• Heey moeten jullie horen.
    er is een nieuw story geboren.
    een met leuke spreuken.
    Het zijn echt hele leuken.
    lees het en ga het leven weer door.
    vertrouw in jezelf en als je nog een leuk rijmpje weet.ben ik smoor
    je hebt kans dat ik het in mijn story plaats.
    dus ren er naar toe en wees de baas!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ten eerste, een link zou handig zijn als je lezers wilt. Ten tweede, ik zou je titel toch echt aanpassen, zo lijkt het of een zesjarig kind je titel heeft opgeschreven.
    En je weet toch dat je zinnen begint met een hoofdletter, right?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik hoop voor jou dat je je story niet schrijft zoals in je beginpost, want dan ga je niet aan veel lezers geraken. Zinnen beginnen namelijk met een hoofdletter en na een leesteken komt een spatie. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik hoop voor jou dat je je story niet schrijft zoals in je beginpost, want dan ga je niet aan veel lezers geraken. Zinnen beginnen namelijk met een hoofdletter en na een leesteken komt een spatie. (:


    To infinity and beyond •

    Meteor schreef:
    Ik hoop voor jou dat je je story niet schrijft zoals in je beginpost, want dan ga je niet aan veel lezers geraken. Zinnen beginnen namelijk met een hoofdletter en na een leesteken komt een spatie. (:


    En aan je spelling kan ook nog wat gedaan worden (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry op mijn mobiel typen gaat momenteel niet zo makkelijk met een gebroken pols.Ben er al bezig om het te verbeteren. Ik hoop dat jullie mijn verhaal willen lezen die ik binnenkort ga schrijven. De titel van de story is the end.
    Nogmaals sorry!!!:$


    If you can dream it, you can do it❤️