• Topic 1.
    Topic 2.
    Topic 3.
    Topic 4.
    Topic 5.
    Topic 6.


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cedric-
    'jep, sommige mensen krijgen ook kippenvel als ze bang zijn,' zeg ik. Nog steeds glimlach ik. 'en je moet niet gaan zeuren oer mij dat ik een koukleum ben, thuis was het nooit onder de 16 graden, meestal rond de 28 het hele jaar.' het was fijn om eens te lachen. Wat we gingen doen wist ik niet. Hulp was niet nodig, en anders vroegen ze het maar.

    Dana
    'Bij ons was het nooit echt warm,' zei ik. 'Mijn broer zeurde altijd dat hij het koud had.' Ik glimlachte breed terwijl ik Cedric aan keek. 'Dus,' zei ik. 'Wat gaan we nu doen?' Zelf wist ik niet veel te doen op dit moment. Veel was er ook niet te doen. Bijna alles was afgebrand of weggevaagd door de bom. Ik hoopte dat Cedric iets wist.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    'Ik heb geen idee wat we kunnen doen,' zeg ik rustig. 'Ik denk dat we nu gewoon wat tijd voor onszelf hebben.' Ik sla mijn arm even om Dana en ging zitten.

    [men ik ben dus inspiratieloos........ sorry:(]

    Dana
    Ik ging naast Cedric zitten. Rustig haalde ik mijn hand door mijn haar en keek Cedric even glimlachend aan. Het was best raar om tijd voor jezelf te hebben in zo'n situatie. Ik zuchtte even terwijl ik vingers in elkaar vouwde en gelijk weer uit elkaar vouwde. Ik had niet veel te doen. 'Heb je het nog steeds koud?' vroeg ik om de stilte te verbreken.

    [ik ook niet. ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    Even kijk ik naar Cherie. Heather was ondertussen verder gelopen. Ze had nog veel werk te doen. Voorzichtig stond ik op, steunend op de bedrand. Nu de wonden op mijn rug vaker aangeraakt zijn, waren ze ook gevoeliger voor bewegingen. Ik vertrok mijn gezicht even toen ik een paar stappen in Cherie's richting deed. Nu had ik alleen nog een schoon shirt nodig. Voor zover ik wist was mijn kamer niet echt verwoest. Het voelde raar met dat verband.

    Cedric
    'Nee nu valt het mee,' zeg ik. Op plekken waar geen wind was was de temperatuur best aangenaam. Langzaam viel ik weer terug in gedachten. Niks doen was op dit moment best slecht voor me. Eigenlijk moest ik nog naar de kapitein, al dacht ik niet dat hij veel aandacht voor me had. Hij runde een deel hier nu geloof ik. Ik had geen idee of Dana het gemerkt had, dat ik weer teveel aan het denken was. Stiekem hoopte ik van niet.

    [ik hoop dat dit een beetje fatsoenlijk is om op verder te kunnen.]

    Genoeg is het zeker. :'3 Ik regeer zometeen tijdens de reclame van Glee. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    Ik zweeg even en keek voor me uit. Toen ik weer naar Cedric keek zag ik dat hij weer in gedachte verzonken was. Ik legde mijn hand op zijn knie en keek Cedric recht in zijn ogen. 'Als je nog meer gaat denken, knapt je hoofd uit elkaar,' waarschuwde ik hem. Oké, het was flauw om zoiets te zeggen maar ik vond het vervelend als Cedric ergens mee zat en ik wist niet wat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Voelt het nu wat minder pijnlijk?' vroeg ik, terwijl ik Gawain voorzichtig een beetje opving. Ik had het idee dat hij nog steeds last had van zijn rug, wat op zich niet zo gek was, dus vond ik dat hij voorzichtig aan moest doen. 'In ieder geval is er nu geen bloed meer te zien,' zei ik met een glimlach Gawains kant op. 'Zullen we even naar buiten gaan?' vroeg ik hem. Ik begon het warm te krijgen hierbinnen, we zaten er ook al best lang. 'Misschien kunnen we nog ergens helpen. Ik denk haast van wel. Er moet een hoop gedaan worden voordat het hier weer allemaal hersteld is.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    'Als je nog meer gaat denken, knapt je hoofd uit elkaar.' Dana haalt me weer eens uit gedachten. 'Ach, veel anders is er niet te doen,' mompel ik. Ze had haar hand op mijn knie gelegd en keek me recht in mijn ogen. 'Ik weet ook niet meer wat ik overal mee moet doen.'

    Gawain
    'Het voelt nu gevoeliger dan eerst,' zeg ik. Ik was blij dat ik bij Cherie was. ik lachte om haar opmerking. Ze vroeg of we naar buiten konden. 'Buiten is het fijner dan binnen,' zeg ik. 'Kunnen we even een schoon T-shirt gaan halen, volgens mij is mijn kamer nauwelijks verwoest.' Voorzichtig liep ik naar de deur. Ik wou naar buiten toe, te lang binnen zitten was slecht voor me.

