• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Boy - TheRumIsGone
    Jacob Russell Brand - Tisiphone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Girl - Space
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Boy - Mo0nlight.
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:13 ]

    scribere schreef:
    [trusten is er trouwens iemand voor Beau?]


    [Ik ben er nog(Courtney). Ik reageer wel korter en slomer..]

    [Is er een cipier die Alex wil joinen ? Ze is maar zielig XD]

    Maya Juliëtte Adams

    Een kleine grijns sierde mijn lippen, en ik keek hem aan. ''Ben je de bewaking vergeten?'' vroeg ik hem, en keek hem geamuseerd aan. Éen nachtje goed slapen zou me goed doen, al wist ik niet helemaal of dat het was wat hij bedoelde.. Ik steunde mijn hoofd op mijn hand, en keek hem afwachtend aan.
    Drew zag er niet verkeerd uit, al had hij zo zijn momenten waarvan ik niet precies wist wat ik van hem moest denken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    'Kan ook' mompel ik, en kijk hoe hij de laatste restjes op zijn lepel schuift. Hij duwt de lepel voor mijn neus en ik lach kort. 'Neh, eet jij maar' grijns ik, en duw de lepel weer richting zijn mond. Ik moest het voedsel hier echt niet, maar ik at toch een beetje om niet te verhongeren. Ik haal een hand door mijn lippen en vis een lipgloss uit mijn zak. Ik doe wat op mijn volle lippen en stop hem daarna weer weg.


    El Diablo.

    Password schreef:
    (...)

    [Ik ben er nog(Courtney). Ik reageer wel korter en slomer..]

    [Is goed hoor :)]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:42 ]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor Benjamin Söderberg

    "Neh, eet jij maar."
    Ik haal mijn schouders op en stop dan de lepel in mijn eigen mond. Het is nog redelijk rustig, iets wat het normaal niet zo is. Ergens beangstigt het me, chaos is beter. Ik lik de lepel af en gooi hem dan samen met mijn bordje, vanaf een afstandje, in de prullebak. Het blijft altijd leuk als het lukt, zoals nu. Grijzend richt ik me weer op Chayenne.
    "En gaat deze dag deze schone dame iets moois brengen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chayenne

    "En gaat deze dag deze schone dame iets moois brengen?" zegt hij nadat hij zijn bord en lepel in de prullenbak heeft gegooid. Ik haal mijn schouders op. 'Dat mag jij verzinnen' grijns ik. Ik kijk even rond. Iedereen is rustig. 'Rustig hé?' mompel ik, en draai weer terug naar Victor.


    El Diablo.

    Victor Benjamin Södenberg

    "Dat mag jij verzinnen. Rustig hé?"
    Ik schud met mijn hoofd en buig wat dichter naar haar toe.
    "Niet er overheen praten, hè meisje," grinnik ik zachtjes.
    Chayenne is een heerlijk kind om te grazen te nemen. Uitdagend, leuk voor een avond of nacht - als het mee zit - en om daarna weer even hard te laten vallen.
    "Mag ik tegenwoordig jou dagindeling maken?" vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Drew.

    "Ben je de bewaking vergeten?" Mompelt ze en laat haar hoofd op haar arm steunen.
    Ik schud mijn hoofd en bedenk me iets. "Ik hoop niet dat je me aan ziet voor een verkrachter," Mijn stem is gedempt. "Maar, ik moet vanavond afsluiten. Ik kan je naar buiten smokkelen, als je wilt natuurlijk," Dat laatste voeg ik er enkel aan toe om haar te overtuigen. Het is een tijd geleden dat ik vrouwelijk gezelschap heb gehad. Niet dat ik het ga misbruiken, dat zal me mijn baan kosten.
    Ik laat mijn ogen even door de ruimte glijden. Iedereen eet nog rustig. Hier en daar wordt af en toe luidt gepraat, maar dat is het.

    [Ik ga slapen. Tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Slaap lekker!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    scribere schreef:
    (...)
    [Is goed hoor :)]


    [Waar is Beau?]

    [Iedereen die gaat slapen of nu slaapt; Sweet Dreams. Ik post nog 1x en dan ben ik ook weg.]

    scribere schreef:
    [oke is goed]

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau- 

    Ik kijk rond er zitten flink wat mensen in de zaal. Eerst haal ik een bordje prut af terwijl ik bedenk wat ik met mijn ontbijt zou kunnen doen. De enige cipier die ik zie zitten is Drew, een glimlach verschijnt op mijn gezicht misschien heeft hij wel een sigaret voor me. Dit betekent dat we flink wat kunnen flikken, Drew lijkt het allemaal niet zo nauw te nemen en bovendien schijnt hij te genieten van alle rellen tijdens de bijeenkomsten zoals het ontbijt. Ik doe dat in ieder geval wel heerlijk vind ik het. Natuurlijk zou het nog vele malen leuker zijn als ik stiekem de achterbakse veroorzaker van de fight was maar mijn tijd kwam nog wel.  Ik weet nog niet zo goed wat ik van hem moet vinden, hij heeft een bepaalde air die me intrigeert aan de andere kant weet ik van mezelf dat ik me enorm erger aan mensen die dezelfde karaktertrekjes vertonen als ik ook al is het er maar een. Ik zou hem nog wel uittesten, ooit als ik daar zin in had. Op dit moment had ik helemaal geen zin. Ik loop met mijn ontbijt naar een lege plek op de banken mevrouw de celgenoot moet zelf weten of ze volgt of niet. Een stuk van mij vandaan zit een jongen voor z'n ontbijt hij heeft duidelijk geen honger of zin in eten. Ik kijk nog eens rond voor de rest zit iedereen gezellig met elkaar te praten alsof ze een stel luifelhoppers zijn. Matt, de naam spookt nog steeds door m'n hoofd. Ik vind het niet eens zo erg dat ik nu hier zit wat me steekt is dat Matt nog steeds ergens op deze wereld leven rondloopt. De behoefte naar een sigaret speelt weer op.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Maya Juliëtte Adams

    Ik lachte even. ''Nee hoor, daar zie ik je niet voor aan.'' grijnsde ik. Ik kon me prima verdedigen, dat heb ik in de loop van de jaren wel aangeleerd. ''En ik doe er alles voor om een nachtje uit die cel te zijn.'' zuchtte ik, denkend aan de kou en de eenzaamheid. Daarbij mocht ik Drew wel, dus bang voor een één of andere verkrachting of misleiding was ik niet.

    [Ze is dus alleen in haar cel, Dakota komt er morgen bij (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''