar waren veel knappe jongens (en dieven ^^ gelukkig is er van mij niets gestolen c: )
    Whow best een lang verhaaltje ^^...

    Goewd tell me about je laatste grote liefde c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Het was in Spanje, en het was geweldig want er was een hele leuke boy (A)

    Dat was die leuke Spaanse jongen van de vakantie, want hij was zo lief, en knap ^^

    Tell me about your crush..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:32 ]


    El Diablo.

    My crush..
    Op het moment heb ik er geen. (krul)

    Tell me about your favorite artist


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mag ik er maar ééntje kiezen? :c Nou, dan kies ik Coldplaaaay. Coldplay is al jaren mijn favoriete band, ik vind het alleen jammer dat ze met hun laatste album zo veranderd zijn, maar ja, dat doen bands als ze populair worden bij het grote publiek, veranderen! Jammer, jammer, maar helaas. Gelukkig bestaan de geniale oude nummers nog en spelen ze die nog gewoon live. (A)
    Tell me about your day.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Edit: Oh wait, ik was zo mijn verhaal aan het typen dat ik niet gezien had dat er voor mij nog iemand was ;x
    Goed, hoe was mijn dag.. Op school wel rustig, beetje les gehad, en daarna een heeeel saai hoorcollege. Toen ben ik in de lekkere zon naar huis gegaan, wel met de trein en bus, das wel jammer, maarja.. Aan het leren voor mijn toets is niet veel van gekomen, ik was om 3 uur thuis en ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om toch maar 6 bladzijdes te kunnen lezen -.-' En nu ben ik moe, heel erg moe.. ;p

    Favoriete artiest, dat is zonder meer Destine <3 Ofja, eigenlijk is dat een band, maargoed :Y)
    Nou, eigenlijk leerde ik ze kennen door een (ondertussen ex-)vriendin van mij. Zij had ze ergens als voorprogramma gezien en stuurde me een liedje van ze. Toen ze dicht bij ons in de buurt en concert gaven, ging zij daar met een paar mensen heen en ben ik mee gegaan. Vanaf dat moment ondertussen 3 jaar geleden ben ik pas écht fan van ze geworden. Ik vind ze gewoon echt goed spelen live, ze hebben humor waar ik om kan lachen, ik vind ze gewoon awesome ^^ Ik heb ze nu 6 keer gezien, en 1 juni ga ik ze voor de zevende keer zien als ik vrij kan krijgen van stage tenminste, en als er nog kaartjes te krijgen zijn haha.

    Temm me about your last nightmare

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:45 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar volgens mij kwam mijn overleden kat erin voor. Die was boos en ik weet niet waarom.

    Tell me about your favourite sport.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:35 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Evenomhoog?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik sport niet. (cat)
    Tell me about your favorite tv-programma.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you