    Dana
    Ik wende mijn blik af en keek naar een rots blok in de verte. 'Dan weet ik het ook niet,' zei ik zacht. Ergens had ik het gevoel dat ik Cedric irriteerde. 'Als je alleen wilt zijn moet je het zeggen.' Ik keek Cedric nog steeds niet aan maar ik hield hem wel via mijn ooghoeken in de gaten. Als hij even rust wilde kon ik dat best begrijpen. Ik speelde met een draadje dat los zat van mijn shirtje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Denk je echt dat je kamer nog heel is?' vroeg ik. Ik wist bijna zeker dat de mijne een complete ruïne was geworden, hij zat vlakbij de plek waar de explosie was begonnen. Gisteren was ik er nog ontevreden mee: met mijn roze kamer die zo precies naar mijn smaak ingericht was dat het eng werd. Maar nu zou ik een moord doen om mijn spullen terug te kunnen krijgen. En dan nog niet eens omdat ik er behoefte aan had, maar omdat ik aan veel van die spullen emotionele waarde hechtte. Ze deden me denken aan thuis, aan mijn ouders. Over ouders, zouden die wel weten wat er hier was gebeurd? Vast niet. Een bom op dit eiland gooien zou vast één of andere geheime missie van de overheid zijn geweest.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    'Nee je mag best blijven,' zeg ik snel. Dana had zeker een te negatief beeld. 'Alleen zou ik alleen nog maar meer gaan denken,' mompel ik er achter aan. Ik liet mijn hoofd hangen en zuchtte. Ik wou dat alles nog gewoon normaal was en dat ik de kapitein zou kunnen spreken. Nu had hij het veel te druk voor die dingen.

    Gawain
    'Denk je echt dat je kamer nog heel is?' vroeg Cherie. Ik dacht even na. 'Ja ik geloof van wel, ik sliep aan de andere kant en we zijn uit mijn kamer kunnen ontsnappen tijdens de explosie,' zeg ik. Ik sloeg mijn arm om Cherie's schouders voor een beetje steun. Ik was nog steeds moe na alles. Wat konden we nog doen? Alles om me heen was een ravage en ik kon nu ook niet echt veel. De meeste bewegingen waren gevoelig of zelfs pijnlijk.

    Dana
    Ik keek Cedric met een beetje medelijden aan. 'Kom,' zei ik en ik gaf hem een knuffel. 'Je hebt afleiding nodig.' Ik wist alleen niet wat. Voorzichtig liet ik Cedric los en keek hem recht in zijn ogen aan. Ik glimlachte even. 'Zullen we toch maar een rondje wandelen. Als je stil blijft zitten dan ga je eerder na denken.' Ik grijnsde even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ik glimlach naar Gawain als hij me bedankt. "Geen dank, graag gedaan." Vlug ruim ik de spullen op die ik gebruikt heb en dan richt ik me nog even tot Gawain. "Ik moet nu weer verder, maar als je nog iets nodig hebt moet je een van de zusters even aanschieten, die zullen je helpen." Ik glimlach even bemoedigend naar hem, en ook naar Cherie, die nog steeds naast hem zit. "Het is lief van je dat je bij hem bent gebleven, Cherie. Bedankt dat je me geholpen hebt." Ik zeg ze gedag en loop naar de wastafel om daar met desinfecterende zeep mijn handen te wassen. Het leek me verstandig even bij Valerie langs te gaan. Wie weet kan lukt het me haar er van te overtuigen de zuster in leven te houden en bovendien vraag ik me af hoe het met de piloot gaat. Ik droog mijn handen af aan de handdoek die er hangt en loop naar buiten. Vrijwel alle gewonde mensen liggen nu op de ziekenzaal of zijn geholpen. Er zitten nog een paar mensen buiten die slechts kleine schrammetjes hebben opgelopen, en er lopen zusters heen en weer die ze helpen. Tevreden kijk ik om me heen en loop verder. Het geeft me een opgelucht gevoel dat alles hier zo goed gaat, omdat ik me er op een bepaalde manier verantwoordelijk voor voelde. Maar nu iedereen geholpen wordt voel ik me al veel minder bezorgd en een stuk vrolijker. Er blijft echter wel iets van schuldgevoel aan me knagen door die traan van Filischkin. Maar het was zijn verdiende loon. Hij begon zelf. Ten minste.. Ik weet eigenlijk niet meer. Terwijl ik zucht loop ik verder, en het duurt niet lang voor ik Valerie zie staan, met inderdaad de piloot bij zich. Ik loop op een drafje naar ze toe en glimlach naar Valerie. "Hé, goed om je te zien, Valerie.. Heb je heel even tijd om wat te bespreken?"

    Valerie Savarin

    Ik zuchtte even kort als ik Heather aan zag komen lopen. Als zij nu ook nog een keer een preek ging afsteken, was het volledig gedaan. Voorzichtig wreef ik een paar keer kort over mijn linkerslaap. 'Hé, goed om je te zien, Valerie.. Heb je heel even tijd om wat te bespreken?' Ik slaagde erin om een flauwe glimlach te produceren en mijn blik helder te houden. 'Brand maar los.' Mijn schoenen lieten wat zand binnen als ik een kwartdraai op mijn hielen maakte zodat ik haar recht kon aankijken, ondanks de lichte irritatie die dat opwekte besloot ik me er niets van aan te trekken en gewoon te luisteren naar wat Heather te zeggen had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.